Vi som temper

Enn så lenge er testene blendahvite! Disse kommentarene gir meg masse håp! Er veldig spent på morgendagen:nailbiting: har i tillegg hatt korte sykluser, så er veldig bekymet for at dippen kom for sent, men tviholder på håpet nå:)
Har du testet idag? :)
Krysser fingrene og håper for deg :Heartred

Fine gravid-grafen :Heartred:Heartred
Så koselig at du ikke har forlatt oss helt :)
Holder du til på januargruppa i 2022 nå?
Jepp, men er innom her å sjekker hvordan det står til selvom :happy:

8577306C-6A48-484B-87AD-1776A33BC485.jpeg

grafen min har gått bittelitt ned fordi jeg testet en time tidligere idag. Vet ikke hvorfor jeg var så våken før kl 06. Nå er jeg ihvertfall stuptrøtt igjen..

Jeg sjekket med temperature adjuster og da fikk jeg temp på 36.60, men vet ikke om jeg skal legge den inn. Håper jeg våkner til vanlig tid imorgen heller.

Har du testet idag? :)
Krysser fingrene og håper for deg :Heartred
Har testet, men ingenting å spore... nederste tester er tidligtest fra apotek1, har fått skygge på de tidligere denne syklusen så er ikke til å stole på! Nederste er fra idag... er ennå i ventemodus, IKM i morgen:nailbiting:
20210520_100738.jpg
k
Rar kurv idag i tillegg...

Screenshot_20210520-101117_FF App.jpg

Vis vedlegget 356885
grafen min har gått bittelitt ned fordi jeg testet en time tidligere idag. Vet ikke hvorfor jeg var så våken før kl 06. Nå er jeg ihvertfall stuptrøtt igjen..

Jeg sjekket med temperature adjuster og da fikk jeg temp på 36.60, men vet ikke om jeg skal legge den inn. Håper jeg våkner til vanlig tid imorgen heller.
Denne ser lovende ut, måtte bare kurven fortsette å klatre!!:happy:

Har testet, men ingenting å spore... nederste tester er tidligtest fra apotek1, har fått skygge på de tidligere denne syklusen så er ikke til å stole på! Nederste er fra idag... er ennå i ventemodus, IKM i morgen:nailbiting:
Vis vedlegget 356889k
Rar kurv idag i tillegg...

Vis vedlegget 356888
To av gangene jeg har blitt gravid har jeg ikke fått skikkelig positiv test før nesten en uke etter ikm.
Ved ikm testet jeg blankt den ene gangen, den andre gangen dukket det opp en supersvak strek når testen tørket. Jeg tror hcg stiger sakte hos meg.
Det er ikke over før tanta kommer :)
Jeg krysser alle fingrene og håper for deg :)

Jeg har kjøpt babyplans tidligtester, men har ikke lyst å prøve å teste ennå :bag:
Jeg ble så skuffa sist syklus da jeg fikk skyggestrek som falmet bort i løpet av de to neste dagene og lutealfasen endte på 18 dager.
Tror det må ha vært en kjemisk.

9dpo idag ifølge premom. 11dpo ifølge FF.
Jeg tør ikke teste :bag:
Igår hadde jeg masse små stikk i livmor. Kanskje det har med babyklisteret å gjøre?

Grafen min er uvanlig jevn til å være meg. Jeg tenker at det kan være wild yam som hjelper litt?

2055E61A-D992-4407-A7E9-C8B138B80C99.jpeg

57E3CFF8-FEF1-4F20-A2FD-628A36318B29.png

9dpo idag ifølge premom. 11dpo ifølge FF.
Jeg tør ikke teste :bag:
Igår hadde jeg masse små stikk i livmor. Kanskje det har med babyklisteret å gjøre?

Grafen min er uvanlig jevn til å være meg. Jeg tenker at det kan være wild yam som hjelper litt?

Vis vedlegget 356974
Vis vedlegget 356975
Håper det går veien for deg! Kurven ser kjempefin ut, har lært nå (tror jeg) at å vente med testing til ikm er best for psyken:sorry: gjør det du tenker er best for deg:) selv tenker jeg at det blir en pause nå. Sender deg masse masse babystøv:Heartblue:Heartpink

Håper det går veien for deg! Kurven ser kjempefin ut, har lært nå (tror jeg) at å vente med testing til ikm er best for psyken:sorry: gjør det du tenker er best for deg:) selv tenker jeg at det blir en pause nå. Sender deg masse masse babystøv:Heartblue:Heartpink
Testing e helt greit siden jeg er mer forberedt på negativt resultat da.
Har babyplans tidligtester liggende, men akkurat nå er det bedre å ikke vite

Hei. Jeg har akkurat begynt å tempe, og syns det er superforvirrende. Jeg temper i munnen.

Temper dere en gang, og stoler på det tallet, eller tar dere feks gjennomsnitt av tre? Jeg kan liksom få 36,06 på en måling, og like etterpå kan den være 36,35. Og det utgjør jo stor forskjell mtp. å regne ut eggløsningsdag.

Hei. Jeg har akkurat begynt å tempe, og syns det er superforvirrende. Jeg temper i munnen.

Temper dere en gang, og stoler på det tallet, eller tar dere feks gjennomsnitt av tre? Jeg kan liksom få 36,06 på en måling, og like etterpå kan den være 36,35. Og det utgjør jo stor forskjell mtp. å regne ut eggløsningsdag.
Jeg stoler på den første som jeg gjør i halvsøvne mellom kl 06.30 og 07.00.
Hvis jeg våkner litt før kl 06.00 lukker jeg øynene og sover videre til klokken har passert 06.30 og måler når klokka ringer.
Jeg har sluttet å stå opp kl 05.45 for å tisse og drikke vann, for tempen blir helt på bærtur av det.
Jeg tror jeg ville blitt forvirra av å regne ut gjennomsnitt og sånt.

Første mnd med temping. Har bare termometer med en desimal, må kjøpe med 2 tror jeg. Pleier å ha lutealfase på 14 dager, men hadde på 15 sist mnd. Da tempet jeg ikke, så jeg er ikke helt sikker på når egget slapp da. Har ikke testa siden torsdag, da var det negativt. Trodde jeg fikk tester i posten i går, men det gjorde jeg desverre ikke. Så nå har jeg bare en digital, tenker å ta den i morgen eller mandag, om tempen er høy og tr holder seg borte. Men, hva tror dere om grafen min? Gikk ikke ned i dag på 14dpo, kan det tyde på at mensen ikke kommer i dag da?

Screenshot_20210522_085407_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

D93372A1-5D8A-4083-8286-EFEDFDD733E9.jpeg

Tempen til nå i denne evig lange syklusen. Hadde jeg ikke testet etter el,så hadde jeg nok tenkt at el var i går.

46B59C08-C0BC-4826-94FB-40D67EBC6474.jpeg

Jeg stoler på den første som jeg gjør i halvsøvne mellom kl 06.30 og 07.00.
Hvis jeg våkner litt før kl 06.00 lukker jeg øynene og sover videre til klokken har passert 06.30 og måler når klokka ringer.
Jeg har sluttet å stå opp kl 05.45 for å tisse og drikke vann, for tempen blir helt på bærtur av det.
Jeg tror jeg ville blitt forvirra av å regne ut gjennomsnitt og sånt.
Tusen takk for svar! Da slår jeg meg til ro med at det holder med den ene målingen per morgen! ☺️

Back
Topp