Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en flott tempekurve!!Endelig kom krysset!
Vis vedlegget 199599
Relevante informasjon/s symptomer:
Såre brystvorter og EL-smerter CD 16, EL-smertene gav seg samme dag, har fortsatt såre brystvorter. Kvalme fra CD 18 (vanlig symptom i lutealfasen).
Jeg hadde en slik økning før el:Hei. Idag er tempen min slik. Vil det si at jeg ikke har eggløsning ennå?
Er det vanlig at den stiger mye så går ned igjen før eggløsning?
Vis vedlegget 199638
Jeg hadde en slik økning før el:
Supplerer du med EL tester? Min erfaring har vært at tempen Stuper den ene dagen EL er og stiger etterpå. FF setter kryss når du har hatt tre dager med høy temp etter en tempedippJa for tempen min økte plutselig Igår som du ser og nå går den litt ned igjen. Ikke mye men da vil det kanskje si at den kanskje synke litt mer i de dagene fremover før den evt øke igjen?
2 dager med blinkende nå og negativ strimmel. Tror kanskje jeg har 27 dager syklus. Sist mnd fikk jeg mensen 24.08-20.09.
Tusen takk for svar søte deg
Supplerer du med EL tester? Min erfaring har vært at tempen Stuper den ene dagen EL er og stiger etterpå. FF setter kryss når du har hatt tre dager med høy temp etter en tempedipp
Har du tilfeldigvis satt inn en temp frem i tid?
Appen gir deg en stiplet linje når den tror du har el, men er usikker. Du får fast kryss når el er "satt". Gjerne i bekreftelse med andre ting som slim, OPK (elt) etc.
Du skal se to nivåer på grafen din for å få påvist el... så langt ser jeg bare ett?
Du Søte Blue,må bare spørre?hva vil det si 2 nivåer? Er så fersk på dette området
Vis vedlegget 199724
Om du ser på min har jeg ett nivå under streken og ett nytt over... sånn at FF markerer el der det hopper fra under den vannrette linjen til over
Ok tror kanskje jeg skjønner så det er FF som setter denne røde streken?
Har det skjedd noe?
Fantastisk med tempetråd Jeg er helt tempefrelst, har vært det i flere mnd. Med ustabile sykluser er det fantastisk å vite når eggløsning faktisk har vært, uten å holde på med el-tester (aldri fått positiv).
Her er min kurve:
tempet 45 min tidlig i dag, siden jeg lå våken med vondt i ryggen. Men liker kurven min
Jeg får ikke sett kurven din:/
Jeg er ingen ekspert når det gjelder temping og el testing. Da er det veldig fin side så jeg kan få råd og hjelp
Ser du kurven nå?
Ja så fin kurv. Jeg får ikke laste opp min men hittil synker den bare. CD 12.
Det er jo bra, for det betyr at EL er på vei (sannsynligvis). For meg er det varierende når jeg får el, så temping har vært genialt. Noen mnd har jeg el så send som CD 22!