Gråspurv
Glad i forumet
Håper du ikke trenger menskoppen9 dpo i følge FF og 8 dpo i følge Premom dagene går litt sakte nå! Reiser på hytta i dag til 17 mai og har pakka med både tester og menskopp
Vis vedlegget 356450
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du ikke trenger menskoppen9 dpo i følge FF og 8 dpo i følge Premom dagene går litt sakte nå! Reiser på hytta i dag til 17 mai og har pakka med både tester og menskopp
Vis vedlegget 356450
Jeg bruker flo (har brukt denne for å tracke mens i noen år), ff og premom er kanskje litt overkill med så mange, men får da dekket alle behov i prøveperiodenJeg har premom som er enig med meg.
Hvilke andre apper finnes?
Jeg liker FF fordi den lar meg sammenligne egne og andres chart, det synes jeg er interessant å se på
Men dumt at man bare må leve med det hvis FF setter en annen el-dato enn det el-testene sier
Tror jeg holder meg til de to appene jeg har, samboer synes jeg sitter vel mye med nesen i telefonenJeg bruker flo (har brukt denne for å tracke mens i noen år), ff og premom er kanskje litt overkill med så mange, men får da dekket alle behov i prøveperioden
Å nei. Opp opp opp igjen Dette ble litt for spennende.
Spennende! Kanskje det var en festedip?Holder pusten litt nåVis vedlegget 356793
Glemte å legge til at jeg spottet igår, er borte nå...Hadde en så merkelig dag igår sånn midt på dagen..plutselig eksploderte det i kramper og stikkinger nede i magen, puppene ble kjempe sår, utfloden gikk fra hvit, kremet til blankt og tynn. Fortsatte sånn til og fra resten av dagen. Idag er alt roligere og utfloden er tilbake til å være hvit, kremet... venter mens om 2 dager, er kanskje mulig den kommer litt tidligere, men det var heftig kanskje det var en festedipp er bare å vente og se
Jeg krysser alle fingrene for degHadde en så merkelig dag igår sånn midt på dagen..plutselig eksploderte det i kramper og stikkinger nede i magen, puppene ble kjempe sår, utfloden gikk fra hvit, kremet til blankt og tynn. Fortsatte sånn til og fra resten av dagen. Idag er alt roligere og utfloden er tilbake til å være hvit, kremet... venter mens om 2 dager, er kanskje mulig den kommer litt tidligere, men det var heftig kanskje det var en festedipp er bare å vente og se
Det har jeg også, klister +wy ser ut som du også har en festedipp pågang? 7-8 dpo er jo perfekt tidspunkt for festedipp, da har kroppen god tid til å produsere hcg slik at spiren blir værende der! Har kort syklus selv, så er sikkert derfor jeg tenker det krysser fingrene masse for deg!!Vis vedlegget 356806
Det går litt opp og ned her temperaturmessig
Det er ingen overraskelse med mine sikksakk-temperaturer. Jeg ville blitt veldig overrasket hvis den bare holdt seg jevn over mange dager.
Jeg bruker babyklister og wild yam denne syklusen. Håper det hjelper
Jeg gjorde og det, og nå er jeg over 10 uker håper for deg!Hadde en så merkelig dag igår sånn midt på dagen..plutselig eksploderte det i kramper og stikkinger nede i magen, puppene ble kjempe sår, utfloden gikk fra hvit, kremet til blankt og tynn. Fortsatte sånn til og fra resten av dagen. Idag er alt roligere og utfloden er tilbake til å være hvit, kremet... venter mens om 2 dager, er kanskje mulig den kommer litt tidligere, men det var heftig kanskje det var en festedipp er bare å vente og se
Jeg spottet 8dpo og er gravid 14+3 i dag Har ikke spottet med de fem barna mine, så det var første gangen for meg! Fikk positiv 10dpoHolder pusten litt nåVis vedlegget 356793
Vi får håpe Wild Yam og babyklister gjør susen for oss begge toDet har jeg også, klister +wy ser ut som du også har en festedipp pågang? 7-8 dpo er jo perfekt tidspunkt for festedipp, da har kroppen god tid til å produsere hcg slik at spiren blir værende der! Har kort syklus selv, så er sikkert derfor jeg tenker det krysser fingrene masse for deg!!
Jeg gjorde og det, og nå er jeg over 10 uker håper for deg!
Enn så lenge er testene blendahvite! Disse kommentarene gir meg masse håp! Er veldig spent på morgendagen har i tillegg hatt korte sykluser, så er veldig bekymet for at dippen kom for sent, men tviholder på håpet nåJeg spottet 8dpo og er gravid 14+3 i dag Har ikke spottet med de fem barna mine, så det var første gangen for meg! Fikk positiv 10dpo
Fine gravid-grafenFikk bare lyst å dele et siste bilde av gravidgrafen min, aner ikke hvorfor den fikk en dipp her på slutten, men det er nok ikke noe å bekymre seg over. Nå har jeg stoppet med tempingen
Ønsker dere alle lykke til, er inne å sniker på grafene deres. Så spennende å følge med