Vi som temper

12 Dpo idag og fortsatt stigende temperatur!
Nå blir fallgruven voldsom om spiren ikke sitter :nailbiting:

Vedlegg

• Screenshot_20161215-083756.png
    Screenshot_20161215-083756.png
    350,7 KB · Visninger: 86
Synkende kurve, men fortsatt høy temperatur.
ImageUploadedByBV Forum1481801102.635980.jpg

12dpo idag og tok en test, den var utgått på dato da, så stoler ikke helt på den. Tok en med vann for å sjekke om den ville bli positiv også, men den ble negativ.
ImageUploadedByBV Forum1481801157.195819.jpg

318cbc7a9d2d4e910937817414c249e5.jpg

Det ser jo ut til at EL har vært her. Skjønner ingen ting, jeg. Forrige pp hadde jeg positiv el-test i to dager, så jeg forventet jo det samme nå, men de har vært helt negative hele veien. Ingen aksjer har det blitt heller, så ingen septemberbaby på oss. [emoji17]
Altså, det flyter av EL-slim her, og se på dagens EL-test (nederst):
e1723b3fb9903f482c28c589c80d23be.jpg

(Den fra i går ser sterkere ut nå som den er tørr, den var svakere i går.)
Det ser jo ut som det nærmer seg positiv?! Som om man ikke var koko nok av prøvingen fra før, liksom! [emoji28]

Altså, det flyter av EL-slim her, og se på dagens EL-test (nederst):
e1723b3fb9903f482c28c589c80d23be.jpg

(Den fra i går ser sterkere ut nå som den er tørr, den var svakere i går.)
Det ser jo ut som det nærmer seg positiv?! Som om man ikke var koko nok av prøvingen fra før, liksom! [emoji28]
Merkelig.. Blir spennende å se hva som skjer i morgen da.. Du begynner ikke å bli syk eller noe?

Synkende kurve, men fortsatt høy temperatur. Vis vedlegget 211746

12dpo idag og tok en test, den var utgått på dato da, så stoler ikke helt på den. Tok en med vann for å sjekke om den ville bli positiv også, men den ble negativ. Vis vedlegget 211748
Spennende!!
Hvor lang lutealfase pleier du å ha? Og når skal du teste med en test som ikke ha gått ut på dato ennå??

Har selv en masse tester som gikk ut i november, tenker det gir god grunn til å bruke dem opp fortest mulig, om jeg ikke klarer å holde meg lengre (7 dpo i dag) ;)

Hmm. Jeg har brukt Natural Cycles i et år nå, men synes FF virker mer oversiktlig, så nå har jeg lagt over alle målinger osv der. Iflg NC har jeg hatt EL hver måned (og det sier i grunnen både tester og kroppen min også), men FF finner bare EL i halvparten av syklusene? Vet liksom ikke riktig hva jeg skal tro nå... Om jeg ikke har EL hver måned kan det jo være derfor ting tar sånn tid kanskje... (Skal til legen etter jul, da har vi prøvd i et år.)
Jeg kjenner ikke NC, men det høres jo merkelig ut. Er det bare et annet tempe-program/app?
Om FF ikke finner el, har du lagt inn ting som utflod, tappen, el-tester? Kanskje det kan hjelpe den med å finne el? Men, får du ikke engang striplet kryss? Kan du kanskje vise noen av de grafene hvor FF ikke finner el? Høres merkelig ut, men håper jo du har el av deg selv :)

Merkelig.. Blir spennende å se hva som skjer i morgen da.. Du begynner ikke å bli syk eller noe?
Nei, jeg tror ikke det, men er helt sykt trøtt nå i kveld, så kanskje jeg sov dårligere i natt enn jeg trodde. Spent på morgendagens temp iallfall! [emoji32]

Nei, jeg tror ikke det, men er helt sykt trøtt nå i kveld, så kanskje jeg sov dårligere i natt enn jeg trodde. Spent på morgendagens temp iallfall! [emoji32]
Tror nesten jeg kommer til å være mer spent på din temp, enn min i morgen!
emoji23.png
Håper din synker og min stiger til nye høyder
emoji23.png

Spennende!!
Hvor lang lutealfase pleier du å ha? Og når skal du teste med en test som ikke ha gått ut på dato ennå??

Har selv en masse tester som gikk ut i november, tenker det gir god grunn til å bruke dem opp fortest mulig, om jeg ikke klarer å holde meg lengre (7 dpo i dag) ;)

Har vanligvis lutealfase på 6-7 dager, så langt over vanlig IKM kan man si :happy: Første pp med wild yam så tydelig at det funker. Tok en ny test med god dato etter jobb, som også ble positiv, men veldig svak, men det var jo på ettermiddagen. Har kjøpt digital som jeg skal ta imorgen tidlig :) Føler meg ganske sikker på at jeg er gravid nå, håper bare den blir værende :)

Spent på om tempen i morgen viser at el skjedde i dag. Tror ihvertfall det nærmer seg veldig...
Ser ihvertfall ut til at den lot vente på seg til mannen kom hjem i dag, tommel opp!

Vedlegg

• IMG_0959.PNG
    IMG_0959.PNG
    114,7 KB · Visninger: 62
Ligger så langt (5dpo) helt likt med forrige syklus.. Mister håpet :(

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1481866758.663662.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1481866758.663662.jpg
    241,4 KB · Visninger: 82
Har vanligvis lutealfase på 6-7 dager, så langt over vanlig IKM kan man si :happy: Første pp med wild yam så tydelig at det funker. Tok en ny test med god dato etter jobb, som også ble positiv, men veldig svak, men det var jo på ettermiddagen. Har kjøpt digital som jeg skal ta imorgen tidlig :) Føler meg ganske sikker på at jeg er gravid nå, håper bare den blir værende :)
Så moro! Krysser fingre for digital test, selv om det høres ganske sikkert ut ;)

Imorgen! Men har ikke fått testene jeg har bestilt enda.. Så har en strimmeltest :eek:
O'hellige test, vis to streker imorgen!
Testet??? :D :D

Haha, jeg er spent på din og! Jeg elsker denne tråden ass. [emoji23]
Hvordan gikk det i dag Remy? Her ble det ikke noe temp-hopp, men den ligger stabilt, og det er greit siden jeg bare er 8 dpo. Men har sovet mere urolig enn vanlig, og begynner å merke tett nese og vond hals, så om det er en forkjølelse på vei syntes jeg tempen kunne vært litt høyere :p :p Om jeg sammenligner de forskjellige periodene mine, er det først fra 10 dpo at alle (bortsett fra gravidgrafen) har gjort et dykk, så det er ennå håp :D
0

Back
Topp