Vi som temper

Ja, jeg liker hvert fall FF best:D Jeg liker å kunne bruke Premom til å tolke eggløsningstestene mine, for å få oversikt over økning og senking, og til det fungerer den bra. Men FF er overlegen på temping synes jeg. Krysser fingrene for at tempen holder seg oppe hos oss begge!

Jeg har ikke brukt EL tester enda (ble gravid med nr.4 den ene måneden jeg testet etter EL og ikke fikk positiv), så holder meg til temping enn for nå! :p

Ja, krysser fingrene for at tempen holder seg oppe for oss begge! :Heartred

Screenshot_20200711-074242_FF Mobile.jpg

Den merkelige grafen fortsetter. Er det lov å håpe at det er et festedip? Eller burde det gått rett ned og rett opp igjen, og ikke ned over to dager? Blir spennende å se om tempen fortsetter videre opp i morgen.

Eneste symptomene jeg har er at jeg var oppblåst i går, men det kan være tilfeldig. :dontknow

Vis vedlegget 330804

Den merkelige grafen fortsetter. Er det lov å håpe at det er et festedip? Eller burde det gått rett ned og rett opp igjen, og ikke ned over to dager? Blir spennende å se om tempen fortsetter videre opp i morgen.

Eneste symptomene jeg har er at jeg var oppblåst i går, men det kan være tilfeldig. :dontknow
Jeg hadde en slik dipp syklusen jeg ikke var gravid, bortsett fra at det hoppa rett ned på en dag og så rett opp igjen. Men alle kan ha dipper uten at det betyr verken noe negativt eller positivt for det :nailbiting: Men håper jo selvfølgelig det betyr positivt for deg da :joyful:

Hei dere!
Prøver meg på temping denne måneden og tenker å tempe i munnen.
Dere som gjør det; Legger dere på 0,3-0,8 grader (eller rundt der) eller legger dere inn det måleren viser?
Hvis dere legger til, hvor mye? :happy:

Hei dere!
Prøver meg på temping denne måneden og tenker å tempe i munnen.
Dere som gjør det; Legger dere på 0,3-0,8 grader (eller rundt der) eller legger dere inn det måleren viser?
Hvis dere legger til, hvor mye? :happy:
Legger bare inn det måleren viser:) Poenget er å gjøre det på samme sted/samme tid/samme måte hver dag for å se endringer i kurven. Har nettopp startet selv- spennende måte å bli kjent med kroppen på!!:joyful:

Har bare tempet en liten stund, så har ikke noe å sammenligne med! Er 10dpo i dag, og har IKM 17/7 (fredag) tror jeg (dette er første EL etter pilleslutt&ammeslutt så har ikke noe mensen å regne etter, bare temping). Går det an å se en indikator på om mensen er på vei eller ikke så tidlig? :rolleyes:

Vedlegg

• 6435557B-35A2-4FCC-B46A-C6DD1D94FE50.jpeg
    6435557B-35A2-4FCC-B46A-C6DD1D94FE50.jpeg
    67,1 KB · Visninger: 100
Har bare tempet en liten stund, så har ikke noe å sammenligne med! Er 10dpo i dag, og har IKM 17/7 (fredag) tror jeg (dette er første EL etter pilleslutt&ammeslutt så har ikke noe mensen å regne etter, bare temping). Går det an å se en indikator på om mensen er på vei eller ikke så tidlig? :rolleyes:

Vanskelig å si når du ikke har noe å sammenligne med. Jeg kikket gjennom en del av de eldre sidene i denne tråden forrige syklus, for å se om jeg fant noen som lignet på min kurve. Temperaturen min sank på 11 dpo, sank enda mer og endte med mens på 12 dpo, men jeg fant flere eksempler med lignende kurver som testet positivt. Så alt kan skje. Sikkert ikke så nyttig svar, hehe. :)

Screenshot_20200713-121908_FF Mobile.jpg

Vanskelig å si når du ikke har noe å sammenligne med. Jeg kikket gjennom en del av de eldre sidene i denne tråden forrige syklus, for å se om jeg fant noen som lignet på min kurve. Temperaturen min sank på 11 dpo, sank enda mer og endte med mens på 12 dpo, men jeg fant flere eksempler med lignende kurver som testet positivt. Så alt kan skje. Sikkert ikke så nyttig svar, hehe. :)

Vis vedlegget 330971
Blir spennende å se hva som skjer med tempen de neste dagene da! Vanskelig når jeg ikke har noe å sammenligne med ja:yuck: Har sett en del på nett også, men føler alle kurvene er så ulike- og kan se like ut uansett om det har endt i graviditet eller mensen.. :confused:Håper på positiv test her! :rolleyes:

Blir spennende å se hva som skjer med tempen de neste dagene da! Vanskelig når jeg ikke har noe å sammenligne med ja:yuck: Har sett en del på nett også, men føler alle kurvene er så ulike- og kan se like ut uansett om det har endt i graviditet eller mensen.. :confused:Håper på positiv test her! :rolleyes:

Krysser fingrene for positiv test! Når skal du teste? :happy:

Krysser fingrene for positiv test! Når skal du teste? :happy:

Jeg har testet siden 8dpo, er 10dpo i dag:rolleyes: Men jeg har fått positiv test først rundt IKM i mine tidligere svangerskap (tidligste 12dpo, seneste 17dpo), så må nok vente noen dager selv om jeg kommer til å fortsette å teste hver morgen for sikkerhetsskyld:hilarious:

Jeg har testet siden 8dpo, er 10dpo i dag:rolleyes: Men jeg har fått positiv test først rundt IKM i mine tidligere svangerskap (tidligste 12dpo, seneste 17dpo), så må nok vente noen dager selv om jeg kommer til å fortsette å teste hver morgen for sikkerhetsskyld:hilarious:

Skjønner! Håper du får babystrek snart og at du slipper å vente helt til 17 dpo. Noen ganger føles det som at alle tester positivt så tidlig her inne.

Her er dagens kurve lagt oppå forrige syklus. Forrige gang sank tempen på 11 dpo, mens i dag steg den. Det er bare andre syklusen jeg temper, så jeg har ikke noe annet å sammenligne med. Håper den stiger videre/holder seg høy i morgen. Jeg skylder på reising for at de er så forskjellige og at kurven er så taggete denne syklusen.

Screenshot_20200713-193437_FF Mobile.jpg

12dpo og negativ tidligtest fra RFSU.. Har testet positivt med vanligtester sent i tidligere svangerskap (14-17dpo), men dette var jo en tidligtest:( Tempen er fortsatt relativt høy da.. Noen innspill? Er så urolig her!

Vedlegg

• 7EFCF9F5-1BAB-4969-A12D-FB6E329FD4E4.jpeg
    7EFCF9F5-1BAB-4969-A12D-FB6E329FD4E4.jpeg
    71,1 KB · Visninger: 91
12dpo og negativ tidligtest fra RFSU.. Har testet positivt med vanligtester sent i tidligere svangerskap (14-17dpo), men dette var jo en tidligtest:( Tempen er fortsatt relativt høy da.. Noen innspill? Er så urolig her!

Så flott at den holder seg høy, det må jo love godt! :) Krysser fingrene for deg!

Her er dagens kurve lagt oppå forrige syklus. Forrige gang sank tempen på 11 dpo, mens i dag steg den. Det er bare andre syklusen jeg temper, så jeg har ikke noe annet å sammenligne med. Håper den stiger videre/holder seg høy i morgen. Jeg skylder på reising for at de er så forskjellige og at kurven er så taggete denne syklusen.

Vis vedlegget 330992

Tempen sank og mensen kom i dag 13 dpo. Da er det bare å se videre mot neste EL.

Jeg temper for første gang denne syklusen, etter at jeg nå prøver dobbel dose Letrozol etter å ikke ha hatt eggløsning av meg selv siden pilleslutt i september 2019 og heller ikke på enkel dose.
Har derfor ingen andre sykluser å sammenligne med.

Fikk endelig og for første gang eggløsningsslim i går samt murringer.
Dette er helt borte i dag og jeg ville da trodd at kanskje eggløsning var i går, men ut i fra temp å dømme ser det ikke sånn ut. Er det vanlig med en så stor dipp før den stiger?

Vedlegg

• 5B2B84A0-8511-4EC3-AADF-389E913A2CB4.jpeg
    5B2B84A0-8511-4EC3-AADF-389E913A2CB4.jpeg
    60,2 KB · Visninger: 98
Jeg temper for første gang denne syklusen, etter at jeg nå prøver dobbel dose Letrozol etter å ikke ha hatt eggløsning av meg selv siden pilleslutt i september 2019 og heller ikke på enkel dose.
Har derfor ingen andre sykluser å sammenligne med.

Fikk endelig og for første gang eggløsningsslim i går samt murringer.
Dette er helt borte i dag og jeg ville da trodd at kanskje eggløsning var i går, men ut i fra temp å dømme ser det ikke sånn ut. Er det vanlig med en så stor dipp før den stiger?
Ja, det er helt vanlig :) kan tenkes at du har EL i dag, men det er umulig å si sikkert før tempen stiger.

Back
Topp