Vi som temper

Litt mindre spennende graf i dag. Selv om det ikke hadde passa superbra å bli gravid igjen nå, med for kort kontrakt til å få foreldrepenger, så blir jeg likevel litt skuffa :p
b_dsSndz.png

Da er både temp og hvilepuls godt på vei nedover, og spottinga har starta, så da er tr rett rundt hjørnet. Jaja, det er vel egentlig greit. Bør jo ha jobb på plass først.
b_eF3fKr.png

Fikk plutselig lyst til å tempe når jeg kjente at jeg hadde EL.... Kjente litt på rappen noen dager før da, så da rakk jeg å få med EL på tempen, forhåpentligvis, det ser slik ut - sammenlignet med andre temp mnd :p
EC28D9F7-7927-4A3C-A768-0452ADB6A2CA.jpeg

Last edited:
Screenshot_20200804-085259_FF Mobile.jpg

Denne syklusen har jeg fått EL-slim for første gang etter p-pilleslutt, hurra! Men jeg synes det begynte litt vel lenge før EL, for nå har vi virkelig stått på med babydans. :hilarious:

Sammenlignet med tidligere kurver ser det ut som EL var dag 19 eller 20 denne syklusen, selv om EL-testene sier dag 20 eller 21. Alltid like spennende dette her! Håper at EL var på dag 19, for da er jeg allerede i dpo-land.

Vis vedlegget 332495

Denne syklusen har jeg fått EL-slim for første gang etter p-pilleslutt, hurra! Men jeg synes det begynte litt vel lenge før EL, for nå har vi virkelig stått på med babydans. :hilarious:

Sammenlignet med tidligere kurver ser det ut som EL var dag 19 eller 20 denne syklusen, selv om EL-testene sier dag 20 eller 21. Alltid like spennende dette her! Håper at EL var på dag 19, for da er jeg allerede i dpo-land.
Jeg vil tro dag 20 er riktig etter tempen å dømme:)
Jeg får elslim 3-4 dager før el :happy:

Vis vedlegget 332495

Så bra! Jeg har kun hatt mensen en gang etter pilleslutt&ammeslutt, og nå har jeg hatt EL-slim i en uke uten positiv EL-test, så blitt mye babydans her også:hilarious: Har sett på notater fra de få syklusene jeg har hatt innimellom svangerskap de siste årene (har 5 tette barn), har jeg hatt EL rundt dag 20-24, så mulig det drøyer noen dager til her:rolleyes: Så blir å fortsette med babydans en stund til! :)

Så bra! Jeg har kun hatt mensen en gang etter pilleslutt&ammeslutt, og nå har jeg hatt EL-slim i en uke uten positiv EL-test, så blitt mye babydans her også:hilarious: Har sett på notater fra de få syklusene jeg har hatt innimellom svangerskap de siste årene (har 5 tette barn), har jeg hatt EL rundt dag 20-24, så mulig det drøyer noen dager til her:rolleyes: Så blir å fortsette med babydans en stund til! :)

Haha, man må passe seg så man ikke sliter seg ut før EL dukker opp. :D Krysser fingrene for at EL dukker opp hos deg asap!

Vis vedlegget 332495

Jeg ville tenkt CD19 som EL:happy:

744BE611-61AF-41B8-80B3-2280A94F2AEB.png

Hei!
Trenger litt hjelp til å tolke temperaturkurven :anyone

Jeg har tempet i 7 mnd nå, og enkelte sykluser er uregelmessige. Denne syklusen er tempen veldig annerledes enn jeg er vant med. Det høye temphoppet er sykdom. Synes ellers temperaturene er lavere enn de vanligvis bruker å være. Er derfor litt usikker på om eggløsningen har vært. Har vanligvis 28 dagers syklus. Kan den ha vært på dag 18 denne gangen? Men da er jeg over IKM....
Håper noen her kan hjelpe meg å tolke kurven :joyful:
Blir ikke helt klok på den...

Hei!

Jeg har tempet i 7 mnd nå, og enkelte sykluser er uregelmessige. Denne syklusen er tempen veldig annerledes enn jeg er vant med. Det høye temphoppet er sykdom. Synes ellers temperaturene er lavere enn de vanligvis bruker å være. Også er jeg derfor litt usikker på om eggløsningen har vært. Har vanligvis 28 dagers syklus. Kan den ha vært på dag 18 denne gangen? Men da er jeg over IKM....

Hei!

Jeg har tempet i 7 mnd nå, og enkelte sykluser er uregelmessige. Denne syklusen er tempen veldig annerledes enn jeg er vant med. Det høye temphoppet er sykdom. Synes ellers temperaturene er lavere enn de vanligvis bruker å være. Også er jeg derfor litt usikker på om eggløsningen har vært. Har vanligvis 28 dagers syklus. Kan den ha vært på dag 18 denne gangen? Men da er jeg over IKM....
Ser ikke ut som du har hatt EL enda dessverre.. :sorry:

Back
Topp