Vi som temper

Noen av dere som vet om tempen blir høyere ved dårlig søvn og mange oppvåkninger eller om den synker?? Grafen min gjorde et skikkelig hopp idag, men har våknet så sinnsykt mange ganger i natt, så vet ikke om jeg skal tenke at el har skjedd eller om det bare er en dårlig-søvn/ugyldig-måling :p
 
Vis vedlegget 198093 Noen innspill på denne? Jeg lurer på om jeg kommer til å få EL rundt CD 20-24 , men fikk en liten dupp i tempen nå nettopp som gjør at jeg tenker kanskje jeg fikk det tidligere til tross for negativ EL test. Hva tror dere? Legger ved sist måned til sammenligning da tempedippen var veldig tydelig!

Kan være du får stiplet linje om du tar bort de negative el-testene? Men den kan jo fortsatt komme senere :)
 
Noen av dere som vet om tempen blir høyere ved dårlig søvn og mange oppvåkninger eller om den synker?? Grafen min gjorde et skikkelig hopp idag, men har våknet så sinnsykt mange ganger i natt, så vet ikke om jeg skal tenke at el har skjedd eller om det bare er en dårlig-søvn/ugyldig-måling :p

Hmmm, det lurer jeg også på. Følger den der
 
ImageUploadedByBV Forum1474440216.399621.jpg


:D :D :D

Så da spørs det om aksjeinnlegg dagen før holder :)
 
Noen av dere som vet om tempen blir høyere ved dårlig søvn og mange oppvåkninger eller om den synker?? Grafen min gjorde et skikkelig hopp idag, men har våknet så sinnsykt mange ganger i natt, så vet ikke om jeg skal tenke at el har skjedd eller om det bare er en dårlig-søvn/ugyldig-måling :p

Jeg har hørt at det kan slå begge veier, enten opp eller ned. Men om dårlig søvn påvirker grafen er individuelt, ikke alle som vil merke forskjell på grafen, men trolig så vil den det og trolig så vil den bli høyere. Av den grunn at når vi beveger mye på oss så bruker kroppen energi og det frigir varme, derfor har vi en høyere temp på kvelden vs. morgenen. Men så kan det hende at det er tilfeldig og at EL har vært, men hvor er du i syklusen din?
 
Heihei☺️ Jeg er ny. Eller, jeg var aktiv her for et par år siden. Nå prøver vi på nytt, pp1. Så fint med tempetråd! Jeg har hatt to positive el.tester nå. Venter på temphopp.
 

Vedlegg

  • 1474446653926.jpg
    1474446653926.jpg
    60,5 KB · Visninger: 159
Heihei☺️ Jeg er ny. Eller, jeg var aktiv her for et par år siden. Nå prøver vi på nytt, pp1. Så fint med tempetråd! Jeg har hatt to positive el.tester nå. Venter på temphopp.

Bruker du termometer med 2 desimaler? ser ut som du bruker med kun ett desimal
 
Jeg har hørt at det kan slå begge veier, enten opp eller ned. Men om dårlig søvn påvirker grafen er individuelt, ikke alle som vil merke forskjell på grafen, men trolig så vil den det og trolig så vil den bli høyere. Av den grunn at når vi beveger mye på oss så bruker kroppen energi og det frigir varme, derfor har vi en høyere temp på kvelden vs. morgenen. Men så kan det hende at det er tilfeldig og at EL har vært, men hvor er du i syklusen din?
Er på CD 23 nå, og venter el i løpet av denne uka, så derfor passa det svært dårlig med elendig søvn i natt :( var forholdsvis høyt hopp også! Lå på 36,55-65 forrige pp etter el, så derfor er jeg spent på om dette faktisk var el eller om det bare ble tull ser vel forhåpentligvis det i morgen uansett da, men bare tenkte å høre om noen andre hadde noen erfaringer :)

ImageUploadedByBV Forum1474454299.771058.jpg
 
Er på CD 23 nå, og venter el i løpet av denne uka, så derfor passa det svært dårlig med elendig søvn i natt :( var forholdsvis høyt hopp også! Lå på 36,55-65 forrige pp etter el, så derfor er jeg spent på om dette faktisk var el eller om det bare ble tull ser vel forhåpentligvis det i morgen uansett da, men bare tenkte å høre om noen andre hadde noen erfaringer :)

Vis vedlegget 198158

Ja da skjønner jeg veldig godt at det passet litt dårlig... Det er som du sier, du får en bekreftelse i løpet av de neste dagene. Hadde du ikke sagt noe om at du hadde sovet dårlig så hadde jeg også tippet av EL var i går ut i fra grafen din :) Spennende!
 
Hei jenter!

Hva betyr dette? Har jeg hatt el nå da? Vil appen gi meg et rødt kryss når den tror jeg har hatt el?

El-tester 3 ganger for dagen er forøvrig negative!

image.jpeg


Og hva er greia med den blå stiplede linja framover i tid?
 
Noen av dere som vet om tempen blir høyere ved dårlig søvn og mange oppvåkninger eller om den synker?? Grafen min gjorde et skikkelig hopp idag, men har våknet så sinnsykt mange ganger i natt, så vet ikke om jeg skal tenke at el har skjedd eller om det bare er en dårlig-søvn/ugyldig-måling :p
Jeg har hatt samme effekt av hyppige oppvåkninger :)
 
Hei jenter!

Hva betyr dette? Har jeg hatt el nå da? Vil appen gi meg et rødt kryss når den tror jeg har hatt el?

El-tester 3 ganger for dagen er forøvrig negative!

Vis vedlegget 198187

Og hva er greia med den blå stiplede linja framover i tid?

Har du tilfeldigvis satt inn en temp frem i tid?

Appen gir deg en stiplet linje når den tror du har el, men er usikker. Du får fast kryss når el er "satt". Gjerne i bekreftelse med andre ting som slim, OPK (elt) etc.

Du skal se to nivåer på grafen din for å få påvist el... så langt ser jeg bare ett?
 
Kan noen erfarne tempere hjelp meg med hva som skjer her? Har jeg hatt EL eller? :)

1772718c11738e9b527be97482d35a94

Du har mange temper som er tatt på "feil" tidspunkt... Eller har urolig søvn... I stede for prikk, så er det rund sirkel... og du ligger fortsatt under tempen din ved tr... du må opp på et nytt nivå for å få markert el.

Har du prøvd å legge inn forhøyet temp noen dager frem i tid for å se hva som skjer da?
 
Noen andre tempere som jobber nattskift? Hvordan gjør dere det med temping når dere har hatt natt? Jeg bruker babycomp og i den markedsføres med at den kan måle basaltemp uansett tid på døgnet, bare man har hvilt mer enn 4 timer, men jeg er skeptisk :/
 
Noen andre tempere som jobber nattskift? Hvordan gjør dere det med temping når dere har hatt natt? Jeg bruker babycomp og i den markedsføres med at den kan måle basaltemp uansett tid på døgnet, bare man har hvilt mer enn 4 timer, men jeg er skeptisk :/

Mener Lambi'83 gjør? Hør med henne :)
 
Dagens graf ❤ Har relativt stabil temp om morgenen, og fortsatt fornøyd med tidspunktet. Jeg klarer å sovne igjen, og det liker vi :D

IMG_20160921_220429.png
 
Back
Topp