Ser ikke ut som du har hatt EL enda dessverre..
Takk for svar
Er det jeg mistenker også, for temperaturen ligger vanligvis litt høyere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke ut som du har hatt EL enda dessverre..
Jeg synes heller ikke det ser ut som du har hatt EL dessverre..Vis vedlegget 332718
Hei!
Trenger litt hjelp til å tolke temperaturkurven
Jeg har tempet i 7 mnd nå, og enkelte sykluser er uregelmessige. Denne syklusen er tempen veldig annerledes enn jeg er vant med. Det høye temphoppet er sykdom. Synes ellers temperaturene er lavere enn de vanligvis bruker å være. Er derfor litt usikker på om eggløsningen har vært. Har vanligvis 28 dagers syklus. Kan den ha vært på dag 18 denne gangen? Men da er jeg over IKM....
Håper noen her kan hjelpe meg å tolke kurven
Blir ikke helt klok på den...
Jeg synes heller ikke det ser ut som du har hatt EL dessverre..
Den såkalte 3 over 6 regelen. Så snart det registreres tre etterfølgende temperaturer, som alle er over gjennomsnittet av de siste seks forutgående dagers temperatur, kan man regne med at eggløsningen er inntruffet.
Håper du får EL snart! Jeg er på dag 22 og venter også (kun hatt en mens etter pilleslutt&ammeslutt så antar syklusen er litt forvirra).
Ser ikke ut som du har hatt eggløsning nei. Får håpe den dukker opp snart. Jeg har hatt en periode på 3 mnd hvor jeg ikke fikk eggløsning og gikk på mensen på dag 108 eller noe etter exu, så det hender kroppen misser det en gang i blant.Vis vedlegget 332718
Hei!
Trenger litt hjelp til å tolke temperaturkurven
Jeg har tempet i 7 mnd nå, og enkelte sykluser er uregelmessige. Denne syklusen er tempen veldig annerledes enn jeg er vant med. Det høye temphoppet er sykdom. Synes ellers temperaturene er lavere enn de vanligvis bruker å være. Er derfor litt usikker på om eggløsningen har vært. Har vanligvis 28 dagers syklus. Kan den ha vært på dag 18 denne gangen? Men da er jeg over IKM....
Håper noen her kan hjelpe meg å tolke kurven
Blir ikke helt klok på den...
Takk, det var oppklarende
Så det holder ikke med bare høyere temperaturer etterpå, slik som etter dag 18?
Håper EL kommer snart, frustrerende når syklusen drar ut i tid
Håper EL dukker opp snart hos deg, Mamacita! Og at syklusen kommer i gjenge
Tydelig, rosa strek! Gratulerer!
Min temp har vanligvis gått litt opp dagen etter positiv test, og deretter gjort et større hopp neste dagJeg fikk positiv EL-test i går morges. Når pleier deres temp gå opp etter positiv test? Samme dag/dagen etter/to dager etter? Har lest at EL inntrer 12-48t etter positiv test
Min temp har vanligvis gått litt opp dagen etter positiv test, og deretter gjort et større hopp neste dag
Så spennende! Har du testet da?Hva tenker dere om denne grafen? Første syklus etter pilleslutt, og første gang jeg temper. Var så innstilt på å få TR i helga da tempen sank, men den har fortsatt ikke dukket opp og i dag gjorde tempen et skikkelig hopp Lot vær å tempe lørdag og søndag da det blei altfor seint og dårlig søvn
Var så innstilt på TR, og nå er jeg redd for falske forhåpninger
Hvor lang lutealfase har du vanligvis? Ser unektelig lovende utHva tenker dere om denne grafen? Første syklus etter pilleslutt, og første gang jeg temper. Var så innstilt på å få TR i helga da tempen sank, men den har fortsatt ikke dukket opp og i dag gjorde tempen et skikkelig hopp Lot vær å tempe lørdag og søndag da det blei altfor seint og dårlig søvn
Var så innstilt på TR, og nå er jeg redd for falske forhåpninger
Så spennende! Har du testet da?
Test i kveld! Hvis EL stemmer burde jo en test være positiv nå!Nei, har ikke turt det enda
Vurderer om jeg skal svi av en test i kveld eller om jeg klarer å drøye til i morgen
Hvor lang lutealfase har du vanligvis? Ser unektelig lovende ut
Veldig lovende ❤ jeg ville tatt en test så fort som muligGått mange år på pilla nå, men før det har syklusen pleid å ligge på rundt 32 dager. Tror lutealfasen har vært på mellom 12 og 14