Vi som temper

Jeg kjenner ikke NC, men det høres jo merkelig ut. Er det bare et annet tempe-program/app?
Om FF ikke finner el, har du lagt inn ting som utflod, tappen, el-tester? Kanskje det kan hjelpe den med å finne el? Men, får du ikke engang striplet kryss? Kan du kanskje vise noen av de grafene hvor FF ikke finner el? Høres merkelig ut, men håper jo du har el av deg selv :)
Takk for svar! :)

Ja, NC er bare en annen tempeapp. Har vært veldig fornøyd med den, men nå vet jeg liksom ikke lenger... [emoji14]
Får ikke til å legge ut bilder, tlf krangler. Jeg har tempet i 12 sykluser, hvor NC har funnet EL hver gang, FF har funnet 8 ganger + 2 ganger stiplet linje. Har lagt inn temp og EL-tester, noe mer husker jeg ikke tilbake i tid dessverre, og det er ikke noe man noterer i NC.

Oh well, får uansett ikke endret på noe som har vært. Spent på å se hvordan denne mnd blir! :)

Kan det skje at el kommer et par dager før temp-hopp? Det jeg vil vite er om det er noen sjanse for at el var på onsdag. Hvis den var på onsdag fikk vi ikke lagt inn aksjer siden søndag. :arghh:
Første mnd med pergo. Merket ikke el smerter som jeg pleier, og slimet har vært annerledes enn vanlig. Derfor usikker. Litt magesmerter onsdag kveld, oppblåst og øm i magen torsdag, oppblåst og murringer i korsrygg i går.
Tempen i dag ble målt litt senere enn vanlig men tror allikevel det har vært et temphopp.

Vedlegg

• IMG_0964.PNG
    IMG_0964.PNG
    192,5 KB · Visninger: 68
Kan det skje at el kommer et par dager før temp-hopp? Det jeg vil vite er om det er noen sjanse for at el var på onsdag. Hvis den var på onsdag fikk vi ikke lagt inn aksjer siden søndag. :arghh:
Første mnd med pergo. Merket ikke el smerter som jeg pleier, og slimet har vært annerledes enn vanlig. Derfor usikker. Litt magesmerter onsdag kveld, oppblåst og øm i magen torsdag, oppblåst og murringer i korsrygg i går.
Tempen i dag ble målt litt senere enn vanlig men tror allikevel det har vært et temphopp.
Jeg synes cd15 eller 16 virker mest sannsynlig. [emoji5]

Grafen er på vei oppover så må vel være greit selv om det ikke er noen drastisk stigning o_O

Vedlegg

• 20161217_132459.png
    20161217_132459.png
    302,6 KB · Visninger: 62
Tenkte på det sist du la ut, ganske fasinerende!! Her er tempen over det hele, fint lite system å finne[emoji17]

Ja jeg blir liksom like overrasket hver dag når jeg ser at akkurat det samme skjer [emoji23] var en del likheter før DPO og men dette tar kaka [emoji23]

Ja jeg blir liksom like overrasket hver dag når jeg ser at akkurat det samme skjer [emoji23] var en del likheter før DPO og men dette tar kaka [emoji23]
Her har du mine :
68145a794d03f587eb7149f0721aadc6.jpg

Juni grafen er gravid-graf, og kanskje denne også (svak strek etter tiden i dag, 9 dpo).
Som du ser, ikke noe mønster her [emoji23]

IMG_3950.jpg

Tempet en time senere enn vanlig, blir dette riktig da? :)

FF har flyttet eggløsningen til to dager tidligere. (Hadde glemt å legge inn positive el-tester) FF flyttet krysset når jeg la det inn..så nå er jeg 7 dpo i steden. Men i dag fikk jeg tempdropp.. Hva tror dere om det? Hadde menslignende murringer i går og i dag. Men for tidlig med tr. Har lutealfase på 13/14 dager.

Vedlegg

• Screenshot_20161218-092848.jpg
    Screenshot_20161218-092848.jpg
    568,8 KB · Visninger: 57
FF har flyttet eggløsningen til to dager tidligere. (Hadde glemt å legge inn positive el-tester) FF flyttet krysset når jeg la det inn..så nå er jeg 7 dpo i steden. Men i dag fikk jeg tempdropp.. Hva tror dere om det? Hadde menslignende murringer i går og i dag. Men for tidlig med tr. Har lutealfase på 13/14 dager.
Krysser fingrene for festedipp!

Det begynner nesten å bli irriterende! Vil ha tegn på at det er annerledes enn forrige mnd [emoji30][emoji30]

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1482053888.110845.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1482053888.110845.jpg
    236,9 KB · Visninger: 71
Back
Topp