Vilsågjerne101
Elsker forumet
Hva er det som gjør at tempen ofte synker et ekstra hakk dagen for el?
Har det med lh å gjøre?
Det kan være østrogen nivået tror jeg da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det som gjør at tempen ofte synker et ekstra hakk dagen for el?
Har det med lh å gjøre?
Oi! Men du må jo se å få tak i en ny test!Synkende kurve, men fortsatt høy temperatur. Vis vedlegget 211746
12dpo idag og tok en test, den var utgått på dato da, så stoler ikke helt på den. Tok en med vann for å sjekke om den ville bli positiv også, men den ble negativ. Vis vedlegget 211748
Veldig spennende!!Synkende kurve, men fortsatt høy temperatur. Vis vedlegget 211746
12dpo idag og tok en test, den var utgått på dato da, så stoler ikke helt på den. Tok en med vann for å sjekke om den ville bli positiv også, men den ble negativ. Vis vedlegget 211748
Altså, det flyter av EL-slim her, og se på dagens EL-test (nederst):
Det ser jo ut til at EL har vært her. Skjønner ingen ting, jeg. Forrige pp hadde jeg positiv el-test i to dager, så jeg forventet jo det samme nå, men de har vært helt negative hele veien. Ingen aksjer har det blitt heller, så ingen septemberbaby på oss. [emoji17]
Merkelig.. Blir spennende å se hva som skjer i morgen da.. Du begynner ikke å bli syk eller noe?Altså, det flyter av EL-slim her, og se på dagens EL-test (nederst):
(Den fra i går ser sterkere ut nå som den er tørr, den var svakere i går.)
Det ser jo ut som det nærmer seg positiv?! Som om man ikke var koko nok av prøvingen fra før, liksom! [emoji28]
Spennende!!Synkende kurve, men fortsatt høy temperatur. Vis vedlegget 211746
Iiiih,fin graf!! Når skal du teste??12 Dpo idag og fortsatt stigende temperatur!
Nå blir fallgruven voldsom om spiren ikke sitter
Jeg kjenner ikke NC, men det høres jo merkelig ut. Er det bare et annet tempe-program/app?Hmm. Jeg har brukt Natural Cycles i et år nå, men synes FF virker mer oversiktlig, så nå har jeg lagt over alle målinger osv der. Iflg NC har jeg hatt EL hver måned (og det sier i grunnen både tester og kroppen min også), men FF finner bare EL i halvparten av syklusene? Vet liksom ikke riktig hva jeg skal tro nå... Om jeg ikke har EL hver måned kan det jo være derfor ting tar sånn tid kanskje... (Skal til legen etter jul, da har vi prøvd i et år.)
Nei, jeg tror ikke det, men er helt sykt trøtt nå i kveld, så kanskje jeg sov dårligere i natt enn jeg trodde. Spent på morgendagens temp iallfall! [emoji32]Merkelig.. Blir spennende å se hva som skjer i morgen da.. Du begynner ikke å bli syk eller noe?
Tror nesten jeg kommer til å være mer spent på din temp, enn min i morgen!Nei, jeg tror ikke det, men er helt sykt trøtt nå i kveld, så kanskje jeg sov dårligere i natt enn jeg trodde. Spent på morgendagens temp iallfall! [emoji32]
Imorgen! Men har ikke fått testene jeg har bestilt enda.. Så har en strimmeltestIiiih,fin graf!! Når skal du teste??
Haha, jeg er spent på din og! Jeg elsker denne tråden ass. [emoji23]Tror nesten jeg kommer til å være mer spent på din temp, enn min i morgen!Håper din synker og min stiger til nye høyder
Å guri jeg håper!!Imorgen! Men har ikke fått testene jeg har bestilt enda.. Så har en strimmeltest
O'hellige test, vis to streker imorgen!
Jeg heier på to strekerImorgen! Men har ikke fått testene jeg har bestilt enda.. Så har en strimmeltest
Spennende!!
Hvor lang lutealfase pleier du å ha? Og når skal du teste med en test som ikke ha gått ut på dato ennå??
Har selv en masse tester som gikk ut i november, tenker det gir god grunn til å bruke dem opp fortest mulig, om jeg ikke klarer å holde meg lengre (7 dpo i dag)
Så moro! Krysser fingre for digital test, selv om det høres ganske sikkert utHar vanligvis lutealfase på 6-7 dager, så langt over vanlig IKM kan man si Første pp med wild yam så tydelig at det funker. Tok en ny test med god dato etter jobb, som også ble positiv, men veldig svak, men det var jo på ettermiddagen. Har kjøpt digital som jeg skal ta imorgen tidlig Føler meg ganske sikker på at jeg er gravid nå, håper bare den blir værende
Testet???Imorgen! Men har ikke fått testene jeg har bestilt enda.. Så har en strimmeltest
Hvordan gikk det i dag Remy? Her ble det ikke noe temp-hopp, men den ligger stabilt, og det er greit siden jeg bare er 8 dpo. Men har sovet mere urolig enn vanlig, og begynner å merke tett nese og vond hals, så om det er en forkjølelse på vei syntes jeg tempen kunne vært litt høyere Om jeg sammenligner de forskjellige periodene mine, er det først fra 10 dpo at alle (bortsett fra gravidgrafen) har gjort et dykk, så det er ennå håpHaha, jeg er spent på din og! Jeg elsker denne tråden ass. [emoji23]