Vi som temper

Hei :) Da har jeg tempet noen dager, og lurer veldig på om jeg kanskje har hatt EL? Hvor lang tid vil det gå før man evt får det krysset? Er det når temperaturen stiger igjen man har hatt EL? Fortsatt ikke helt inni dette merker jeg :p Tror uansett ikke det klaffer denne pp, da vi ikke fikk inn lagt inn aksjer så tett opptil det jeg tror er EL..

ImageUploadedByBV Forum1483866706.850235.jpg

Hei :) Da har jeg tempet noen dager, og lurer veldig på om jeg kanskje har hatt EL? Hvor lang tid vil det gå før man evt får det krysset? Er det når temperaturen stiger igjen man har hatt EL? Fortsatt ikke helt inni dette merker jeg :p Tror uansett ikke det klaffer denne pp, da vi ikke fikk inn lagt inn aksjer så tett opptil det jeg tror er EL..

Vis vedlegget 214630

EL CD16?
FF setter kryss etter tre dager med høy temp :)

425ff44a9d3906ce7d4d26676bb75249.jpg

Bare tull her. Tempen er så høy at FF slengte opp et kryss i dag, men det stemmer jo ikke. Har så dårlig følelse denne gangen, enda EL ikke har vært ennå. Føler at kroppen ikke samarbeider i det hele tatt.

Bare tull her. Tempen er så høy at FF slengte opp et kryss i dag, men det stemmer jo ikke. Har så dårlig følelse denne gangen, enda EL ikke har vært ennå. Føler at kroppen ikke samarbeider i det hele tatt.

Huff, det er ikke en god følelse. :sorry: Kjenner til den.
Hva om du ber FF overse målingen cd8? Så vil den kanskje søke riktig?

Da er det vel uansett for sent å legge inn aksjer i dag, men burde jeg gi opp håpet helt for denne pp da? Ble lagt inn CD 14, men klarer ikke helt å tro på at det er nok :/ Hadde store planer om å få lagt inn hver dag frem til jeg visste at EL var over, men ting blir ikke alltid som planlagt. Merker jeg har mista troa litt på denne pp..

Venter på el. Men synes tempen går mye opp og ned.. temper til riktig tid og etter nok søvn.. temper også vaginalt.. o_O

Vedlegg

• Screenshot_20170108-124137.png
    Screenshot_20170108-124137.png
    456,1 KB · Visninger: 57
Huff, det er ikke en god følelse. :sorry: Kjenner til den.
Hva om du ber FF overse målingen cd8? Så vil den kanskje søke riktig?
Krysset flytter seg nok etter hvert, når jeg (forhåpentligvis) har lagt inn positive EL-tester og får en reell temperaturøkning.

ImageUploadedByBV Forum1483879615.740536.jpg

Skulle vært i dpo land, men går og venter på el! Fikk positiv el test i går og i dag tidlig så håper det slipper ett egg om ikke lenge nå :-) Har vært uvanlig jevn temp de siste dagene til å være meg, gleder meg til temphopp nå!!!

Da er det vel uansett for sent å legge inn aksjer i dag, men burde jeg gi opp håpet helt for denne pp da? Ble lagt inn CD 14, men klarer ikke helt å tro på at det er nok :/ Hadde store planer om å få lagt inn hver dag frem til jeg visste at EL var over, men ting blir ikke alltid som planlagt. Merker jeg har mista troa litt på denne pp..
Dagen før EL er jo helt prima! [emoji106]

Venter på el. Men synes tempen går mye opp og ned.. temper til riktig tid og etter nok søvn.. temper også vaginalt.. o_O

Kanskje du har el i dag med den droppen?

425ff44a9d3906ce7d4d26676bb75249.jpg

Hm. Krysset flytter seg vel om 4-5 dager forhåpentligvis! Ila denne pp'en har krysset flyttet seg 3 i ganger i kurven min:meh:Rart FF ikke venter til vi plotter inn pos el test?

Lukter El her nå da :joyful: skikkelig dropp, spennende å se om tempen går til værs imorgen! Tester du etter El i tillegg?

Da er vi endelig enige! Har ankommet dpo-land. Fikk først kryss på cd 13 og deretter cd 15 med de svakeste el testene jeg har sett. Men cd 17 er jeg enig i.
Får krysse fingrene for at vi har lagt inn nok aksjer. Nå må det være vår tur :smug:

Vedlegg

• Screenshot_20170108-150618.png
    Screenshot_20170108-150618.png
    338,9 KB · Visninger: 66
Back
Topp