Vi som temper

Vis vedlegget 211051 begynte å spotte i går kveld, så var sikker på at tanta dukket opp. Men tempen er enda høyere og ingen tante i dag. Pleier aldri å spotte, men 3 gangen den perioden her!

ImageUploadedByBV Forum1481361805.509227.jpg

Bedre bilde

Om tempen (og formen) virker normal i morgen, kan du discarde denne tempen, og forsatt se tendensene i grafen din.

Du har sikkert gjort det allerede, men husk å huk av at du har feber.

God bedring ihvertfall [emoji4]

Ja, om jeg huker av for feber forsvinner den. Er bare at jeg er utålmodig og lenge å vente til imorgen [emoji23]

b8f659dcdeeccd3f30b88e606f4a1244.jpg

Så starter jakten på el igjen ... Dagens EL-test er den mest negative jeg har sett, det var bare så vidt teststreken var synlig, men jeg tror det var en litt «tynn» urin, hehe. På den positive siden har det faktisk dukket opp litt strekkbart slim i dag, og jeg ble SÅ glad! [emoji85][emoji23] Forrige pp hadde jeg knapt noe slim i det hele tatt, bare litt vandig utflod rundt el. Jeg vet mange ikke har slim i det hele tatt og blir gravide likevel, men jeg har alltid hatt det tidligere, så jeg tolker fravær av slim som at kroppen ikke er helt som den skal. Men nå har det altså kommet litt, jeee!

Jeg hadde gledet meg så mye til temping denne PP! Bestille fra komplett selv om det sto at de var utsolgt, denne i slutten av november. De forventet inn nye i 1/12, men det står fortsatt utsolgt :grumpy: dritt!! El er rett rundt hjørnet her nå

Jeg hadde gledet meg så mye til temping denne PP! Bestille fra komplett selv om det sto at de var utsolgt, denne i slutten av november. De forventet inn nye i 1/12, men det står fortsatt utsolgt :grumpy: dritt!! El er rett rundt hjørnet her nå
Du har vel sikkert et vanlig termometer du kan bruke i mellomtiden? Det funket helt fint for meg iallfall. :)

Har noen av dere målt temp på kvelden(for nysgjerrighetens skyld) og fått lavere enn neste morgen?jeg målte en kveld og den var ca 0,2 lavere enn normalen min, trudde at EL dipp kom, men neste morgen steg den med 0,1.
Andre som har opplevd det?

Har noen av dere målt temp på kvelden(for nysgjerrighetens skyld) og fått lavere enn neste morgen?jeg målte en kveld og den var ca 0,2 lavere enn normalen min, trudde at EL dipp kom, men neste morgen steg den med 0,1.
Andre som har opplevd det?
Tempen kan variere veldig i løpet av dagen, den kan gå både opp og ned. 0,1 og 0,2 grader er jo heller ikke store forskjellen. Jeg hadde bare glemt den målingen, den sier deg ingen ting. [emoji12]
85c51228a5ee657f73061d993e037f73.jpg

ENDELIG kom krysset!! [emoji1] [emoji322] Litt senere enn antatt, da jeg pleier å ha el på cd 16-18, og hadde el-slim i over en uke [emoji15]
Yay! Flott stigning! Måtte den holde seg der oppe!

Kan man? Ånei! Jeg som trodde differansen var så liten at den ikke ville oppdage noe forskjell. Jaja, takk for svar:happy:
Det er best med to desimaler, men mange får okay graf med en desimal også.
Når venter du el? Om det fortsatt er noen dager til kan det være du rekker å tempe nok til å se et klart skift etter el. Spesielt om du noterer inn andre tegn også, som slim, el-tester etc [emoji2]

Kan man? Ånei! Jeg som trodde differansen var så liten at den ikke ville oppdage noe forskjell. Jaja, takk for svar:happy:
Det kan sikkert være det for noen, men som regel stiger jo tempen 0,3-0,5 grader for de fleste, virker det som, og det er fullt mulig å detektere med et vanlig termometer med en desimal.

Usikker på om dagens temp er påvirket av at jeg er forkjølet, men lutealfasen er allerede 1 dag lengre enn sist, 2 om mensen ikke kommer idag. Ingen tegn av noen slag, men det bruker jeg heller ikke å ha. Svidde av en g-test idag, blenda, ganske forventet på dpo 8, men nå føler jeg vertfall at jeg skal greie å vente til onsdag med neste [emoji4]
ImageUploadedByBV Forum1481445847.372994.jpg

ImageUploadedByBV Forum1481447423.592992.jpg

4 dpo! Er så moro med tidlig el :-)

Her har influensa ødelagt tempinga i dpo-land, for å si det mildt. Fikk influensa 1 dpo. Så her fikk jeg aldri den røde streken, selv om jeg vet jeg hadde el (ikke bare pga. positiv el-test, men også fordi jeg har megaømme pupper nå, klassisk i dpo-land).

Tempet i dag tidlig, for første gang på en uke, og fikk tidenes laveste temp. Tror jeg har sovet med munnen åpen, siden bihulene er tette. Uff. Liiiiite trua denne pp. Regner med at influensa 1 dpo ikke akkurat er et godt tegn.

Skjermbilde 2016-12-11 kl. 11.10.59.png

Åååååååååå blir gal! Sov ingenting frem til kl6 målte da og den var 36,46... Tok igjen nå fordi jeg har sovet, har da steget til 36,86. Har på følelsen at jeg hadde EL i går... Hvem er mest riktig? Kl 6 uten søvn? Eller kl11 etter søvn??

Æsj så kjedelig da:( Ja det var tyngre nå å miste 4+4 enn i sommer 7+0, sikkert fordi det er så etterlengtet og at man blir sliten i prosessen. Hvilken pp er du i nå? Jeg ble først gravid i pp 5 etter SA i sommer:/ men siden du Og jeg mistet så tidlig, så har jeg trua:)

Jeg er i pp 8, tror jeg, inkludert da jeg hadde sa. Håper du har rett :)

Back
Topp