Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo fortsatt lovende ut da temp er fortsatt godt over streken! Har du testet enda?
Dette ser jo ikke veldig lovende ut. Jeg pleier riktig nok å ha et mye tydeligere dropp før tr kommer, men det er litt tidlig ennå. Kanskje dropp i morgen. (IKM 29.)
Takk for optimismen, men her har tempen stupt i dag, og jeg spotter. Tr kommer nok i løpet av dagen.Ser jo fortsatt lovende ut da temp er fortsatt godt over streken! Har du testet enda?
Takk for optimismen, men her har tempen stupt i dag, og jeg spotter. Tr kommer nok i løpet av dagen.
Det ser jo meget bra ut, det der! Kan fint bli gravid uten å ha sex på EL-dagen, det ble jeg første gangen.Vis vedlegget 213362
Her har nok el vært nå, typisk at vi ikke la inn aksjer CD18... Får håpe at det holder
Æsj. Neste gang!Takk for optimismen, men her har tempen stupt i dag, og jeg spotter. Tr kommer nok i løpet av dagen.
Med så få målinger kan det jo ikke tolkes verken den ene eller andre veien.[emoji12] Det er forresten ikke sånn at tempen bare stiger og stiger hvis man er gravid, hos meg var det en veldig slak økning første gangen, mens andre gangen var det mye opp og ned.Vis vedlegget 213375
Ser ikke så lovende ut det her heller:/ men er første måneden jeg temper, så lærer meg ihvertfall litt
Lite spørsmål til dere alle: forrige pp tempet jeg oralt, men skal Tempe vaginalt denne runden. Hadde første temp måling idag, og den er jo mye høyere! Er det så stor forskjell?
Hvordan temper dere for å få best mulig graf?
Du har jo allerede fått et veldig godt svar fra Mikrogram, jeg vil bare legge til at jeg varmer opp termometeret litt før jeg måler (legger det i armhulen et minutt eller så).Lite spørsmål til dere alle: forrige pp tempet jeg oralt, men skal Tempe vaginalt denne runden. Hadde første temp måling idag, og den er jo mye høyere! Er det så stor forskjell?
Hvordan temper dere for å få best mulig graf?
Heisann! Jeg har fulgt litt med på denne tråden, og nå har jeg endelig komt meg i gang med temping selv! Det jeg lurer på er hva som er viktigst; tempe til samme tidspunkt hver morgen, eller etter ca samme antall timer søvn? Jobber skift, så noen dager står jeg opp grytidlig, mens andre blir det litt senere..
Du må nesten prøve deg litt fram, tror jeg. Hos meg har tydeligvis tidspunkt mye å si, men det kan jo hende det er stikk motsatt hos deg, at det er søvnlengde som er viktigst.Heisann! Jeg har fulgt litt med på denne tråden, og nå har jeg endelig komt meg i gang med temping selv! Det jeg lurer på er hva som er viktigst; tempe til samme tidspunkt hver morgen, eller etter ca samme antall timer søvn? Jobber skift, så noen dager står jeg opp grytidlig, mens andre blir det litt senere..
Takk for svar! Da får vi heller se om jeg kan/må sammenligne neste pp. (håper jeg slipper)Den blir høyere ved å måle vaginalt ja, og mye mer til å stole på Nå vet jeg ikke hvor store forskjeller du fikk da, men det er i utgangspunktet ikke noe poeng å sammenlikne individuelle temperaturer i de to ulike syklusene, det interessante er hvordan de helhetlige grafene ser ut
Personlig har jeg en tempe-alarm på kl 05, som er et tidspunkt hvor jeg som regel har sovet mer enn 3 timer sammenhengende, men fortsatt kommer til å sovne igjen rett etter tempingen. Jeg har termometeret under puta mi, skrur det på og stikker enden av termometeret inn i skjeden. Når det piper sjekker jeg målingen, fører det inn i FF og legger på plass termometeret. Med jevne mellomrom rengjør jeg termometeret med klorhexidin
Ifølge FF varierer det fra person til person..
https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Same-time-or-three-hours-of-sleep.html
Du må nesten prøve deg litt fram, tror jeg. Hos meg har tydeligvis tidspunkt mye å si, men det kan jo hende det er stikk motsatt hos deg, at det er søvnlengde som er viktigst.
Har du mulighet til tempe på det tidligste tidspunktet du står opp, og heller sove videre de dagene du ikke trenger å stå opp?
Jeg har på alarm klokken 05 hver dag, har termometeret i senga så jeg slipper å lete etter det, temper og legger meg til å sove igjen. Fører inn i FF når jeg våkner.