Vi som temper

I mitt tilfelle var høy temp bra, så krysser fingrene for deg :angelic: Når skal du teste?

Håper det er bra for meg også! La meg til vanlig tid og har sovet godt, så ikke noe jeg kan tenke meg kan ha ha gitt falsk høy temp.

Egentlig ikke før 12dpo, men muligens i dag:hungry::hungry::hungry:
har bare billigtester fra ebay, har hørt de ikke slår ut så bra før senere.. Eneste som stopper meg nå
 
FF sier fortsatt at jeg er 4dpo nå- håper det stemmer! Liker ikke at tempen har sunket? Håper den tar seg opp igjen! Er det noen som pleier å ha mensenlignende smerter i flere dager rundt EL? Dette er nytt for meg- har pleid å kjenne litt stikk/murringer på EL-dagen, men ikke direkte vondt som nå! I et par av mine svangerskap var jeg plaget med ganske sterke smerter i starten av svangerskapet, men ikke så tidlig som nå? Artig at man kan oppleve nye ting med kroppen selv etter 5 svangerskap:p Er liksom ikke helt til å bli klok påo_O
 

Vedlegg

  • BFF036E5-0A79-472E-8977-BF44DE72F3CA.png
    BFF036E5-0A79-472E-8977-BF44DE72F3CA.png
    47,1 KB · Visninger: 75
FF sier fortsatt at jeg er 4dpo nå- håper det stemmer! Liker ikke at tempen har sunket? Håper den tar seg opp igjen! Er det noen som pleier å ha mensenlignende smerter i flere dager rundt EL? Dette er nytt for meg- har pleid å kjenne litt stikk/murringer på EL-dagen, men ikke direkte vondt som nå! I et par av mine svangerskap var jeg plaget med ganske sterke smerter i starten av svangerskapet, men ikke så tidlig som nå? Artig at man kan oppleve nye ting med kroppen selv etter 5 svangerskap:p Er liksom ikke helt til å bli klok påo_O
Tempen kan gå litt opp og ned som jeg har forstått, uten at det betyr noe negativt :)
Jeg hadde ganske sterke smerter der nede 2/3DPO, og ellers har jeg hatt murringer både denne syklusen (hvor jeg er gravid, men før jeg visste det), samt forrige syklus der jeg ikke var gravid. Det er visstnok mer vanlig med slike smerter/murringer i syklusene der man allerede har født barn. Så det stemmer kanskje godt med at du har hatt 5 svangerskap:)
 
Tempen kan gå litt opp og ned som jeg har forstått, uten at det betyr noe negativt :)
Jeg hadde ganske sterke smerter der nede 2/3DPO, og ellers har jeg hatt murringer både denne syklusen (hvor jeg er gravid, men før jeg visste det), samt forrige syklus der jeg ikke var gravid. Det er visstnok mer vanlig med slike smerter/murringer i syklusene der man allerede har født barn. Så det stemmer kanskje godt med at du har hatt 5 svangerskap:)
Oki, takk for betryggende info:) Er bare å vente&håpe her mens jeg håper dagene går fort- ikke min beste egenskap:p
 
Første gang jeg temper, og begynte litt sent. Skulle egentlig vente til neste syklus, men klarer ikke helt bli klok på noe etter uttak av spiralen så begynte bare :wacky:
Aner ikke om jeg skal tro på ff eller ikke. El-testene var høye, men ble aldri positive, rundt cd 12-14. Også ganske svake igjen fra cd 14 og utover. Jeg går egentlig fortsatt å venter på el jeg o_O
E384E842-9AEF-4674-A08D-23931F088E00.jpeg
 
_20200707_134526.JPG


Fremdeles høy temp, blir spennende å se de neste dagene! Forrige måned fikk jeg litt dropp 12 dpo og så helt ned til cover line 13 dpo. :nailbiting: (men var aldri høyere enn rundt 37 grader)
 
Last edited:
Dere som er erfarne tempere, ser dette normalt ut? Altså hvis det stemmer at jeg har hatt EL blir det første gangen etter pilleslutt i april! Føler selv at jeg hadde EL rundt da også (EL-slim, mykere&åpen tapp, EL-smerter). Begynte å tempe en tilfeldig dag i juni:)

Nå er tappen superhøy, hard og så bakovervendt at jeg ikke kjenner om den er åpen eller lukket (sorry tmi:hilarious:). Har en del murringer innimellom så må ty til varmeflaske, og ekstremt trett.. Føler det er litt tidlig å ha graviditetssymptomer 5dpo;) Har hatt tidlige murringer i mine tidligere svangerskap, men ikke så tidlig som nå tror jeg? Blir spennende å se om jeg får positiv test eller mensen om 1-2uker!:rolleyes:
 

Vedlegg

  • 6C5530EA-6B55-459C-9FD8-47A4D2A87FCD.png
    6C5530EA-6B55-459C-9FD8-47A4D2A87FCD.png
    46,2 KB · Visninger: 78
20200708_083252.jpg


Endelig steg temperaturen min og FF satt kryss! Den matcher heldigvis med EL-testen. Temperaturen i denne syklusen har vært merkelig. Forrige syklus hadde jeg en kurve helt etter boka, men det har vært en del reising og ferie denne runden, så kanskje det har påvirket? :confused005 Håper den holder seg høy videre også!
 
Last edited:
Vis vedlegget 330619

Endelig steg temperaturen min og FF satt kryss! Den matcher heldigvis med EL-testen. Tenperaturen i
denne syklusen har vært merkelig. Forrige syklus hadde jeg en kurve helt etter boka, men det har vært en del reising og ferie denne runden, så kanskje det har påvirket? :confused005 Håper den holder seg høy videre også!

Jeg vet at reising og ferie påvirker tempen min veldig! Spesielt om jeg plutelig har annerledes sovemønster, ekstra stress med selve reisen osv. Håper den holder seg høy :D
 
Har visst ikke hatt el allikevel, for idag ble el-testen skikkelig positiv :woot: Håper egget drøyer en dag eller to med å slippe, det kom litt brått på, så har blitt lite babydans :rolleyes:
8CC63825-3917-409D-B54A-48D0128EBACD.jpeg
 
Jeg vet at reising og ferie påvirker tempen min veldig! Spesielt om jeg plutelig har annerledes sovemønster, ekstra stress med selve reisen osv. Håper den holder seg høy :D

Så godt å høre at reisingen kan være grunnen! Det blir jo gjerne både stress og annen søvnkvalitet når man er på reise.
 
Jeg begynte å tempe en tilfeldig dag siden jeg ikke hadde hatt mens etter pilleslutt. Får opp coverline på FF da den fant EL, men ikke på Premom? Noen som vet hvordan man får det?
 
Jeg begynte å tempe en tilfeldig dag siden jeg ikke hadde hatt mens etter pilleslutt. Får opp coverline på FF da den fant EL, men ikke på Premom? Noen som vet hvordan man får det?

Jeg opplever at FF får til å sette coverline på basert på mindre informasjon/mer ustabile temperaturer enn andre apper. Denne syklusen har jeg en noe utydelig temp-stigning og FF satte til slutt kryss på 6 dpo. Ingen av de andre appene mine (premom og flo) har satt kryss ennå (nå er jeg 8 dpo). Forrige syklus var kurven helt etter boka, og da satte på både Flo og Premom kryss samtidig som FF. Så for meg virker det som at FF er i en liga over de andre, men hvem vet :D
 
Jeg opplever at FF får til å sette coverline på basert på mindre informasjon/mer ustabile temperaturer enn andre apper. Denne syklusen har jeg en noe utydelig temp-stigning og FF satte til slutt kryss på 6 dpo. Ingen av de andre appene mine (premom og flo) har satt kryss ennå (nå er jeg 8 dpo). Forrige syklus var kurven helt etter boka, og da satte på både Flo og Premom kryss samtidig som FF. Så for meg virker det som at FF er i en liga over de andre, men hvem vet :D

Ja, kanskje FF bare er mye bedre? :) Det er den jeg forholder meg til iaf- siden Premom virker mer komplisert! Tempen har fortsatt ikke vært under coverline på FF, så jeg antar jeg hadde EL da den sier og at jeg er 7dpo nå. Spennende tider fremover!:wideyed:
 
Back
Topp