Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lang lutealfase har du vanligvis?13dpo og jevn temp her.. Fortsatt negativ tidligtest fra rfsu. Første syklusen jeg temper- noen innspill?
Jeg har fått 5 tette barn, og blitt veldig raskt gravid, så har ikke så mange sykluser å gå etter Pleide vel å ha lutealfase på ca.13 dager tror jeg? Men nå har jeg ikke hatt mensen siden jeg sluttet med cerazette etter barn nr.4, fikk en mens, ble gravid med nr.5, og gått på cerazette, sluttet på cerazette 16/4 og venter på mens eller positiv gtestHvor lang lutealfase har du vanligvis?
Okei, da er det veldig spennende da! Det varierer nok fra person til person, men i mitt tilfelle faller tempen samme dag eller dagen før TR dukker opp.Jeg har fått 5 tette barn, og blitt veldig raskt gravid, så har ikke så mange sykluser å gå etter Pleide vel å ha lutealfase på ca.13 dager tror jeg? Men nå har jeg ikke hatt mensen siden jeg sluttet med cerazette etter barn nr.4, fikk en mens, ble gravid med nr.5, og gått på cerazette, sluttet på cerazette 16/4 og venter på mens eller positiv gtest
Spent!Okei, da er det veldig spennende da! Det varierer nok fra person til person, men i mitt tilfelle faller tempen samme dag eller dagen før TR dukker opp.
Duste tempen sank i dag Og fortsatt Neg tidlig test, så nå venter jeg på tr Håper hun kommer snart så jeg kan starte på nytt!
Hva tenker dere om disse?
EL tester:
CD11 - ettermiddag, negativ
CD12 - morgen, positiv
CD12 - kveld, negativ
Femometer mener EL var CD12.
FF mener EL var CD13.
Temp hoppet har vært mer gradvis denne gangen, så liksom vanskelig å si. Har også hatt masse symptomer denne gangen og smerter både CD11, 12 og 13. Vanligvis får jeg også EL på CD 17-20, så veldig tidlig nå med andre ord...
Når tenker dere EL var?
Jeg tenker at når testen ble negativ igjen CD12 måtte eggløsning vært natt til CD13, ned kort topp - men mulig noen mer rutinerte enn meg på tolking har en annen mening
FF regner grafen som trifasisk dersom du har tre ulike temperaturnivåer; et nivå før el, et nivå etter el og deretter en ny temperaturøkning mellom 7 og 10 dpo. Det vil også komme opp under "Pregnancy monitor" i appen så det kan fremdeles hende at grafen din blir trifasisk, men den er ikke det enda.Vis vedlegget 331715 Hei Er denne blitt triphasic nå? Usikker på hva som skal til for at den skal bli det
Aha! Det visste jeg ikke, takk for svarFF regner grafen som trifasisk dersom du har tre ulike temperaturnivåer; et nivå før el, et nivå etter el og deretter en ny temperaturøkning mellom 7 og 10 dpo. Det vil også komme opp under "Pregnancy monitor" i appen så det kan fremdeles hende at grafen din blir trifasisk, men den er ikke det enda.
Ganske sikker på at den stigningen bekrefter ELJeg har PCOs og aldri hatt eggløsning av meg selv som jeg kan huske.
Prøver nå med dobbel dose Letrozol etter at enkel ikke ga eggløsning.
Denne runden har jeg hatt flere symptomer (slim og smerter) samt positiv EL test. Er fortsatt redd for at kroppen ikke har klart å slippe egg/ha eggløsning.
Spørsmålet mitt er: ville jeg hatt denne temperaturstigningen uten en faktisk eggløsning? Vis vedlegget 331751
Nei, tempen din ville ikke ha steget dersom egget ikke hadde sluppet Den tomme folikkelen produserer progesteron, og det er progesteron som forårsaker økningen i kroppstemperatur. Dersom egget ikke slipper er den ingen tom folikkel som produserer progesteron.Jeg har PCOs og aldri hatt eggløsning av meg selv som jeg kan huske.
Prøver nå med dobbel dose Letrozol etter at enkel ikke ga eggløsning.
Denne runden har jeg hatt flere symptomer (slim og smerter) samt positiv EL test. Er fortsatt redd for at kroppen ikke har klart å slippe egg/ha eggløsning.
Spørsmålet mitt er: ville jeg hatt denne temperaturstigningen uten en faktisk eggløsning? Vis vedlegget 331751
Nei, tempen din ville ikke ha steget dersom egget ikke hadde sluppet Den tomme folikkelen produserer progesteron, og det er progesteron som forårsaker økningen i kroppstemperatur. Dersom egget ikke slipper er den ingen tom folikkel som produserer progesteron.
For å regnes som festedipp må temperaturen falle minst 0,1 grad. Det er langt fra alle som opplever en festedipp. Fertility friend har gjort en egen studie på det, hvor de undersøkte over 116 000 grafer. De sorterte ut alle grafene hvor det var bekreftet både eggløsning og graviditet, og av disse var det bare 23 % som hadde festedippTusen takk for forklaring
Kanskje du også vet svaret på et annet spørsmål jeg har.
Vil de aller fleste som er gravide ha festedipp? Og vil den i såfall alltid være «stor» eller kan en liten dipp også indikere graviditet?