Hvordan gikk det med tempen i dag?
La ut innlegg i dagboka, den gjorde et hopp! Ble forstyrret av mannen som var ute å rangla i natt da, men tror ikke det skal påvirker tempen. Det er notert!
Gikk fra rødt til grønt lys når jeg la watery utflod!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det med tempen i dag?
Her har el blitt forflyttet med en dag.... FF sa først at el skjedde på mandag, men nå vil den ha det til onsdag i stedenfor Skjønte overhode ingenting meldingen dukket opp! Heldigvis har ikke én dag til eller fra så mye å si
Vis vedlegget 198717
La ut innlegg i dagboka, den gjorde et hopp! Ble forstyrret av mannen som var ute å rangla i natt da, men tror ikke det skal påvirker tempen. Det er notert!
Vis vedlegget 198663
Gikk fra rødt til grønt lys når jeg la watery utflod!
Vis vedlegget 198664
Vis vedlegget 198665
Blir ikke helt klok, jeg tror jeg hadde EL i går da jeg fikk såre nipler, knall positiv test og veldig stikking og ubehag på høyre side.
Kanskje tempen går opp utover uka?
Vis vedlegget 199025
Kanskje du bare har positive tester over ett par dager før det slipper? Ev at kroppen din prøver, men ikke helt får til ennå. Nå tipper jeg at du er glad for at du temper så får du den bekreftelsen når det faktisk slipper
Ja, absolutt! Men vet ikke om temping er riktig de to siste dagene siden mannen "plager" meg på natters tid. Hadde veldig stikk i høyre side, og sykt ømme brystvorter som kom i går. Blir spennende å se utover uka
Blir ikke helt klok, jeg tror jeg hadde EL i går da jeg fikk såre nipler, knall positiv test og veldig stikking og ubehag på høyre side.
Kanskje tempen går opp utover uka?
Vis vedlegget 199025
Det kan hende at tempen stiger i morgen!
Ser lovende ut dette! Når pleier du å få dipp ift tanta?
Ser lovende ut dette! Når pleier du å få dipp ift tanta?
Tre dager med forhøyet temp for å få kryss kommer nok snart!
Hei kan noen hjelpe meg litt? Det er første gang jeg tempe. Gjør nøyaktig lik tid hver dag og tar oå den mest nøyaktige stedet i rumpe
Hvorfor er det en økning kun på CD 9?
Fikk også blinkende smiley på cb dobbel hormon. Håper noen kan hjelpe meg?