Vi som temper

Ser fint ut! Min temp er alltid høyere uka med tr (og litt mer) før den legger seg på et litt mer stabilt lavt nivå. Så jeg syntes det ser fint ut :D
Takk for svar :D

b226394e3c8125fe50461d5cf1dddaaf.jpg

What? Et hopp i dag, men jeg nekter å tro at EL har vært! Alt annet (tapp, slim, tester) tyder på at den vil komme i løpet av de nærmeste dagene, og vi har ikke lagt inn aksjer siden fredag, så jeg håper virkelig ikke at kroppen og testene har lurt meg nå! [emoji32]

What? Et hopp i dag, men jeg nekter å tro at EL har vært! Alt annet (tapp, slim, tester) tyder på at den vil komme i løpet av de nærmeste dagene, og vi har ikke lagt inn aksjer siden fredag, så jeg håper virkelig ikke at kroppen og testene har lurt meg nå! [emoji32]
Skummelt! Håper på et dykk i morgen, masse aksjer, og så et temp hopp [emoji1]

Min temp går alltid opp i to dager, for så å være lav dagen det er el, så opp igjen :)

Begynte å blø sent i går, og tempen sank litt igjen i dag... så kjipt når jeg endelig kunne se en strek :-(

Idag sank temperaturen, men fortsatt langt over før EL-temp. Usikker på hva det betyr siden jeg fortsatt er forkjølet og tok en Paracet før jeg la meg i går kveld. Enten er tempen bare nede på det nivået den skulle ha ligget på hele uka, eller så kommer mensen imorgen.
ImageUploadedByBV Forum1481713759.125518.jpg

Virker ikke som eggløsningen kommer.. fikk positiv el-test for to dager siden.. Noen som har noen erfaring?Pleier ikke å ha så forsinket eggløsning. Men første gang jeg temper så vet jo ikke hvordan det pleier å være. :p

Vedlegg

• 20161214_124347.png
    20161214_124347.png
    293,4 KB · Visninger: 74
Min temp går alltid opp i to dager, for så å være lav dagen det er el, så opp igjen :)
Ja, det hender det spretter litt opp og ned her også, så jeg håper det bare et tilfeldig.
Begynte å blø sent i går, og tempen sank litt igjen i dag... så kjipt når jeg endelig kunne se en strek :-(
Å neiii! [emoji17] Men det er uansett veldig positivt at lutealfasen ser ut til å ha blitt lengre!

Virker ikke som eggløsningen kommer.. fikk positiv el-test for to dager siden.. Noen som har noen erfaring?Pleier ikke å ha så forsinket eggløsning. Men første gang jeg temper så vet jo ikke hvordan det pleier å være. :p
Så el-test var positiv cd23? Det kan godt være at du har hatt el, altså, men det tar noen dager før det vises på kurven. Hvis tempen stiger i morgen er det et godt tegn!

Så el-test var positiv cd23? Det kan godt være at du har hatt el, altså, men det tar noen dager før det vises på kurven. Hvis tempen stiger i morgen er det et godt tegn!
Ja cd 22 og 23 fikk jeg el-tester som var omtrent like sterke som kontrollstreken. Og etter dette har de blitt svakere og svakere igjen. Vanligvis pleier teststreken å bli sterkere enn kontrollstreken så litt redd for at de aldri ble helt positive.. Men i og med el-slimet er borte nå og testene har blitt svakere igjen så kan jeg ikke forstå noe annet enn at eggløsningen må ha skjedd.. :wideyed: I tillegg er det første gang jeg bruker et annet merke el-tester og klarte ikke å holde meg i mer enn 3 timer. :facepalm: Hadde i tillegg ømhet ved livmortappen som jeg alltid har ved eggløsning. Får håpe tempen stiger i morgen.. o_O

Hmm. Jeg har brukt Natural Cycles i et år nå, men synes FF virker mer oversiktlig, så nå har jeg lagt over alle målinger osv der. Iflg NC har jeg hatt EL hver måned (og det sier i grunnen både tester og kroppen min også), men FF finner bare EL i halvparten av syklusene? Vet liksom ikke riktig hva jeg skal tro nå... Om jeg ikke har EL hver måned kan det jo være derfor ting tar sånn tid kanskje... (Skal til legen etter jul, da har vi prøvd i et år.)

318cbc7a9d2d4e910937817414c249e5.jpg

Det ser jo ut til at EL har vært her. Skjønner ingen ting, jeg. Forrige pp hadde jeg positiv el-test i to dager, så jeg forventet jo det samme nå, men de har vært helt negative hele veien. Ingen aksjer har det blitt heller, så ingen septemberbaby på oss. [emoji17]

Dere som har tempet en stund.. tror dere jeg har hatt eggløsning nå? Siden tempen har steget litt to dager? Forventet liksom et kjempehopp egentlig. Men så sover jeg veldig urolig og våkner flere ganger pga spenningen ved tempingen... ha ha :facepalm::p

Vedlegg

• 20161215_061445.png
    20161215_061445.png
    266,3 KB · Visninger: 58
318cbc7a9d2d4e910937817414c249e5.jpg

Det ser jo ut til at EL har vært her. Skjønner ingen ting, jeg. Forrige pp hadde jeg positiv el-test i to dager, så jeg forventet jo det samme nå, men de har vært helt negative hele veien. Ingen aksjer har det blitt heller, så ingen septemberbaby på oss. [emoji17]
Det var veldig tidlig eggløsning ja. :wideyed: Men det ser jo ut som uten tvil at du har hatt eggløsning.

Det var veldig tidlig eggløsning ja. :wideyed: Men det ser jo ut som uten tvil at du har hatt eggløsning.
Den forrige syklusen var kjempekort, bare 21 dager. Jeg hadde også EL på cd11 eller 12 den gangen jeg ble gravid med datteren min. Men det som er så rart er at alle fysiske tegn fortsatt tyder på at EL kommer, tappen er høy, myk og åpen, og EL-slim til tusen! Jeg har opplevd å ha LITT slim etter EL tidligere, men da har det vært mikroskopiske mengder og kun ved ett toalettbesøk liksom, nå er det masse. Trodde ikke tempen kunne lyve?! Jeg hadde sovet greit og er ikke syk, så jeg kan ikke se noen annen grunn til at tempen er høy heller. Følte meg veldig varm da jeg våknet, det er det eneste. For moro skyld målte jeg igjen før jeg sto opp, etter å ha ligget halvvåken en time, da var den 36,41. Normalt stiger tempen hos meg når jeg har ligget våken, så vanligvis skulle den ha vært lavere en time før, men nå var det jo omvendt.

Den forrige syklusen var kjempekort, bare 21 dager. Jeg hadde også EL på cd11 eller 12 den gangen jeg ble gravid med datteren min. Men det som er så rart er at alle fysiske tegn fortsatt tyder på at EL kommer, tappen er høy, myk og åpen, og EL-slim til tusen! Jeg har opplevd å ha LITT slim etter EL tidligere, men da har det vært mikroskopiske mengder og kun ved ett toalettbesøk liksom, nå er det masse. Trodde ikke tempen kunne lyve?! Jeg hadde sovet greit og er ikke syk, så jeg kan ikke se noen annen grunn til at tempen er høy heller. Følte meg veldig varm da jeg våknet, det er det eneste. For moro skyld målte jeg igjen før jeg sto opp, etter å ha ligget halvvåken en time, da var den 36,41. Normalt stiger tempen hos meg når jeg har ligget våken, så vanligvis skulle den ha vært lavere en time før, men nå var det jo omvendt.
Veldig rart.. men hvis el-slimet fortsatt er der så legg inn aksjer i dag hvis du har mulighet.. bare sånn i tilfelle. ;) egget kan jo leve i opptil to dager etterpå også.

Hva er det som gjør at tempen ofte synker et ekstra hakk dagen for el?
Har det med lh å gjøre?

Back
Topp