Vi som temper

Noen tempeeksperter som vil spå meg litt? [emoji14] Hva tenker dere om grafen?
Er første mnd jeg temper! Har brukt temperaturmåler med to desimaler de siste dagene.
Og tør ikke å teste enda da jeg er så redd for å bli skuffet, men liker at den holder seg høyt oppe da:)
Jevn og fin stigning, men det er vanskelig å si noe om det ene eller det andre når du ikke har tidligere kurver å sammenligne med. (Og det er ikke alltid dét hjelper heller, hehe.)
Hvilken dag byttet du termometer, forresten?

8664e3d81fe95b70e19ff916084fe34d.jpg

Venter på EL ... Tok en test på morgenurin i dag, den var fortsatt veldig negativ (måtte bare prøve siden jeg blir nødt til å teste på jobb i ettermiddag, og er ikke sikker på om jeg får det til), men håper den positive kommer snart nå! Vandig utflod og tappen er kjempehøy, myk og åpen, så jeg er megaklar. [emoji16]
Hadde EL mellom cd11 og 13 sist.

Jeg skimter noe der, ja! Heia heia! Det kan jo ha vært en festedipp du hadde på cd10, jeg hadde selv en dipp cd9 da jeg ble gravid i august. Klart positiv test tre dager senere. ;)

Ååå, gøy å høre om positive erfaringer! Veldig spent på test i morgen.

Noen tempeeksperter som vil spå meg litt? :p Hva tenker dere om grafen?
Er første mnd jeg temper! Har brukt temperaturmåler med to desimaler de siste dagene.
Og tør ikke å teste enda da jeg er så redd for å bli skuffet, men liker at den holder seg høyt oppe da:)

For en nydelig graf! Dette må da være en baby-graf :)

3 siste dager med test og temping.
Jeg kan ikke helt forstå når EL skulle ha vært her.
Alle tester før 3 prikker bakover hadde negativ EL test..

Vedlegg

• IMG_6258-2.jpg
    IMG_6258-2.jpg
    153,5 KB · Visninger: 61
  • IMG_6260.PNG
    IMG_6260.PNG
    74,9 KB · Visninger: 54
Hvilken app er det du bruker? Jeg synes den kurven er kjempevanskelig å lese, jeg. [emoji85][emoji28] Hvis de markerte dagene er tr, så ser det jo ikke ut som du har hatt el ennå, siden du ikke har noen tydelig stigning ...

Hvilken app er det du bruker? Jeg synes den kurven er kjempevanskelig å lese, jeg. [emoji85][emoji28] Hvis de markerte dagene er tr, så ser det jo ikke ut som du har hatt el ennå, siden du ikke har noen tydelig stigning ...

Det er WomanLogg.
Ja, det stemmer. Det er mørkt som er TR.
Synes appen er veldig fin ellers, men på temping har den litt igjen.
Men etter så lang tid, orker jeg ikke kopiere over all info til neste app..

Nå er jeg på dag 21 av syklus. Kan man få EL etter det? Har søkt å nett, men ikke funnet noe om det..

Det er WomanLogg.

Nå er jeg på dag 21 av syklus. Kan man få EL etter det? Har søkt å nett, men ikke funnet noe om det..

Ja man kan ha så sent el dessverre. Jeg har fått el på CD 34 og lengre enn det også :/ men igjen har jeg veldig ustabil syklus

Ja man kan ha så sent el dessverre. Jeg har fått el på CD 34 og lengre enn det også :/ men igjen har jeg veldig ustabil syklus

Oij. Såpass?
Okey, men da skal jeg ikke gi opp helt enda :)
Så på nett at det var vanlig opptil dag 16 i syklus.. Så har jeg kanskje gitt opp alt for tidlig før da.
Takk for det :)
Får legge inn litt ekstra aksjer i kveld da. hehe

Syns ikke det ser ut som du har hatt EL dessverre :/ Er fullt mulig å få EL etter dag 21, jeg får det nesten alltid senere, har faktisk hatt EL på CD 80 engang og da ble jeg til og med gravid :O :D Men har du vanligvis stabil syklus?

Det er WomanLogg.

EL kan man vel få når som helst, det finnes jo de som har kjempelange sykluser. Kanskje EL blir forsinket hos deg denne gangen?
Ellers er det jo veldig mye opp og ned på den kurven der. Hvis du måler oralt ville jeg nok prøvd vaginalt (eller rektalt) i stedet. Måler du til samme tid hver dag, og med en gang du har våknet? (Mener å huske du hvert fall hadde målt senere en helg eller noe? Det kan jo bidra til en hakkete kurve.)

Oij. Såpass?
Okey, men da skal jeg ikke gi opp helt enda :)
Så på nett at det var vanlig opptil dag 16 i syklus.. Så har jeg kanskje gitt opp alt for tidlig før da.
Takk for det :)
Får legge inn litt ekstra aksjer i kveld da. hehe
Jeg tror heller ikke du har hatt el, dessverre. Om du trives med womanlog, så er det jo greit, men ellers vil jeg virkelig anbefale fertility friend. Kanskje bare fordi jeg er vant til å lese de grafene, men blir alltid kjempeforvirret av de womanlog grafene. Om du er sikker på at el ikke har vært, ville jeg kanskje kopiert over de siste fem målingene, eller noe, det bude være nok til at FF kan se et mønster fremover, og evt at vi kan hjelpe deg bedre (fordi vi forstår grafen din :P ).

Krysser fingre for at el kommer straks :) Selv måtte jeg vente til cd 20 for el denne gangen, noe som føltes som en evighet (pleier å ha cd 16-18). Men det er mange som får el senere enn dette også..

Syns ikke det ser ut som du har hatt EL dessverre :/ Er fullt mulig å få EL etter dag 21, jeg får det nesten alltid senere, har faktisk hatt EL på CD 80 engang og da ble jeg til og med gravid :O :D Men har du vanligvis stabil syklus?

Oki.
Godt å høre fra flere at senere ikke er så uvanlig. Skal teste med godt mot i morgen også da. :)
Nei, ikke så veldig. Alt fra 28 til 34 dager. Men har jeg forstått at det kanskje ikke er så ustablit i forhold til andre..

EL kan man vel få når som helst, det finnes jo de som har kjempelange sykluser. Kanskje EL blir forsinket hos deg denne gangen?
Ellers er det jo veldig mye opp og ned på den kurven der. Hvis du måler oralt ville jeg nok prøvd vaginalt (eller rektalt) i stedet. Måler du til samme tid hver dag, og med en gang du har våknet? (Mener å huske du hvert fall hadde målt senere en helg eller noe? Det kan jo bidra til en hakkete kurve.)

Ja, den største, først toppen er senere på dagen. Før jeg var klar over at tid var så viktig.
Den andre forsov jeg meg. Virker som tiden imellom er min normal temp..

Jeg tror heller ikke du har hatt el, dessverre. Om du trives med womanlog, så er det jo greit, men ellers vil jeg virkelig anbefale fertility friend. Kanskje bare fordi jeg er vant til å lese de grafene, men blir alltid kjempeforvirret av de womanlog grafene. Om du er sikker på at el ikke har vært, ville jeg kanskje kopiert over de siste fem målingene, eller noe, det bude være nok til at FF kan se et mønster fremover, og evt at vi kan hjelpe deg bedre (fordi vi forstår grafen din :p ).

Krysser fingre for at el kommer straks :) Selv måtte jeg vente til cd 20 for el denne gangen, noe som føltes som en evighet (pleier å ha cd 16-18). Men det er mange som får el senere enn dette også..

hehe
Ja, du har et poeng der :)
Om jeg ikke finner ut av det på denne pp, så skal jeg sterkt vurdere å legge over info og bruke den :)

Ja, den største, først toppen er senere på dagen. Før jeg var klar over at tid var så viktig.
Den andre forsov jeg meg. Virker som tiden imellom er min normal temp..
Jeg kjenner ikke womanlog, men i FF har du mulighet til å registrere slike målinger, men sette dem som discarded. Da blir de synlige på charten som en enslig prikk, men ikke som en del av kurven. Ville gjort det med de avvikende målingene dine, hvis det er mulig. (Ellers må jeg si meg enig med Jump, altså. [emoji16] FF er helt overlegen når det gjelder temping.)

IMG_3934.jpg
Da har jeg tempet i tre dager. Ser dette OK ut? :p (skjønner ikke no)

Back
Topp