Vi som temper

Absolutt :)
Du kan gjerne tempe en dag eller to til sånn vi kan få se :)
Trenger ikke be meg to ganger:smug::hilarious:
Jeg er usikker på om jeg er 13 eller 15 dpo. Den endrer krysset til CD 15 om jeg tar bort el-testene. Men da kom el ganske lenge etter første positive el-test, så det er litt rart i såfall. :p

Vedlegg

• 802D0228-BB8A-4B22-BDBD-0FB1065954BF.png
    802D0228-BB8A-4B22-BDBD-0FB1065954BF.png
    356,5 KB · Visninger: 93
Håper krysset er påplass i morgen, 2dpo idag! Denne mnd kom el en dag tidligere enn sist, en dag mindre positiv el test (3sist) og synes også generelt at grafene er ulike? Tolker det som positiv enn så lenge:happy:
Screenshot_20210511-142543_FF App.jpg

CC3D7B82-806E-499F-BCDA-93EBEEB474A1.jpeg

Denne syklusen har en temp på bærtur som ikke dropper før el av en eller annen grunn :sour: den stiger istedet.
El-testen var kjempepositiv igår, og nå idag har jeg vondt i venstre eggstokk, så jeg føler meg rimelig sikker på at el er idag og ikke for noen dager siden.

Leste at tempen holder seg høy i typ 10 dager etter EL ved graviditet. Så jeg burde jo stoppe å måle nå:hilarious: Bare syns det er så spennende å følge med på!!:angelic:

Vedlegg

• 6A582F92-F207-4CC3-BA94-5F632ECD079F.png
    6A582F92-F207-4CC3-BA94-5F632ECD079F.png
    341,4 KB · Visninger: 91
Jeg har fått kryss, men på CD11 da jeg hadde bare en helt svak strek på eltestene :confused005
Jeg fikk kjempepositiv el-test på cd12 og kjente tydelig at venstre eggstokk jobbet veldig igår.

2 av 4 sykluser har FF satt el på en annen dag enn det faktisk var.
Coverline har ligget på 36.4 de andre syklusene.
Det blir interessant å se hvordan det fortsetter denne syklusen, for både temp og chart er litt ute og kjører her.
0D121595-516B-4413-96DB-11EC9E74A5DC.jpeg

Jeg har fått kryss, men på CD11 da jeg hadde bare en helt svak strek på eltestene :confused005
Jeg fikk kjempepositiv el-test på cd12 og kjente tydelig at venstre eggstokk jobbet veldig igår.

Det blir interessant å se hvordan det fortsetter denne syklusen, for både temp og chart er litt ute og kjører her.
Vis vedlegget 356437
Hmm. Har du evt prøvd en annen app? Stiplet kryss betyr at ff ikke er sikker på at EL var da, men ser på det som sannsynlig. Det kan endre seg senere i syklusen. Du må nesten bare vente å se

Leste at tempen holder seg høy i typ 10 dager etter EL ved graviditet. Så jeg burde jo stoppe å måle nå:hilarious: Bare syns det er så spennende å følge med på!!:angelic:
Så lenge det ikke stresser deg er det bare å fortsette :p men husk at tempen kan svinge og at lave temperaturer noen dager ikke nødvendigvis betyr at du mister :)

Hmm. Har du evt prøvd en annen app? Stiplet kryss betyr at ff ikke er sikker på at EL var da, men ser på det som sannsynlig. Det kan endre seg senere i syklusen. Du må nesten bare vente å se
Jeg har premom som er enig med meg.
Hvilke andre apper finnes?
Jeg liker FF fordi den lar meg sammenligne egne og andres chart, det synes jeg er interessant å se på :)
Men dumt at man bare må leve med det hvis FF setter en annen el-dato enn det el-testene sier

Jeg har premom som er enig med meg.
Hvilke andre apper finnes?
Jeg liker FF fordi den lar meg sammenligne egne og andres chart, det synes jeg er interessant å se på :)
Men dumt at man bare må leve med det hvis FF setter en annen el-dato enn det el-testene sier
Usikker :p jeg brukte ff og en som heter period tracker selv, men er ikke sikker på at period tracker lar deg legge inn el tester. Om premom er enig med deg, så hadde jeg forholdt meg til den. Sammenligningen i ff er en premiumfunksjon, så du må betale for den :p jeg hadde aldri den selv

Usikker :p jeg brukte ff og en som heter period tracker selv, men er ikke sikker på at period tracker lar deg legge inn el tester. Om premom er enig med deg, så hadde jeg forholdt meg til den. Sammenligningen i ff er en premiumfunksjon, så du må betale for den :p jeg hadde aldri den selv
Jeg fikk gratis prøvemåned, og da sammeligningsfunksjonen forsvant savnet jeg den sånn at jeg kjøpte tilgang for et år. Selv om jeg håper det ikke tar så lang tid før det blir spire :)

Så lenge det ikke stresser deg er det bare å fortsette :p men husk at tempen kan svinge og at lave temperaturer noen dager ikke nødvendigvis betyr at du mister :)
Er litt interessant å se hvordan temperaturen forandrer seg! Men leste nå at det var normalt at tempen holdt seg i 10 dager etter el, og den har holdt seg lengre nå så da vet jeg at det videre ikke skal ha noe å si på endringene :happy:

Jupp, krysset kom som planlagt! Måtte kjøpe tilgang til vip, synes det er så gøy å sammelingne:hilarious:

Sammenligner jeg fra cd1 (med forrige mnd) ser det likt ut, men sammenlignet med el dag ser de svært ulike ut!

Screenshot_20210513-110909_FF App.jpg
Screenshot_20210513-110949_FF App.jpg

Vis vedlegget 356437
Har du bilde fra den andre appen? Leste en plass at noen kan oppleve positiv test etter el, og da er det temping som gir det mest korrekte svaret på el tidspunkt fordi økning i progesteron kommer etter... :bookworm:

9 dpo i følge FF og 8 dpo i følge Premom :) dagene går litt sakte nå! Reiser på hytta i dag til 17 mai og har pakka med både tester og menskopp :smiley-angelic001

60EC3CE6-C190-44C5-904E-F5B563DEF472.jpeg

Back
Topp