Vi som temper

ImageUploadedByBV Forum1482394951.440079.jpg

Hva tror dere eksperter om denne grafen? :p

Alt for tidlig å si noe om den, dessverre. Vet du når i syklusen du pleier å ha EL?

Ja, jeg kom ikke i gang med tempingen før CD9.. El har variert litt, alt mellom CD 13-19. Hvor lang ut i tempingen vil FF finne El da?

IMG_3975.jpg
Hva tenker dere Om denne tempen? Skal vel ha el idag eller imorgen :) men positiv el-test igår.

Ja, jeg kom ikke i gang med tempingen før CD9.. El har variert litt, alt mellom CD 13-19. Hvor lang ut i tempingen vil FF finne El da?
Skjønner ikke helt hva du mener, forutsatt at du temper «riktig» vil jo FF vil finne EL uansett hvor lang eller kort syklus du har. Om du tenker på det at du startet såpass langt uti syklusen er du avhengig av å ha et visst antall målinger før EL slik at det er mulig å se forskjellen mellom tempen før EL og etter EL. Du må nesten bare fortsette å måle og se hva som skjer. :) Det er som oftest umulig å forutse EL med temping, du får bare bekreftet at den HAR vært. Noen ganger får man ikke den bekreftelsen før flere dager etter EL heller.
Ser du har lagt inn en negativ EL-test, har du tatt flere enn den ene?

Hei dere. Jeg har forglemt termometeret mitt, så jeg fikk ikke tempet denne mnd. Tok en el-test. Hadde samleie. Tidenes tommeste graf.
9ab6a2d7962356d72abd9fea9c0b6e61.jpg

Så kom denne i dag. Verdens fineste julegave. Herregud.
d69ef53602384ea447773aa42fcbc841.jpg
Wow, gratulerer så mye! Du verden som det renner inn med positive tester her nå - håper det er smittsomt. [emoji16]

Hei dere. Jeg har forglemt termometeret mitt, så jeg fikk ikke tempet denne mnd. Tok en el-test. Hadde samleie. Tidenes tommeste graf.
9ab6a2d7962356d72abd9fea9c0b6e61.jpg

Så kom denne i dag. Verdens fineste julegave. Herregud.
d69ef53602384ea447773aa42fcbc841.jpg

Ble helt rørt av det nederste bildet der..! Gratulerer så mye!!

Vanskelig å bli klok på tempingen så langt.. Jeg kan da ikke ha hatt eggløsning allerede..?? Har sykluser på mellom 30-40 dager, så enten faller tempen igjen snart, eller så tuller kroppen med meg! Dessuten spottet jeg plutselig brunt i dag, aldri skjedd før utenom etter mens. Noen med erfaring? Vet noen får en liten blødning ved el, men kanskje ikke brun og to dager ETTER en eventuell eggløsning? Trodde temping skulle hjelpe meg å ha mer kontroll over syklusen jeg :P

ImageUploadedByBV Forum1482428431.125509.jpg

Hvor usikker er målingen på CD13? Hvis du får et skikkelig temphopp i morgen tipper jeg el var på CD13 :)
Det kan stemme med el-testene og :) Vi får vente å se. takk! :)

Vanskelig å bli klok på tempingen så langt.. Jeg kan da ikke ha hatt eggløsning allerede..?? Har sykluser på mellom 30-40 dager, så enten faller tempen igjen snart, eller så tuller kroppen med meg! Dessuten spottet jeg plutselig brunt i dag, aldri skjedd før utenom etter mens. Noen med erfaring? Vet noen får en liten blødning ved el, men kanskje ikke brun og to dager ETTER en eventuell eggløsning? Trodde temping skulle hjelpe meg å ha mer kontroll over syklusen jeg [emoji14]

Vis vedlegget 212689
Fire målinger er for lite til å kunne se noen tendens. Du har jo ingen reell stigning der ennå, det ser du først når du har flere målepunkter. Helt normalt at tempen går litt opp og ned også. :)

Fire målinger er for lite til å kunne se noen tendens. Du har jo ingen reell stigning der ennå, det ser du først når du har flere målepunkter. Helt normalt at tempen går litt opp og ned også. :)

Nei, jeg må vel bare vente og se hva tempen sier de neste dagene :) ble gravid med el på dag 20 sist, så regner med at det drøyer noen dager til før egget slipper :)

I morgen blir det skjebnetemp! Verden beste eller verste dag, men går for opptur til jul [emoji173]️

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1482470831.014511.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1482470831.014511.jpg
    237,5 KB · Visninger: 75
eab29d12ed460475e93778942b5d2a9b.jpg

6 dpo, så det er fortsatt nesten en uke til det blir spennende her. Mine tidligere kurver er litt sånn all over the place, så det er vanskelig å sammenligne, men jeg har i hvert fall ikke hatt noen voldsom tempøkning de gangene jeg har vært gravid. De gangene jeg ikke har vært det har det generelt vært mye opp og ned i dpo-land.

eab29d12ed460475e93778942b5d2a9b.jpg

6 dpo, så det er fortsatt nesten en uke til det blir spennende her. Mine tidligere kurver er litt sånn all over the place, så det er vanskelig å sammenligne, men jeg har i hvert fall ikke hatt noen voldsom tempøkning de gangene jeg har vært gravid. De gangene jeg ikke har vært det har det generelt vært mye opp og ned i dpo-land.

Blir spennende.. Jeg liker stigningen på mine tester. Begynner å få troa [emoji7]siste er tatt nå på dagen :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1482501017.413074.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1482501017.413074.jpg
    65,9 KB · Visninger: 109
Back
Topp