Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Ja, det skulle en tro du får se utover uka hva tempen viser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det skulle en tro du får se utover uka hva tempen viser
FF har gitt meg også el to dager før positiv el-test denne syklusen.Vis vedlegget 357198
Noen som har tanker om denne? El før positiv el-test?
Ser den ja! Føler jeg så en plass inne på FF at man kunne velge at el-tester er hoved-tegnet. Tipper krysset endrer seg da. Stoler egentlig mer på testene. Tempen kan jo påvirkes av alt mulig annet en el.FF har gitt meg også el to dager før positiv el-test denne syklusen.
Jeg synes premom er lettere å forholde seg til, og bruker helst den.
Jeg liker noen av FFs funksjoner og at chartet er så tydelig og klart i forhold til premoms, men de gangene FF setter el på en helt annen dag enn positiv er jeg ikke så god venn med appen
Interessant at man kan velge sånt. Jeg har ikke lagt merke til detSer den ja! Føler jeg så en plass inne på FF at man kunne velge at el-tester er hoved-tegnet. Tipper krysset endrer seg da. Stoler egentlig mer på testene. Tempen kan jo påvirkes av alt mulig annet en el.
Så gøy gratulerer!Dagens temp etter tempe-løs hyttetur i helga:
Vis vedlegget 357311
Vis vedlegget 357312
Og så dagens test. Det er en rosa strek denne gangen tror jeg:
Vis vedlegget 357313
Tusen takkSå gøy gratulerer!
Wohoooo! Så fantastisk! Gratulerer SÅ mye!!!!Dagens temp etter tempe-løs hyttetur i helga:
Vis vedlegget 357311
Vis vedlegget 357312
Vis vedlegget 357313
Gratulerer!!! Håper at det at FF setter feil el er et tegn for meg også!Dagens temp etter tempe-løs hyttetur i helga:
Vis vedlegget 357311
Vis vedlegget 357312
Vis vedlegget 357313
Jeg følte jeg så det her om dagen,men nå finner jeg det ikke igjen,så mulig jeg innbiller meg tingInteressant at man kan velge sånt. Jeg har ikke lagt merke til det
Se an imorgen. Med så urolig søvn, og feber dagen før vil ikke tempen være nøyaktig likevel. God bedring!Jeg trenger deres råd nå tempeguruer
Jeg er 5 dpo i dag, i går fikk jeg feber og har vært skikkelig dårlig slik at jeg tok en del Paracet i går og jeg sov stort sett i hele går. I natt har jeg vært en del våken, og temperaturen gikk aldri opp igjen til feber etter den siste runden med Paracet i går kveld. Sovnet ca kl 03 i natt. Så tar jeg tempen i dag tidlig og den er gått ned. Grafen ser jo bare helt idiotisk ut, etter at jeg discardet temp fra i går pga feber.
Men spørsmålet mitt er vel: Vil tempen i dag være såpass preget av gårsdagen at den er ugyldig i dag? Eller finnes det en reel sjangs for at dette kan være en festedipp?
Se an imorgen. Med så urolig søvn, og feber dagen før vil ikke tempen være nøyaktig likevel. God bedring!
Hvis du googler "østrogenbølge lutealfase" kan det gi en forklaring, er vanlig å få en dip (ikke festedipp, som kanskje kommer litt senere) 3-5dpoJeg trenger deres råd nå tempeguruer
Jeg er 5 dpo i dag, i går fikk jeg feber og har vært skikkelig dårlig slik at jeg tok en del Paracet i går og jeg sov stort sett i hele går. I natt har jeg vært en del våken, og temperaturen gikk aldri opp igjen til feber etter den siste runden med Paracet i går kveld. Sovnet ca kl 03 i natt. Så tar jeg tempen i dag tidlig og den er gått ned. Grafen ser jo bare helt idiotisk ut, etter at jeg discardet temp fra i går pga feber.
Men spørsmålet mitt er vel: Vil tempen i dag være såpass preget av gårsdagen at den er ugyldig i dag? Eller finnes det en reel sjangs for at dette kan være en festedipp?
Ser dessverre ut som min graf da jeg hoppet over el. Fikk til "vanlig" tid neste mnd, 4 uker forsinket og da satt spiren. Er 15+0 idagKopiert fra dagboken min, for nå trenger jeg noen tempeeksperter
Blir ikke stort klok, her. Fortsatt lav temperatur, men alt av symptomer på el er helt borte. Nå er testene veldig svake igjen, og jeg har gått over til creamy/tørt sekret.
Fikk aldri helt positive el-tester, men hadde et rom på 24 timer fra fredag til lørdag der jeg ikke fikk tatt test.Vis vedlegget 359528
Kan kroppen ha prøvd på el og ikke fått det til? Hadde det ikke vært for tempingen, ville jeg trodd at jeg ikke hadde klart å fange opp LH-toppen med testene.
Noen som vil synse med meg?