Jeg Og!
Samme her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg Og!
Gratulerer med spira!!!Hei og god jul alle sammen
Jeg har et spørsmål om temping så tenkte at det går an å spørre her.
Hvor lenge etter positiv g test har dere tempet?
Vis vedlegget 213005
Det er sikkert ikke nødvendig å tempe lengre, men liker å se hver morgen at tempen fortsatt er høy.
Hei og god jul alle sammen
Vis vedlegget 213005
Det er sikkert ikke nødvendig å tempe lengre, men liker å se hver morgen at tempen fortsatt er høy.
Enig ut i fra testene, hvis tempen stiger de nærmeste dagene får du nok kryss. [emoji4] Vil absolutt anbefale å tempe vaginalt neste pp, ja (hvis det blir en! ), det kan jo hende at du får litt tydeligere kurve da.Vis vedlegget 213030 Tja, spent på utviklingen. Hadde positiv el test på onsdag, negativ torsdag [emoji14] og el-smerter torsdag. jeg vil ha kryss! Tenker jeg er 1-2 dpo idag?
Det blir nok det ja, OM det blir en pp til Da blir det pergo og, så det blir jo hvertfall spennendeEnig ut i fra testene, hvis tempen stiger de nærmeste dagene får du nok kryss. [emoji4] Vil absolutt anbefale å tempe vaginalt neste pp, ja (hvis det blir en! ), det kan jo hende at du får litt tydeligere kurve da.
Når du discarder en måling blir den liggende som en løs prikk, slik som her:Hva vil det si for kurven, og hva betyr egentlig temrature discarded i ff? Når får man stiplet linje som jeg ser noen får?
Hei og god jul alle sammen
Vis vedlegget 213005
Jeg temper ennå og er 5 uker idag. Temperaturen min har vært veldig stabil siden jeg fikk positiv test, og det hjelper meg å slappe av igjennom dagen, føler meg liksom litt sikrere på at jeg ikke kommer til å plutselig begynne å blø så lenge temperaturen holder seg oppe. Vet ikke hvor lenge jeg kommer til å fortsette, men føler meg sikrere og sikrere for hver dag som går på at det skal gå bra.
Når du discarder en måling blir den liggende som en løs prikk, slik som her:
Linjen mellom to punkter blir stiplet når det mangler en eller flere målinger i mellom. Hvis det røde EL-krysset er stiplet betyr det at det er usikkert, enten fordi målingene er upresise (svært varierende tidspunkt), og/eller fordi kurven er veldig taggete, eller det ikke er noe tydelig temperaturskift.
Kanskje heller det at du ikke har lagt inn noen andre tegn (utflod, cervixposisjon osv).
Derfor mine kryss blir slik da? For store variasjoner i temperatur
Ah! Takk for tips. [emoji4] men krysset virker riktig i forhold til mine observasjoner også.Kanskje heller det at du ikke har lagt inn noen andre tegn (utflod, cervixposisjon osv).
Vis vedlegget 213119 Jeg vil ha kryss!! Kom igjen a
Ja, har skjønt det Kjedelig.. Håper jeg slipper en pp til, da.Ser du har veldig store svingninger i grafen, om du temper oralt burde du vurdere å tempe vaginalt eller rektalt neste syklus for en gjevnere graf.
Jeg har bytta over til FF nylig, og så langt har jeg bare blitt forvirra. Den påsto at jeg hadde EL på CD13 til tross for negative EL-tester, selv om jeg aldri har hatt tidligere enn CD16 det siste året hvor jeg har tempet. EL kom som forventet på CD19 (bekreftet med tester og temp).Noen som har erfaring med at FF ikke klarer å bestemme seg for EL dato?
Nå har min flyttet seg frem og tilbake mellom to dager, fire ganger.
Den flyttes alltid til samme sted.
Dagen før positiv EL test eller siste positive EL test.
Føles selv at siste er meste riktig, men blir forvirret av at den flytter på seg..
Noen tanker?