Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har flere ganger hatt sånne svake stigninger i starten. Jeg pleier å ha litt problemer med å legge ved bilder fra pcen (de syntes ofte ikke på appen) men prøver å legge ved noen av mine sånne grafer:Synes tempen stiger lite... men fikk kryss da. Noen som har vært borti så liten stigning ved eggløsning? Første gang jeg temper så vet jo ikke hva som er normalt hos meg da.
Får bare opp min egen graf på din kommentar.. Men godt å høre at dine også ikke alltid øker drastisk med en gang.Jeg har flere ganger hatt sånne svake stigninger i starten. Jeg pleier å ha litt problemer med å legge ved bilder fra pcen (de syntes ofte ikke på appen) men prøver å legge ved noen av mine sånne grafer:
Som du forhåpentligvis kan se, så selv om det er en "slow-rise", så kommer tempen mer opp etterhvert. Ihvertfall hos meg
Det var jo litt rart! Men ja, den ene grafen er det tre lave temper, så stiger den, andre gangen er det to lave før den ryker opp. Du kan evt søke på slow rise, for det er nemlig så vanlig at det er et navn for detFår bare opp min egen graf på din kommentar.. Men godt å høre at dine også ikke alltid øker drastisk med en gang.
Ååå det høres veldig lovende ut da! Takk for svar!Det var jo litt rart! Men ja, den ene grafen er det tre lave temper, så stiger den, andre gangen er det to lave før den ryker opp. Du kan evt søke på slow rise, for det er nemlig så vanlig at det er et navn for det
Gratulerer!!
Det har ikke vært mulig for meg å se på kurven at jeg har vært gravid, og det er vel det vanlige at det er sånn. Ikke gi opp, du!Ligger så langt (5dpo) helt likt med forrige syklus.. Mister håpet
Hvordan gikk det i dag Remy? Her ble det ikke noe temp-hopp, men den ligger stabilt, og det er greit siden jeg bare er 8 dpo. Men har sovet mere urolig enn vanlig, og begynner å merke tett nese og vond hals, så om det er en forkjølelse på vei syntes jeg tempen kunne vært litt høyere [emoji14] [emoji14] Om jeg sammenligner de forskjellige periodene mine, er det først fra 10 dpo at alle (bortsett fra gravidgrafen) har gjort et dykk, så det er ennå håp
Jeg har også hatt slow rise (var da gravid også[emoji6]), det er ikke så uvanlig!Synes tempen stiger lite... men fikk kryss da. Noen som har vært borti så liten stigning ved eggløsning? Første gang jeg temper så vet jo ikke hva som er normalt hos meg da.
GRATULERER!! [emoji173]
Det har ikke vært mulig for meg å se på kurven at jeg har vært gravid, og det er vel det vanlige at det er sånn. Ikke gi opp, du!
Ned igjen i dag! Håper på positiv EL-test senere i dag, den var neeesten i går kveld. Ser an tempen de neste dagene, og så discarder jeg evt den høye hvis jeg ser at den «ødelegger». Er i hvert fall rimelig sikker nå på at EL ikke har vært, tipper den kommer i helga!
Jeg har også hatt slow rise (var da gravid også[emoji6]), det er ikke så uvanlig!
GRATULERER!! [emoji173]
Gratulerer!!!
Lovende graf, da!Dagens temp: 36,81. Fortsatt høy, men idag ble det en blanda test
FF sier 13 DPO, men er 11 DPO etter positiv el test. Så vet ikke helt hvem jeg skal stole mest på? Hva tror dere?
Ikm er til søndag, så tar ikke helt sorgene på forskudd
Har vestlig vondt i ryggen og stikkinger, så løpt en del på do for å se, men kun hvit utflod. Fristet meg til å kjenne på tappen, men når ikke opp til å kjenne om den er åpen eller lukket.
Neste test blir søndag, om ikke heksa banker på før
Det er fordi pga utfloden ja. Den forblir "fruktbar" i noen dager, med mindre du skriver inn mer fruktbar utflod, da fortsetter den med grønt lysVis vedlegget 211958Hvorfor sier FF at jeg er fertil nå?! CD8 jo.. er det pga temp, eller utfloden jeg har lagt inn? Første mnd jeg temper.
Hm, denne kroppenDet er fordi pga utfloden ja. Den forblir "fruktbar" i noen dager, med mindre du skriver inn mer fruktbar utflod, da fortsetter den med grønt lys
Hep hep!Yay, jeg fikk knallpositiv EL-test nå i ettermiddag! Da har nok tempen rett og slett vært litt på jordet her om dagen. Nå har vi i hvert fall fått lagt inn aksjer, og nå som EL antakelig kommer i helga så er det jo gode muligheter for en runde til. [emoji12] Passer alltid bra med EL i helga, er liksom litt mer opplagt da, hehe. [emoji85]
Vis vedlegget 211958Hvorfor sier FF at jeg er fertil nå?! CD8 jo.. er det pga temp, eller utfloden jeg har lagt inn? Første mnd jeg temper.