Vi som temper

Jeg har premom som er enig med meg.
Hvilke andre apper finnes?
Jeg liker FF fordi den lar meg sammenligne egne og andres chart, det synes jeg er interessant å se på :)
Men dumt at man bare må leve med det hvis FF setter en annen el-dato enn det el-testene sier
Jeg bruker flo (har brukt denne for å tracke mens i noen år), ff og premom:rolleyes: er kanskje litt overkill med så mange, men får da dekket alle behov i prøveperioden:hilarious:

BD6074C1-7B07-4BC7-A222-FE5DE4FE6D9D.jpeg

4dpo og synkende temp.
Jeg har skiftet til sommerdyne for har følt meg så veldig varm under vinterdyna.
det blir interessant å se om tempen blir litt lavere framover. Den har vært rar og høy i starten av syklusen denne gang.
Jeg mister litt motet av den grafen her som går nedover og nedover.
Gidder ikke poste FF-chartet som viser el to dager før positiv el-test.

Hadde en så merkelig dag igår sånn midt på dagen..plutselig eksploderte det i kramper og stikkinger nede i magen, puppene ble kjempe sår, utfloden gikk fra hvit, kremet til blankt og tynn. Fortsatte sånn til og fra resten av dagen. Idag er alt roligere og utfloden er tilbake til å være hvit, kremet... venter mens om 2 dager, er kanskje mulig den kommer litt tidligere, men det var heftig:eek: kanskje det var en festedipp:rolleyes: er bare å vente og se:woot:

Hadde en så merkelig dag igår sånn midt på dagen..plutselig eksploderte det i kramper og stikkinger nede i magen, puppene ble kjempe sår, utfloden gikk fra hvit, kremet til blankt og tynn. Fortsatte sånn til og fra resten av dagen. Idag er alt roligere og utfloden er tilbake til å være hvit, kremet... venter mens om 2 dager, er kanskje mulig den kommer litt tidligere, men det var heftig:eek: kanskje det var en festedipp:rolleyes: er bare å vente og se:woot:
Glemte å legge til at jeg spottet igår, er borte nå...

Jeg krysser alle fingrene for deg :happy::happy:
Dette må jo bare bety noe

D08B3E1C-6274-4DE9-9B4E-311F3C02FCCE.jpeg

Det går litt opp og ned her temperaturmessig:rolleyes:
Det er ingen overraskelse med mine sikksakk-temperaturer. Jeg ville blitt veldig overrasket hvis den bare holdt seg jevn over mange dager.
Jeg bruker babyklister og wild yam denne syklusen. Håper det hjelper:smiley-angelic001

Vis vedlegget 356806

Det går litt opp og ned her temperaturmessig:rolleyes:
Det er ingen overraskelse med mine sikksakk-temperaturer. Jeg ville blitt veldig overrasket hvis den bare holdt seg jevn over mange dager.
Jeg bruker babyklister og wild yam denne syklusen. Håper det hjelper:smiley-angelic001
Det har jeg også, klister +wy:happy: ser ut som du også har en festedipp pågang?:woot: 7-8 dpo er jo perfekt tidspunkt for festedipp, da har kroppen god tid til å produsere hcg slik at spiren blir værende der! Har kort syklus selv, så er sikkert derfor jeg tenker det:hilarious::) krysser fingrene masse for deg!!:Heartblue:Heartpink

Jeg gjorde og det, og nå er jeg over 10 uker :p håper for deg!

Det har jeg også, klister +wy:happy: ser ut som du også har en festedipp pågang?:woot: 7-8 dpo er jo perfekt tidspunkt for festedipp, da har kroppen god tid til å produsere hcg slik at spiren blir værende der! Har kort syklus selv, så er sikkert derfor jeg tenker det:hilarious::) krysser fingrene masse for deg!!:Heartblue:Heartpink
Vi får håpe Wild Yam og babyklister gjør susen for oss begge to :)
Har håpet på festesmerter, men har ingen vondter eller symtomer av noe slag i det hele tatt.

Jeg gjorde og det, og nå er jeg over 10 uker :p håper for deg!
Jeg spottet 8dpo og er gravid 14+3 i dag:) Har ikke spottet med de fem barna mine, så det var første gangen for meg! Fikk positiv 10dpo:)
Enn så lenge er testene blendahvite! Disse kommentarene gir meg masse håp! Er veldig spent på morgendagen:nailbiting: har i tillegg hatt korte sykluser, så er veldig bekymet for at dippen kom for sent, men tviholder på håpet nå:)

Fikk bare lyst å dele et siste bilde av gravidgrafen min, aner ikke hvorfor den fikk en dipp her på slutten, men det er nok ikke noe å bekymre seg over. Nå har jeg stoppet med tempingen:happy:
Ønsker dere alle lykke til, er inne å sniker på grafene deres. Så spennende å følge med:bag::angelic:

Vedlegg

• 175B2B1F-0568-4862-80A5-D555BFD363D1.png
    175B2B1F-0568-4862-80A5-D555BFD363D1.png
    364,7 KB · Visninger: 86
Fikk bare lyst å dele et siste bilde av gravidgrafen min, aner ikke hvorfor den fikk en dipp her på slutten, men det er nok ikke noe å bekymre seg over. Nå har jeg stoppet med tempingen:happy:
Ønsker dere alle lykke til, er inne å sniker på grafene deres. Så spennende å følge med:bag::angelic:
Fine gravid-grafen :Heartred:Heartred
Så koselig at du ikke har forlatt oss helt :)
Holder du til på januargruppa i 2022 nå?

Back
Topp