Vis vedlegget 211051 begynte å spotte i går kveld, så var sikker på at tanta dukket opp. Men tempen er enda høyere og ingen tante i dag. Pleier aldri å spotte, men 3 gangen den perioden her!
Bedre bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 211051 begynte å spotte i går kveld, så var sikker på at tanta dukket opp. Men tempen er enda høyere og ingen tante i dag. Pleier aldri å spotte, men 3 gangen den perioden her!
Hvor lang lutealfase pleier du å ha? Dette ser jo veldig lovende ut da [emoji4]Vis vedlegget 211051 begynte å spotte i går kveld, så var sikker på at tanta dukket opp. Men tempen er enda høyere og ingen tante i dag. Pleier aldri å spotte, men 3 gangen den perioden her!
Vis vedlegget 211053
Bedre bilde
Om tempen (og formen) virker normal i morgen, kan du discarde denne tempen, og forsatt se tendensene i grafen din.
Du har sikkert gjort det allerede, men husk å huk av at du har feber.
God bedring ihvertfall [emoji4]
Hvor lang lutealfase pleier du å ha? Dette ser jo veldig lovende ut da [emoji4]
Du har vel sikkert et vanlig termometer du kan bruke i mellomtiden? Det funket helt fint for meg iallfall.Jeg hadde gledet meg så mye til temping denne PP! Bestille fra komplett selv om det sto at de var utsolgt, denne i slutten av november. De forventet inn nye i 1/12, men det står fortsatt utsolgt dritt!! El er rett rundt hjørnet her nå
Tempen kan variere veldig i løpet av dagen, den kan gå både opp og ned. 0,1 og 0,2 grader er jo heller ikke store forskjellen. Jeg hadde bare glemt den målingen, den sier deg ingen ting. [emoji12]Har noen av dere målt temp på kvelden(for nysgjerrighetens skyld) og fått lavere enn neste morgen?jeg målte en kveld og den var ca 0,2 lavere enn normalen min, trudde at EL dipp kom, men neste morgen steg den med 0,1.
Andre som har opplevd det?
Yay! Flott stigning! Måtte den holde seg der oppe!
ENDELIG kom krysset!! [emoji1] [emoji322] Litt senere enn antatt, da jeg pleier å ha el på cd 16-18, og hadde el-slim i over en uke [emoji15]
Du har vel sikkert et vanlig termometer du kan bruke i mellomtiden? Det funket helt fint for meg iallfall.
Det er best med to desimaler, men mange får okay graf med en desimal også.Kan man? Ånei! Jeg som trodde differansen var så liten at den ikke ville oppdage noe forskjell. Jaja, takk for svar
Det kan sikkert være det for noen, men som regel stiger jo tempen 0,3-0,5 grader for de fleste, virker det som, og det er fullt mulig å detektere med et vanlig termometer med en desimal.Kan man? Ånei! Jeg som trodde differansen var så liten at den ikke ville oppdage noe forskjell. Jaja, takk for svar
Æsj så kjedelig da Ja det var tyngre nå å miste 4+4 enn i sommer 7+0, sikkert fordi det er så etterlengtet og at man blir sliten i prosessen. Hvilken pp er du i nå? Jeg ble først gravid i pp 5 etter SA i sommer:/ men siden du Og jeg mistet så tidlig, så har jeg trua