Vi som temper

Det har vært så som så med tempinga i det siste pga korte netter, jobbreise osv. Men jeg temper jo først og fremst for å finne el, så da er det lett å være care de tidlige dpo-dagene :) tok tempen igjen i dag (8 dpo), etter bare er par timer søvn. Synes tempen hadde stupt litt vel mye :( Men venter jo ikke tr før 13 dpo, så vi får vente og se :)

ImageUploadedByBV Forum1483537669.767222.jpg

Venter på eggløsning her.. kom på cd 22 sist.. så regner med jeg må smøre meg med litt tålmodighet. :pTemper vaginalt denne PP.

Vedlegg

• Screenshot_20170104-152914.png
    Screenshot_20170104-152914.png
    362,4 KB · Visninger: 54
ImageUploadedByBV Forum1483560557.029306.jpg

Spent på hvor lang syklusen blir denne mnd med sååå sen el...

Skjermbilde 2017-01-05 kl. 01.29.48.png

Det ble dårlig med temping i jula, men tror el er rett rundt hjørnet. Har hatt el cd22 de fleste pp. Føler at dette er måneden!!

IMG_1102.PNG
Dagens. Pleier å gå opp et par dager før den går ned på el-dagen. Håper bare el kommer før helga er over (mens gubben er hjemme).

Har nettopp begynt å tempe, og lurer da på. Dere som er erfarne. Synker eller stiger tempen før tr?
Og stiger eller synker den om du er gravid? Eller er det likt?

Har nettopp begynt å tempe, og lurer da på. Dere som er erfarne. Synker eller stiger tempen før tr?
Den synker før TR, stiger/holder seg høy om du er gravid. Sånn i all hovedregel i alle fall - vi er jo ikke like :)

ImageUploadedByBV Forum1483644956.534036.jpg

Tempen steg igjen i dag, men usikker måling. Våkna kl 03 etter fire timer søvn, og tenkte at jeg likeså gjerne kunne tempe, og heller tempe en gang til kl 05, men greide å slå av 05-alarmen. Skulle ha operert inn et indre termometer som ga automatiske målinger :P

cdfeb80f740ae0a3b6a8779b3298f924.jpg

Veldig opp og ned med tempen her, da! Har discardet de tre veldig høye målingene i starten, det var jo uansett da jeg hadde mensen så de betyr ikke noe, men synes likevel det er stor variasjon nå. Er litt forkjølet, men det har jeg vært tidligere også, uten at det har gitt sånne utslag. Jaja, det er uansett noen dager til EL. Begynner med tester i dag, tenker jeg.

Vis vedlegget 214343

Tempen steg igjen i dag, men usikker måling. Våkna kl 03 etter fire timer søvn, og tenkte at jeg likeså gjerne kunne tempe, og heller tempe en gang til kl 05, men greide å slå av 05-alarmen. Skulle ha operert inn et indre termometer som ga automatiske målinger :p

Ja det hadde vært noe :)

Hos meg synker ikke tempen før mensen er godt i gang/over, så ikke få falske forhåpninger selv om tempen er høy ved Ikm :)

Back
Topp