Vi som temper

Endelig kom krysset!
IMG_20160929_073049.png


Relevante informasjon/s symptomer:
Såre brystvorter og EL-smerter CD 16, EL-smertene gav seg samme dag, har fortsatt såre brystvorter. Kvalme fra CD 18 (vanlig symptom i lutealfasen).
 
Hei. Idag er tempen min slik. Vil det si at jeg ikke har eggløsning ennå?
Er det vanlig at den stiger mye så går ned igjen før eggløsning?
 

Vedlegg

  • image.png
    image.png
    365,4 KB · Visninger: 114
Vis vedlegget 199638
Jeg hadde en slik økning før el:

Ja for tempen min økte plutselig Igår som du ser og nå går den litt ned igjen. Ikke mye men da vil det kanskje si at den kanskje synke litt mer i de dagene fremover før den evt øke igjen?
2 dager med blinkende nå og negativ strimmel. Tror kanskje jeg har 27 dager syklus. Sist mnd fikk jeg mensen 24.08-20.09.
Tusen takk for svar søte deg:Heartpink
 
Ja for tempen min økte plutselig Igår som du ser og nå går den litt ned igjen. Ikke mye men da vil det kanskje si at den kanskje synke litt mer i de dagene fremover før den evt øke igjen?
2 dager med blinkende nå og negativ strimmel. Tror kanskje jeg har 27 dager syklus. Sist mnd fikk jeg mensen 24.08-20.09.
Tusen takk for svar søte deg:Heartpink
Supplerer du med EL tester? Min erfaring har vært at tempen Stuper den ene dagen EL er og stiger etterpå. FF setter kryss når du har hatt tre dager med høy temp etter en tempedipp:)
 
Supplerer du med EL tester? Min erfaring har vært at tempen Stuper den ene dagen EL er og stiger etterpå. FF setter kryss når du har hatt tre dager med høy temp etter en tempedipp:)

Ja jeg bruker cb dobbel hormon eggløsningstest og eggløsningstrimmel. Det er dag 2 med blinkende smiley og negativ strimmel.
Ser kurven min lovende ut. Er så fersk med disse tempkurvene og eggløsningstestene altså:shy:
 
Har du tilfeldigvis satt inn en temp frem i tid?

Appen gir deg en stiplet linje når den tror du har el, men er usikker. Du får fast kryss når el er "satt". Gjerne i bekreftelse med andre ting som slim, OPK (elt) etc.

Du skal se to nivåer på grafen din for å få påvist el... så langt ser jeg bare ett?


Du Søte Blue,må bare spørre?hva vil det si 2 nivåer? Er så fersk på dette området:shy:
 
Du Søte Blue,må bare spørre?hva vil det si 2 nivåer? Er så fersk på dette området:shy:

ImageUploadedByBV Forum1475175492.189856.jpg


Om du ser på min har jeg ett nivå under streken og ett nytt over... sånn at FF markerer el der det hopper fra under den vannrette linjen til over :)
 
Dagens temp 12dpo:

ImageUploadedByBV Forum1475218636.702806.jpg


Tempen på vei ned, så tanta kommer vel snart :)
 
Fantastisk med tempetråd :) Jeg er helt tempefrelst, har vært det i flere mnd. Med ustabile sykluser er det fantastisk å vite når eggløsning faktisk har vært, uten å holde på med el-tester (aldri fått positiv).

Her er min kurve:
2q8zqmd.jpg


tempet 45 min tidlig i dag, siden jeg lå våken med vondt i ryggen. Men liker kurven min :)
 
Last edited:
Fantastisk med tempetråd :) Jeg er helt tempefrelst, har vært det i flere mnd. Med ustabile sykluser er det fantastisk å vite når eggløsning faktisk har vært, uten å holde på med el-tester (aldri fått positiv).

Her er min kurve:
chartgraph_module.php


tempet 45 min tidlig i dag, siden jeg lå våken med vondt i ryggen. Men liker kurven min :)


Jeg får ikke sett kurven din:/
Jeg er ingen ekspert når det gjelder temping og el testing. Da er det veldig fin side så jeg kan få råd og hjelp:)
 
Det er jo bra, for det betyr at EL er på vei (sannsynligvis). For meg er det varierende når jeg får el, så temping har vært genialt. Noen mnd har jeg el så send som CD 22!

Jeg har selv veldig uregelmessige sykluser. Var en periode hvor jeg ikke hadde mensen på over 1 år. Det er første gangen jeg tempe,så er veldig spent. Er el-test eller temping mest sikre?
 
Back
Topp