Livets_Glede <3
Blir kjent med forumet
Det kan være dippen i temp man ofte får rett før EL..
Men så tidlig som CD 10? Har egentlig lange sykluser og el pleier ikke å komme før CD 16-22
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være dippen i temp man ofte får rett før EL..
Det kan være, men du har alt for få målinger ennå til å kunne se noen tendens. Bare fortsett å måle, så blir det nok en fin kurve etter hvert.Men så tidlig som CD 10? Har egentlig lange sykluser og el pleier ikke å komme før CD 16-22
Det kan være, men du har alt for få målinger ennå til å kunne se noen tendens. Bare fortsett å måle, så blir det nok en fin kurve etter hvert.
Og det er helt normalt at det går litt opp og ned, særlig om du temper oralt, eller om du har målt til forskjellig tidspunkt, eller sovet urolig - for å nevne noe. Det er mye som kan påvirke tempen.
Selvfølgelig kan det være det, men det vil i så fall ikke vises på grafen før om noen dager. Det er umulig å si noe om tre-fire målinger alene. Men med tanke på negative EL-tester er det vel mest sannsynlig en tilfeldighet - hvis du ikke har veldig kort LH-topp, så du kan ha gått glipp av den?Rektalt temping og tempe til samme tid hver dag. Ikke målt de andre dagene for da hadde jeg fremdeles tr og spotting.
Har aldri hatt så lav temp før egentlig. Men kan det være el?
Selvfølgelig kan det være det, men det vil i så fall ikke vises på grafen før om noen dager. Det er umulig å si noe om tre-fire målinger alene. Men med tanke på negative EL-tester er det vel mest sannsynlig en tilfeldighet - hvis du ikke har veldig kort LH-topp, så du kan ha gått glipp av den?
Jeg måler vaginalt og til samme tidspunkt hver dag, men har likevel grafer som spretter opp og ned innimellom. Forrige syklus hadde jeg f.eks en skikkelig stigning noen dager før EL, helt ubegripelig hvorfor tempen plutselig ble så høy akkurat da, men så datt den ned igjen, og EL kom noen dager senere.
Hehe, hver gang jeg tror jeg har skjønt meg på syklusen min så skjer det et eller annet «avvik». [emoji28] Uansett ville jeg i hvert fall prøvd å få lagt inn aksjer når det er EL-slim!Såpass ja,tusen takk for svar. Blir spennende dager fremover nå! Så gøy med temptråd pleier å ha 2-3 dager med positiv el test så vil tro at lh-topp ikke er kort men alt kan skje . Skjønner ikke meg så mye på denne kroppen selv om jeg har brukt 2 år å bli kjent med den [emoji14] den er ikke alltid samarbeidsvillig!
Hehe, hver gang jeg tror jeg har skjønt meg på syklusen min så skjer det et eller annet «avvik». [emoji28] Uansett ville jeg i hvert fall prøvd å få lagt inn aksjer når det er EL-slim!
Nei, kan ikke skjønne at det skulle ha noe å si? Kanskje om det er en ekstremt lang og stressende reise, men det å fly i seg selv påvirker vel ikke noe.Haha jupp hater disse avvikene altså [emoji14]
Fikk lagt inn aksjer Igår. Jeg reiser nemlig om en uke. Vet du noe om flytur kan forskyve el?
Nei, kan ikke skjønne at det skulle ha noe å si? Kanskje om det er en ekstremt lang og stressende reise, men det å fly i seg selv påvirker vel ikke noe.
Vis vedlegget 213866
Tempen går riktig vei. Sover litt urolig, men det gjør jeg før hver temp. Håper håper!!
Har alle gitt opp tempinga, eller er alle blitt gravide allerede? [emoji14]
Ikke gitt opp Men venter nå på el. Tror den er rett rundt hjørnet, er på cd 15 i dag. Vitexleveringen min ble stoppet i tollen så da blir nok el litt senere en forrige pp der el var på cd 14.Har alle gitt opp tempinga, eller er alle blitt gravide allerede? [emoji14]
Jeg er her, men er i den lite spennende uka før EL ... [emoji14]Har alle gitt opp tempinga, eller er alle blitt gravide allerede? [emoji14]
Har alle gitt opp tempinga, eller er alle blitt gravide allerede? [emoji14]