Bajs! [emoji35] Krysser alt jeg har for stigning i morgen altså!Vis vedlegget 211277
Æsj vil ikke egget slippe? El test var egentlig negative igår! Nedtur graf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bajs! [emoji35] Krysser alt jeg har for stigning i morgen altså!Vis vedlegget 211277
Æsj vil ikke egget slippe? El test var egentlig negative igår! Nedtur graf
Oi! Har du testet? Så spennende
Festedipp?Vis vedlegget 211288
Fortsatt ingen TR, og i dag fikk jeg en stigning i temp igjen... skjønner ingenting jeg nå, haha
Syns jeg aner en strek på g-testen. Vent til den tørker, og legg ut nytt bilde da El-test kan bli positiv både ved graviditet og når TR nærmer seg. Så det kan bety begge deler.Okei, nå blir jeg smågal her. TR holder seg unna. Tempen gikk ned i går, men opp i dag. Klarte å ta en EL test i farta i stedet for graviditetstest oppi alt. Den ble nesten positiv, men jeg ikke ser noe på g-testen. Er det rart man blir rar av å være prøver? Vis vedlegget 211301Vis vedlegget 211302Vis vedlegget 211303Vis vedlegget 211304
Syns jeg aner en strek på g-testen. Vent til den tørker, og legg ut nytt bilde da El-test kan bli positiv både ved graviditet og når TR nærmer seg. Så det kan bety begge deler.
Liker liker liker! Hvordan ser testen ut nå? Er streken tydligere?? Hurra!!Vis vedlegget 211393Vis vedlegget 211394
Tempen steg i dag og! Bildet er tatt 1 min etter jeg tok testen. Den er klart rosa i virkeligheten!
Vis vedlegget 211393Vis vedlegget 211394
Tempen steg i dag og! Bildet er tatt 1 min etter jeg tok testen. Den er klart rosa i virkeligheten!
Liker liker liker! Hvordan ser testen ut nå? Er streken tydligere?? Hurra!!
Syns streken kom bedre frem på det første bildet, altså etter 1 min Men kan være vinkel/lyset som gjør det. Spennende! Du har i allefall hcg i blodet!Vis vedlegget 211409Vis vedlegget 211410
Tørket og tydeligere nå!! Hvis jeg er gravid, så var det en skummel dipp på grafen min må jeg si! Allerede spent på morgendagens test, haha
Jeg har en slak stigende kurve om dagen. Pleier å ha et større temphopp.
Noen som har troen på at FF kommer til å sette kryss?
Vis vedlegget 211424
Noen tempeeksperter som vil spå meg litt? Hva tenker dere om grafen?
Er første mnd jeg temper! Har brukt temperaturmåler med to desimaler de siste dagene.
Og tør ikke å teste enda da jeg er så redd for å bli skuffet, men liker at den holder seg høyt oppe da