Vi som temper

Hvordan gikk det med tempen i dag?

La ut innlegg i dagboka, den gjorde et hopp! Ble forstyrret av mannen som var ute å rangla i natt da, men tror ikke det skal påvirker tempen. Det er notert!
IMG_20160924_083227.png


Gikk fra rødt til grønt lys når jeg la watery utflod!
IMG_20160924_083244.png

IMG_20160924_083300.png
 
Her har el blitt forflyttet med en dag.... FF sa først at el skjedde på mandag, men nå vil den ha det til onsdag i stedenfor :p Skjønte overhode ingenting meldingen dukket opp! Heldigvis har ikke én dag til eller fra så mye å si :)

b_CukMpt.png
 
Min lille tempøkning :p

ImageUploadedByBV Forum1474827586.039135.jpg
 
Last edited:
Her har el blitt forflyttet med en dag.... FF sa først at el skjedde på mandag, men nå vil den ha det til onsdag i stedenfor :p Skjønte overhode ingenting meldingen dukket opp! Heldigvis har ikke én dag til eller fra så mye å si :)

Vis vedlegget 198717

Dere har jo humpet på jevnt og trutt. Så da er dere jo innafor :)
 
Blir ikke helt klok, jeg tror jeg hadde EL i går da jeg fikk såre nipler, knall positiv test og veldig stikking og ubehag på høyre side.

Kanskje tempen går opp utover uka?

IMG_20160926_083548.png
 
Blir ikke helt klok, jeg tror jeg hadde EL i går da jeg fikk såre nipler, knall positiv test og veldig stikking og ubehag på høyre side.

Kanskje tempen går opp utover uka?

Vis vedlegget 199025

Kanskje du bare har positive tester over ett par dager før det slipper? Ev at kroppen din prøver, men ikke helt får til ennå. Nå tipper jeg at du er glad for at du temper :D så får du den bekreftelsen når det faktisk slipper :)
 
Kanskje du bare har positive tester over ett par dager før det slipper? Ev at kroppen din prøver, men ikke helt får til ennå. Nå tipper jeg at du er glad for at du temper :D så får du den bekreftelsen når det faktisk slipper :)

Ja, absolutt! Men vet ikke om temping er riktig de to siste dagene siden mannen "plager" meg på natters tid. Hadde veldig stikk i høyre side, og sykt ømme brystvorter som kom i går. Blir spennende å se utover uka :D
 
Ja, absolutt! Men vet ikke om temping er riktig de to siste dagene siden mannen "plager" meg på natters tid. Hadde veldig stikk i høyre side, og sykt ømme brystvorter som kom i går. Blir spennende å se utover uka :D

Helt klart, spennende å følge med på deg :)
 
Ser lovende ut dette! Når pleier du å få dipp ift tanta?

Aner ikke :p har aldri tempet fulle sykluser før.
Første gangen begynte jeg midt i syklus. Fikk positiv elt, tempen økte to dager, gikk ned igjen. Tok da en gtest som var positiv. Syklusen hadde plutselig gått fra 42/45 i mange år, til ca 27.... Hun er mirakelet mitt❤️
 
Håpet på kryss i dag, men blir vel kanskje i morgen da!

IMG_20160928_083159.png
 
Hei kan noen hjelpe meg litt? Det er første gang jeg tempe. Gjør nøyaktig lik tid hver dag og tar oå den mest nøyaktige stedet i rumpe:shy::p
Hvorfor er det en økning kun på CD 9?
Fikk også blinkende smiley på cb dobbel hormon. Håper noen kan hjelpe meg:)?
 

Vedlegg

  • image.png
    image.png
    352,5 KB · Visninger: 129
Hei kan noen hjelpe meg litt? Det er første gang jeg tempe. Gjør nøyaktig lik tid hver dag og tar oå den mest nøyaktige stedet i rumpe:shy::p
Hvorfor er det en økning kun på CD 9?
Fikk også blinkende smiley på cb dobbel hormon. Håper noen kan hjelpe meg:)?

Det er det mest nøyaktige stedet ja! All forskning sier så ;)

Det som er dumt med temping er at man ikke kan forutse noe, men heller se tilbake på hva som har skjedd. Man kan heller ikke bare se på en dag, men flere dager... Enten vil kurven din fortsette og stige og FF vil sette EL til CD 8, eller så vil tempen droppe igjen før EL også stige igjen... Så da må man vente å se da! Men siden du tar EL tester ved siden av så sier de at noe er i ferd med å skje, så legg inn aksjer
 
Back
Topp