Obianuju<3
Betatt av forumet
Dette må da slå ut på digital nå!
Ja men jeg venter til i morgen.. Nettopp kommet fra jobb og skal til familien og feire jul idag da jeg jobber i morgen. Tar det som en julegave til oss i morgen istede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette må da slå ut på digital nå!
De er jo knallpositive, ingen tvil der nå!Blir spennende.. Jeg liker stigningen på mine tester. Begynner å få troa [emoji7]siste er tatt nå på dagen
Ja men jeg venter til i morgen.. Nettopp kommet fra jobb og skal til familien og feire jul idag da jeg jobber i morgen. Tar det som en julegave til oss i morgen istede
Tusen takk! Håper jeg slipper tilbake hit, har ikke den helt gode følelsen. Men det kommer kanskje senere. Når jeg tenker meg om så var jeg ikke sikker på om det skulle gå bra før han var ute sist [emoji28]Wow, gratulerer så mye! Du verden som det renner inn med positive tester her nå - håper det er smittsomt. [emoji16]
Tusen takk! Håper jeg slipper tilbake hit, har ikke den helt gode følelsen. Men det kommer kanskje senere. Når jeg tenker meg om så var jeg ikke sikker på om det skulle gå bra før han var ute sist [emoji28]Wow, gratulerer så mye! Du verden som det renner inn med positive tester her nå - håper det er smittsomt. [emoji16]
Tusen takk[emoji7] [emoji7]Ble helt rørt av det nederste bildet der..! Gratulerer så mye!!
For en fantastisk julegave dere ser ut til å få
Tror kroppen din har misforstått, jeg, tempen skal jo gå opp etter EL, ikke ned! [emoji28] (Sikker på at det er ikke feil, da? Det var jo veldig lavt.)Denne tempen sier ikke meg så mye
Vis vedlegget 212914
Var det som stod, hahaha håper den går opp imorgen da?!Tror kroppen din har misforstått, jeg, tempen skal jo gå opp etter EL, ikke ned! [emoji28] (Sikker på at det er ikke feil, da? Det var jo veldig lavt.)
Jeg måler vaginalt.Hvor måler dere temp?
Gratulerer igjen! [emoji173]Årets julegave er bekreftet!
Gratulerer til alle som har fått positiv, og lykke til videre til dere andre. God Jul!
Jeg måler vaginalt.
Tror jeg må gjøre det selv etterhvert jeg altsåHar målt oralt. Men skal måle vaginalt denne perioden. Tror det blir lettere å få riktige temperaturer. Var tett i nesa på slutten av syklusen og da fikk jeg rare målinger.. ha ha