Vi som temper

Jeg ville ikke discarded tempen for bare en time forskjell, spesielt ikke når den ikke gjorde noe stort hopp
Da endrer jeg det. Takk! Til uken har jeg to nattevakter (hvor vi går å legger oss frem til vi får tur.) da er det mulig jeg får 4 timer sammenhengende søvn, men ikke sikkert jeg får tempet til vanlig tid. Hvordan gjør jeg det da?

Da endrer jeg det. Takk! Til uken har jeg to nattevakter (hvor vi går å legger oss frem til vi får tur.) da er det mulig jeg får 4 timer sammenhengende søvn, men ikke sikkert jeg får tempet til vanlig tid. Hvordan gjør jeg det da?
Jeg pleier å droppe tempinga når jeg jobber natt :)

Jeg ville tempet uansett, men bare tenk over at det kan bli feil.
Jeg har tempet med mange timers forskjell noen ganger uten at det har blitt store svingninger på grafen. Men det er nok individuelt hvor stabil tempen er i løpet av natten.

Skjønner ingenting jeg. Er i følge FF 15 dpo, men er 13 DPO etter positiv el test.
Har fortsatt høy temperatur og ingen tegn til tr. Ikke spottet eller noe.
Tok en test idag som var helt blenda.
Hva skjer med kroppen? Noen som har opplevd det samme?

Vedlegg

• Screenshot_20161218-143757.png
    Screenshot_20161218-143757.png
    368,9 KB · Visninger: 112
Skjønner ingenting jeg. Er i følge FF 15 dpo, men er 13 DPO etter positiv el test.
Har fortsatt høy temperatur og ingen tegn til tr. Ikke spottet eller noe.
Tok en test idag som var helt blenda.
Hva skjer med kroppen? Noen som har opplevd det samme?
Hvor lang lutealfase har du vanligvis? Uansett er jo 13 dpo vanligvis «nok», men jeg krysser fingrene for sen hCG-produksjon! Det er jo noen som først får positiv test flere dager over IKM. Kurven ser jo meget lovende ut, da!

Hvor lang lutealfase har du vanligvis? Uansett er jo 13 dpo vanligvis «nok», men jeg krysser fingrene for sen hCG-produksjon! Det er jo noen som først får positiv test flere dager over IKM. Kurven ser jo meget lovende ut, da!
Takk for svar :)
Har vanlig på 12-13 dager. Mistenker at høy temperatur har noe med at jeg begynner å bli dårlig. Men hvorfor mensen ikke kommer, det skjønner jeg ikke. Har kjent på tappen, men den er så høyt oppe og vridd at jeg ikke klarer å kjenne om den er åpen eller lukket.
Får vel bare vente og se :happy:

Pp #7 - #1 etter SA. CD 15
El-test var ikke positiv i dag heller. Tok den siste testen i dag, da testene jeg har bestilt ikke har kommet ENDA! Sikkert pga. Jula:/ Så det er sykt kjipt!
MEN jeg prøver å tempe da! Vært syk, så vet ikke om det blir korrekt! MEN nå lurer jeg litt på om EL har vært på CD 13!!! I dag har jeg veldige mensmurringer:/ Hva trur dere? Blir spennende å følge tempen videre:)

Jeg er helt nybegynner på tempingen og jeg tar tempen når jeg våkner, så er ikke akkurat på klokka hver dag.
ImageUploadedByBV Forum1482096501.501755.jpg
ImageUploadedByBV Forum1482096516.201896.jpg

7f159f7a07046df9c76c767cb2a9777e.jpg

Negativ EL-test i dag, og tempen ser ut til å være på vei oppover. Utfloden har blitt mer lotionaktig i løpet av dagen, så jeg tror nok EL har vært nå. Timingmessig endte det jo med å bli riktig så bra likevel, denne gangen. [emoji6] Håper jeg får skåle i alkoholfritt på nyttårsaften ...

ImageUploadedByBV Forum1482132405.251595.jpg

Tempen har vært skikkelig opp og ned denne pp, to dager jeg måtte tempe mye tidligere også.. hatt murringer og veldig ømme pupper så var sikker på den skulle dette mer i dag og forberede seg på tr, me i dag gikk den opp igjen. Blenda tester så tror ikke det er noe denne gangen heller.

IMG_3955.jpg

Bemerket meg at tempen har økt idag. Ikke at jeg aner hva det betyr, men jeg lurer jo på om det har noe med at jeg tempet litt sent? Legger ved klokkeslettene de siste dagene: 06:30, 05:45, 06:30, 06:30, 05:30, 06:55, 08:10, 08:30. Sover generelt urolig, før hver temping. Glemte å ta ukens første el-test, men tar en senere idag :) FF mente også at jeg var fertil for noen dager siden, da CF var creamy eller noe.

Vis vedlegget 212237

Bemerket meg at tempen har økt idag. Ikke at jeg aner hva det betyr, men jeg lurer jo på om det har noe med at jeg tempet litt sent? Legger ved klokkeslettene de siste dagene: 06:30, 05:45, 06:30, 06:30, 05:30, 06:55, 08:10, 08:30. Sover generelt urolig, før hver temping. Glemte å ta ukens første el-test, men tar en senere idag :) FF mente også at jeg var fertil for noen dager siden, da CF var creamy eller noe.
Hvis du både sover urolig og temper til forskjellige tider får du gjerne en veldig taggete kurve. Det kan godt hende du klarer å detektere EL likevel, men kurven kan bli vanskelig å tolke. Så langt det er mulig bør du prøve å få til å tempe til samme tid (har fått med meg at du jobber skift, så jeg skjønner at det ikke alltid går). Jeg har slitt med at jeg våkner så mye om natten/tidlig morgen, særlig etter EL fordi jeg er så nervøs for tempen ([emoji28]), så jeg har funnet ut at jeg må ha på alarm kl 05, slik at det er mer sannsynlig at jeg har sovet fram til jeg skal måle. Det har gitt meg en penere kurve denne gangen, iallfall.

Det er egg white og watery utflod som regnes som fruktbart i FF.

d7eca30c24814121fbb78ed72a8e87a2.jpg

Der kom krysset! Men jeg er ikke sikker på om jeg er enig i at EL var første dagen med positiv test, er vel mer sannsynlig at det var andre dagen? Er bare andre pp jeg bruker tester, og forrige gang manglet jeg jo en måling akkurat ved EL, så jeg vet fortsatt ikke helt hvordan temp og tester står i forhold til hverandre for meg. Forhåpentligvis slipper jeg å bli alt for klok på det heller. [emoji12]

Nå er jeg tilbake på forvirret igjen..
Positiv EL test fra lørdag kveld til i dag tidlig, og så hopper tempen ned igjen.. Forvirrende altså.
Kan den ha hoppet ned på grunn av dårlig søvn? Sove lite og veldig dårlig i natt.

IMG_6357.jpg

Nå er jeg tilbake på forvirret igjen..
Positiv EL test fra lørdag kveld til i dag tidlig, og så hopper tempen ned igjen.. Forvirrende altså.
Kan den ha hoppet ned på grunn av dårlig søvn? Sove lite og veldig dårlig i natt.

Vis vedlegget 212275
Det er sånt som vil kunne påvirke tempen, ja. Hos meg pleier den å bli høyere i stedet for lavere når jeg har sovet dårlig, men det er jo ikke dermed sagt at det er likt hos deg. Det er jo heller ikke uvanlig med en dipp et par dager etter EL, jeg har hatt det i flere sykluser (ikke festedipp, altså).

God morgen jenter, syntes det er på tide med en liten oppdatering fra dpo-land her [emoji4]

Jeg som var så sur over at el var forsinket, men hva gjør vel det om det er gullegget som slipper?
f2fff7ee1a244ac4316d7328006e7fe0.jpg

Den megahøye temperaturen i går er nok pga forkjølelse, har bare ikke discardet den.

Her er testene fra 9 dpo (svak skygge som kom etter fristen) og til i dag, 12 dpo. Tror jeg trygt kan si jeg føler meg super priviligert som fikk gullegget allerede i pp1. Nå håper vi bare det klorer seg godt fast, til august/september [emoji4] [emoji1] [emoji322]
f4df90c55133cfc1c9dae7e92b780649.jpg

Back
Topp