Vi som temper

Ja men jeg venter til i morgen.. Nettopp kommet fra jobb og skal til familien og feire jul idag da jeg jobber i morgen. Tar det som en julegave til oss i morgen istede :)

For en fantastisk julegave dere ser ut til å få :)

Wow, gratulerer så mye! Du verden som det renner inn med positive tester her nå - håper det er smittsomt. [emoji16]
Tusen takk! Håper jeg slipper tilbake hit, har ikke den helt gode følelsen. Men det kommer kanskje senere. Når jeg tenker meg om så var jeg ikke sikker på om det skulle gå bra før han var ute sist [emoji28]

Wow, gratulerer så mye! Du verden som det renner inn med positive tester her nå - håper det er smittsomt. [emoji16]
Tusen takk! Håper jeg slipper tilbake hit, har ikke den helt gode følelsen. Men det kommer kanskje senere. Når jeg tenker meg om så var jeg ikke sikker på om det skulle gå bra før han var ute sist [emoji28]

IMG_0987.PNG
Har hatt noen rare stikkinger i magen i dag... dagens temp:

Vedlegg

• IMG_0986.PNG
    IMG_0986.PNG
    179 KB · Visninger: 61
Denne tempen sier ikke meg så mye
:p
IMG_3994.PNG

Tror kroppen din har misforstått, jeg, tempen skal jo gå opp etter EL, ikke ned! [emoji28] (Sikker på at det er ikke feil, da? Det var jo veldig lavt.)
Var det som stod, hahaha :p håper den går opp imorgen da?!

Hvor måler dere temp? :)

Årets julegave er bekreftet!
Gratulerer til alle som har fått positiv, og lykke til videre til dere andre. God Jul!

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1482578881.218369.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1482578881.218369.jpg
    243,4 KB · Visninger: 94
  • ImageUploadedByBV Forum1482578893.068426.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1482578893.068426.jpg
    63,4 KB · Visninger: 94
Har målt oralt. Men skal måle vaginalt denne perioden. Tror det blir lettere å få riktige temperaturer. Var tett i nesa på slutten av syklusen og da fikk jeg rare målinger.. ha ha :p

Har målt oralt. Men skal måle vaginalt denne perioden. Tror det blir lettere å få riktige temperaturer. Var tett i nesa på slutten av syklusen og da fikk jeg rare målinger.. ha ha :p
Tror jeg må gjøre det selv etterhvert jeg altså :p

Back
Topp