Vi som temper

Ser ikke ut som du har hatt EL enda dessverre.. :sorry:

Takk for svar :)
Er det jeg mistenker også, for temperaturen ligger vanligvis litt høyere.
 
Vis vedlegget 332718

Hei!
Trenger litt hjelp til å tolke temperaturkurven :anyone

Jeg har tempet i 7 mnd nå, og enkelte sykluser er uregelmessige. Denne syklusen er tempen veldig annerledes enn jeg er vant med. Det høye temphoppet er sykdom. Synes ellers temperaturene er lavere enn de vanligvis bruker å være. Er derfor litt usikker på om eggløsningen har vært. Har vanligvis 28 dagers syklus. Kan den ha vært på dag 18 denne gangen? Men da er jeg over IKM....
Håper noen her kan hjelpe meg å tolke kurven :joyful:
Blir ikke helt klok på den...
Jeg synes heller ikke det ser ut som du har hatt EL dessverre..:rolleyes:

Den såkalte 3 over 6 regelen. Så snart det registreres tre etterfølgende temperaturer, som alle er over gjennomsnittet av de siste seks forutgående dagers temperatur, kan man regne med at eggløsningen er inntruffet.

Håper du får EL snart! Jeg er på dag 22 og venter også (kun hatt en mens etter pilleslutt&ammeslutt så antar syklusen er litt forvirra:hilarious:).
 
Jeg synes heller ikke det ser ut som du har hatt EL dessverre..:rolleyes:

Den såkalte 3 over 6 regelen. Så snart det registreres tre etterfølgende temperaturer, som alle er over gjennomsnittet av de siste seks forutgående dagers temperatur, kan man regne med at eggløsningen er inntruffet.

Håper du får EL snart! Jeg er på dag 22 og venter også (kun hatt en mens etter pilleslutt&ammeslutt så antar syklusen er litt forvirra:hilarious:).

Takk, det var oppklarende :happy:
Så det holder ikke med bare høyere temperaturer etterpå, slik som etter dag 18?

Håper EL kommer snart, frustrerende når syklusen drar ut i tid :banghead:

Håper EL dukker opp snart hos deg, Mamacita! Og at syklusen kommer i gjenge
 
Vis vedlegget 332718

Hei!
Trenger litt hjelp til å tolke temperaturkurven :anyone

Jeg har tempet i 7 mnd nå, og enkelte sykluser er uregelmessige. Denne syklusen er tempen veldig annerledes enn jeg er vant med. Det høye temphoppet er sykdom. Synes ellers temperaturene er lavere enn de vanligvis bruker å være. Er derfor litt usikker på om eggløsningen har vært. Har vanligvis 28 dagers syklus. Kan den ha vært på dag 18 denne gangen? Men da er jeg over IKM....
Håper noen her kan hjelpe meg å tolke kurven :joyful:
Blir ikke helt klok på den...
Ser ikke ut som du har hatt eggløsning nei. Får håpe den dukker opp snart. Jeg har hatt en periode på 3 mnd hvor jeg ikke fikk eggløsning og gikk på mensen på dag 108 eller noe etter exu, så det hender kroppen misser det en gang i blant.
 
Takk, det var oppklarende :happy:
Så det holder ikke med bare høyere temperaturer etterpå, slik som etter dag 18?

Håper EL kommer snart, frustrerende når syklusen drar ut i tid :banghead:

Håper EL dukker opp snart hos deg, Mamacita! Og at syklusen kommer i gjenge


Tempen må være høyere enn de siste 6 tempene i minst tre dager (altså de jeg har ringet rødt). Fertilitet friend setter ett rødt kryss når det har skjedd, sp du trenger ikke gjøre noe selv- kun legge inn aksjer minst annenhver dag så du er sikker på treffe:)
Hang in there! Snart får vi nok EL begge to! :rolleyes:
F88C307A-4BFA-4F03-B2EF-3A7D7A741FB9.jpeg
 
Tydelig, rosa strek! Gratulerer! :love7

Takk :Heartred Første testen, så klarer ikke helt å tro det enda. Tok ut spiralen okt 2017 og fikk litt dårlige nyheter for en stund siden.. Så håper det ikke bare er noe med testen :nailbiting:
 
Tidenes lengste syklus og jeg pleier å ha kort lutealfase i tillegg. Venter på tanta, helt sikker på at den kommer snart. Men samtidig er tempen min høyere etter EL enn den pleier. Godt tegn? :dontknow
SmartSelect_20200808-162226_FF Mobile.jpg
 
Ingen TR i dag. Nedgang i tempen og pulsen så blir nervepirrende å se tempen i morgen :nailbiting: føler meg litt uggen, ikke ordentlig kvalm liksom. Ingen andre veldig tydelige symptomer egentlig..
Tørr ikke teste, men hvis tempen er høy i morgen så må jeg nesten tror jeg :bag: bare 10 dpo da.
SmartSelect_20200809-220722_FF Mobile.jpg
 
Jeg fikk positiv EL-test i går morges. Når pleier deres temp gå opp etter positiv test? Samme dag/dagen etter/to dager etter? Har lest at EL inntrer 12-48t etter positiv test:)
 

Vedlegg

  • 11C8BC85-B0A9-4CD0-BA1C-4D98BDCCC75D.jpeg
    11C8BC85-B0A9-4CD0-BA1C-4D98BDCCC75D.jpeg
    63,5 KB · Visninger: 58
Jeg fikk positiv EL-test i går morges. Når pleier deres temp gå opp etter positiv test? Samme dag/dagen etter/to dager etter? Har lest at EL inntrer 12-48t etter positiv test:)
Min temp har vanligvis gått litt opp dagen etter positiv test, og deretter gjort et større hopp neste dag :)
 
Hva tenker dere om denne grafen? Første syklus etter pilleslutt, og første gang jeg temper. Var så innstilt på å få TR i helga da tempen sank, men den har fortsatt ikke dukket opp og i dag gjorde tempen et skikkelig hopp o_O Lot vær å tempe lørdag og søndag da det blei altfor seint og dårlig søvn :bag:

Var så innstilt på TR, og nå er jeg redd for falske forhåpninger :oops:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200810_162251.jpg
    Screenshot_20200810_162251.jpg
    52,4 KB · Visninger: 93
Last edited:
Hva tenker dere om denne grafen? Første syklus etter pilleslutt, og første gang jeg temper. Var så innstilt på å få TR i helga da tempen sank, men den har fortsatt ikke dukket opp og i dag gjorde tempen et skikkelig hopp o_O Lot vær å tempe lørdag og søndag da det blei altfor seint og dårlig søvn :bag:

Var så innstilt på TR, og nå er jeg redd for falske forhåpninger :oops:
Så spennende! Har du testet da? :)
 
Hva tenker dere om denne grafen? Første syklus etter pilleslutt, og første gang jeg temper. Var så innstilt på å få TR i helga da tempen sank, men den har fortsatt ikke dukket opp og i dag gjorde tempen et skikkelig hopp o_O Lot vær å tempe lørdag og søndag da det blei altfor seint og dårlig søvn :bag:

Var så innstilt på TR, og nå er jeg redd for falske forhåpninger :oops:
Hvor lang lutealfase har du vanligvis? Ser unektelig lovende ut :D
 
Back
Topp