Vi som temper

Har hatt så uflaks! Jeg har tatt temperaturen snart i en måned, og i går fikk jeg positiv el test. Men i går morrest funket ikke termometeret, så har ikke fått tatt mål i går og i dag. Det hadde fått fuktskader etter jeg vasket det. Har også prøvd å skifte batteri men funket ikke. Det er heller ingen butikker som har termometer med to desimaler, så nytt er bestilt på nett. Så typisk når jeg trenger det som mest...

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1483090935.927098.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1483090935.927098.jpg
    245,2 KB · Visninger: 63
Last edited:
Har hatt så uflaks! Jeg har tatt temperaturen snart i en måned, og i går fikk jeg positiv el test. Men i går morrest funket ikke termometeret, så har ikke fått tatt mål i går og i dag. Det hadde fått fuktskader etter jeg vasket det. Har også prøvd å skifte batteri men funket ikke. Det er heller ingen butikker som har termometer med to desimaler, så nytt er bestilt på nett. Så typisk når jeg trenger det som mest...

Det har mitt termometer gjort til tider også (pga fukt) lar det ligge på badet i varmen og tørke, da virker det igjen! Lykke til :-)

Ok, jeg får prøve litt å se hvordan det går. Tror jeg skal prøve å sette en alarm kl 5, men er litt redd for at jeg bare skal droppe det fordi jeg er så trett [emoji14] men regner med jeg blir vant til det etterhvert :)
Jeg måler nærmest i søvne, noen ganger husker jeg nesten ikke at jeg har gjort det engang. [emoji16] Bruker alarmen på pulsklokka (kun vibrering, ikke lyd), og slår ikke på noe lys.

Æsj, så typisk! Men har du et vanlig termometer du kan bruke så lenge? Det kan jo gi en viss pekepinn, om ikke annet, selv om det ikke er så lurt å bytte termometer midt i en syklus.

Last edited:
Nei, er på juleferie så har ikke annet her :( Men jeg vet i hvertfall at el er nå, så håper jeg det andre kommer rett over nyttår :p

Ok, jeg får prøve litt å se hvordan det går. Tror jeg skal prøve å sette en alarm kl 5, men er litt redd for at jeg bare skal droppe det fordi jeg er så trett :p men regner med jeg blir vant til det etterhvert :)

Jeg måler nærmest i søvne, noen ganger husker jeg nesten ikke at jeg har gjort det engang. [emoji16] Bruker alarmen på pulsklokka (kun vibrering, ikke lyd), og slår ikke på noe lys.

Jeg har målt i drømme noen ganger, våkner så vidt av alarmen og drømmer at jeg måler, men når jeg våkner senere så har jeg ikke målt allikavel

Foreløpig har jeg bare alarmen på mobilen, men skal se om jeg får kjøpt meg pulsklokke etterhvert, så slipper jeg å forstyrre sambo hver morgen :p

Oi, nesten to grader forskjell mellom laveste og høyeste måling :O Vet nesten ikke om jeg har sett det før! Får håpe det betyr babylykke ;)
Jeg er forkjølet da, men ikke oppdaget noen feber de siste dagene :p

Hei jenter! Da har jeg tempet i 8 dager. Har tempet til litt forskjellige tidspunkt fordi jeg har sovnet på veldig forskjellige tidspunkt, men nå som jula er over skal jeg prøve å få til et fast tidspunkt hver morgen, så håper det hjelper og at jeg får blå prikker og ikke bare de ringene rundt..

Grunnen til at jeg startet med temping er at jeg etter sa i oktober har hatt veldig rare sykluser med bare veldig lette blødninger og bare 9 dager mellom blødning nå sist, og har derfor slitt veldig med å finne EL. Så har egentlig ingen anelse på hvor jeg er i syklusen nå :p håper dette kan hjelpe meg til å få litt mer kontroll på ting :)

Merker jeg må øve meg litt på å finne ut hvilken type utflod jeg har, syns det er litt vanskelig å skjønne hva som er hva, men det kommer vel etterhvert :p
ImageUploadedByBV Forum1483161957.622691.jpg

IMG_4078.jpg

Da går tempen opp igjen heldigvis. Nervepirrende og spennende. Har utelukket tempen de to siste dagene da jeg har hatt feber og den har vært skyhøy. Tenker å teste på tirsdag, håper det går veien nå!

Back
Topp