Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg!12 dpo, negative tester og tempen er på vei nedover.. Blir nok tr på meg i morgen eller overmorgen! Får håper alle gode ting er 3pp
Vis vedlegget 214696
Håper det er babygraf!Denne syklusen har tempen steget med ca 0.10 vær dag etter eggløsning. Aldri vært så fin i kurven før
Vis vedlegget 214712
Krysser fingrene for deg!
Og blir imponert over målingene dine før El! Så jevne! Blir fasinert
Visste at det ble lite søvn i natt, men prøvde å tempe likevel. Jeg sovna ca kl 03, og slumra med alarmen fra 06-6.45. Hvilken av disse to målingene tror dere da blir mest riktig?
Lav temp (36.65) kl 04, termometeret var kaldt da målingen begynte
Høy temp (36.85) kl 6.45, termometeret var varmt da målingen begynte
TR har ikke kommet enda, men skulle gjerne visst hva jeg har i vente
Når pleier du å måle, da?
Da hadde jeg tatt utgangspunkt i den som er nærmest normaltidspunktet, altså kl 6, med mindre du har ligget og kavet noe voldsomt, da.Som regel kl 05 eller 06 (litt for mange kvelder jeg ikke kommer meg i seng før etter kl 02, og da endrer jeg alarmen til 6. Derfor mange tomme sirkler på grafen min.
Men sånn som jeg har forstått det så er jo tempen på sitt laveste når man har sovet minst tre timer. Derfor er jeg litt skeptisk til å akseptere den tempen som ble tatt etter bare en liten time med søvn. Rart at det var så stor forskjell på de to målingene! Skjønner at jeg ikke nødvendigvis får et svar på spørsmålet mitt altså [emoji14] Bare så frustrerende at det ble sånn akkurat på skjebnetemp-dagen
Da hadde jeg tatt utgangspunkt i den som er nærmest normaltidspunktet, altså kl 6, med mindre du har ligget og kavet noe voldsomt, da.
Her har du en korrigeringskalkulator du kan bruke i slike tilfeller: http://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
Jeg pleier aldri å legge inn korrigerte målinger i FF, men den er fin å bruke hvis man vil sammenligne målinger fra to ulike tidspunkt. Når jeg legger inn 36,65 kl 4, og setter normaltidspunktet til 6:45, så sier den faktisk 36,96. Så da ville jeg «stolt» på 36,85.
Kjipeste tempemåneden, ass. Hvorfor er tempen min så lav? Og hvorfor stiger den ikke mer? Kjedelige greier. Pleier vanligvis ha el mellom cd 20 og 22, så på cd25 pleier tempen være på 36,6. Har ikke fått el-testet denne mnd heller. Sukk.
Vis vedlegget 214795
Kjipeste tempemåneden, ass. Hvorfor er tempen min så lav? Og hvorfor stiger den ikke mer? Kjedelige greier. Pleier vanligvis ha el mellom cd 20 og 22, så på cd25 pleier tempen være på 36,6. Har ikke fått el-testet denne mnd heller. Sukk.
Vis vedlegget 214795
Kanskje el var CD 23? Tempdropp
Er mulig hoppet kommer i morgen?
Jeg har hatt EL på dag 26/27 et par ganger.
Fælt å nåtte vente så lenge! Skjønner frustrasjonen.
Håper på hopp i morgen Kjedelig med lange sykluser! Når har du vanligvis el?
Skal krysse fingrene for det.
Har veldig ustabil syklus. Har vært fra cd14 til cd27.
Så det går en del EL tester i løpet av en pp
Er andre pp med temping nå, så blir spennende å se om det er noen endring fra sist.