Vi som temper

Åå, ikke si det, jeg får så høye forhåpninger! Har ingen andre symptomer enn høy temp. :woot:

Man trenger ikke å symptomer for å være gravid ;) sist svangerskap hadde jeg ingen symptomer eller mistanker. Da jeg tok en test viste den 3+ :D det var ikke før uke 6 el 7. Tror du er gravid.
Blir spennende å følge deg:)

Jeg har akkurat begynt å tempe. Aldri gjort det før. Har alltid el testet.

Temper i munnen før jeg står opp, men ikke aaakkurat på samme tidspunkt. Blir mellom kl 05:30-09:00 pga småtten min.

Jeg begynte i går på cd12. Jeg har aldri el før tidligst cd14 likevel. El tester også.

Har lastet ned fertilityfriend appen på tlf. Hvordan får jeg lagt ut bilde av charten?

Er helt fersk når det gjelder temping også:p sist mnd begynte jeg å tempe når jeg våknet men skjønte fort at det varierte veldig mye. Og det var faktisk Igår jeg prøvde å tempe til vanlig tid 05.15 og igjen 09.30. Det varierte så mye. 05.15 var temp på 36.27 og kl 09.30 var temp på 36.85:wacky:
Hvordan ligger du an med el-test da? Pleier du å kjenne noen symptomer?

Lasta ned fertilityfriend og leste instruksene, så nå fant jeg ut at jeg må tempe hver dag ikke starte på cd12....hehe....skikkelig NUB her.

Synd at det varierer så mye med tidspunkt på morgenen, jeg kan umulig få til samme tidspunkt hver morgen. Da må det i såfall bli kl 03 på natta når jeg er bankers på at jeg må opp.

Småtten min våkner to- tre gg i løpet av natta og vil ha melk + at han våkner mellom 05-07:30 , mens jeg benytter sjansen til å sove om morgenen til 09 når mannen har fri. Da står han opp med småtten ( han får sove hele natta).

Da blir muligens temping umulig for meg.

Jaja, får elteste da. Sender uansett inn aksjer litt før forventet el og i dagene rundt.

Takk for svar vilsågjerne

Det er ikke et must å tempe hver dag i begynnelsen eller på slutten av syklusen. Det viktigste vil jeg si er fra CD 10 og frem til EL er bekreftet.

Jeg har en snuppe som også våkner x antall ganger i løpet av natta og skal ha pupp. Men temper hver dag kl. 05.15 uansett, og skriver kommentarer i margen dersom det har vært noe spesielt. Jeg får aldri 4 timer sammenhengende søvn, men tempen er sånn nogelunde stabil allikevel...så lenge at jeg temper kl. 05.15. Jeg klarer i hvertfall å fastsette EL og det er i grunn det viktigste, så det er mulig altså :D

Lasta ned fertilityfriend og leste instruksene, så nå fant jeg ut at jeg må tempe hver dag ikke starte på cd12....hehe....skikkelig NUB her.

Synd at det varierer så mye med tidspunkt på morgenen, jeg kan umulig få til samme tidspunkt hver morgen. Da må det i såfall bli kl 03 på natta når jeg er bankers på at jeg må opp.

Småtten min våkner to- tre gg i løpet av natta og vil ha melk + at han våkner mellom 05-07:30 , mens jeg benytter sjansen til å sove om morgenen til 09 når mannen har fri. Da står han opp med småtten ( han får sove hele natta).

Da blir muligens temping umulig for meg.

Jaja, får elteste da. Sender uansett inn aksjer litt før forventet el og i dagene rundt.

Takk for svar vilsågjerne

Følger deg nå:) vi ligger ganske likt kom vi begge på sist gang :D blir spennende mnd med tanken på utredning om det ikke klaffer nå for oss. Men vi satse på at vi får til denne mnd ;)

Åå, ikke si det, jeg får så høye forhåpninger! Har ingen andre symptomer enn høy temp. :woot:

Da kan jeg glede deg med å fortelle at jeg ikke hadde noen symptomer før positiv test og før uke 5-6 hadde jeg ingenting utenom tretthet.

Jeg fikk pos test veldig tidlig , 9 dpo. Det var prøverør, så vet at det var akkurat 9 dpo. Ville unt meg en test i morgen var jeg deg :happy:.

Man trenger ikke å symptomer for å være gravid ;) sist svangerskap hadde jeg ingen symptomer eller mistanker. Da jeg tok en test viste den 3+ :D det var ikke før uke 6 el 7. Tror du er gravid.
Blir spennende å følge deg:)

Men i dag endret Fertility Friend dato før el og dermed også ikm.
Blir veldig usikker på når jeg egentlig hadde el. Litt vanskelig chart denne mnd, siden jeg har våknet for tidlig noen dager (og onsdager og fredager discarder jeg tempen fordi jeg står opp tre timer tidligere enn vanlig, og da får jeg alltid veldig lav temp).

Vedlegg

• Skjermbilde 2016-10-03 kl. 10.24.28.png
    Skjermbilde 2016-10-03 kl. 10.24.28.png
    29,4 KB · Visninger: 187
Nice, du er nok gravid ;).

Ser ut som "skoleeksempelet" på en gravid- chart :happy:.

I dag ser den veldig annerledes ut.. Appen har flytta el-datoen min, så vet ikke helt hva jeg skal stole på. Dette er vel ulempen med å ikke el-teste.

Vedlegg

• Skjermbilde 2016-10-03 kl. 10.24.28.png
    Skjermbilde 2016-10-03 kl. 10.24.28.png
    29,4 KB · Visninger: 164
I dag ser den veldig annerledes ut.. Appen har flytta el-datoen min, så vet ikke helt hva jeg skal stole på. Dette er vel ulempen med å ikke el-teste.

Hmmm, så synd....

Meeeen, enda verdt en g- test snart likevel :happy:.

Jeg måtte droppe tempinga. Har ikke sjans få til temping på samme tidspunkt med en liten som våkner titt og ofte hvis jeg skal sikre meg selv ordentlig søvn.

Blir bare el test på meg.
Den begynner å nærme seg positiv, så kan se ut som syklusen min er i ferd med å stabilisere seg etter at mens kom tilbake etter fødsel.

Sist fikk jeg mens på cd35. Syklusen min er ellers ganske stabil mellom 28-30 dager.

Krysser fingrene for deg lærern, at du får pos test selv om charten og tempen endret seg litt. Mener den kan stige igjen tempen enda?
Skal ikke tempen droppe enda mer for at det skal være negativt da?

Hmmm, så synd....

Meeeen, enda verdt en g- test snart likevel :happy:.

Jeg måtte droppe tempinga. Har ikke sjans få til temping på samme tidspunkt med en liten som våkner titt og ofte hvis jeg skal sikre meg selv ordentlig søvn.

Blir bare el test på meg.
Den begynner å nærme seg positiv, så kan se ut som syklusen min er i ferd med å stabilisere seg etter at mens kom tilbake etter fødsel.

Sist fikk jeg mens på cd35. Syklusen min er ellers ganske stabil mellom 28-30 dager.

Krysser fingrene for deg lærern, at du får pos test selv om charten og tempen endret seg litt. Mener den kan stige igjen tempen enda?
Skal ikke tempen droppe enda mer for at det skal være negativt da?

Neida, tempen min er fortsatt høy :) Så jeg er fornøyd! Skuffet over at ventetiden til ikm blir lengre! Tempen min pleier egentlig holde seg høy fram til dagen før mensen ankommer (bare ikke SÅ høy som nå).

Er helt fersk når det gjelder temping også:p sist mnd begynte jeg å tempe når jeg våknet men skjønte fort at det varierte veldig mye. Og det var faktisk Igår jeg prøvde å tempe til vanlig tid 05.15 og igjen 09.30. Det varierte så mye. 05.15 var temp på 36.27 og kl 09.30 var temp på 36.85:wacky:
Hvordan ligger du an med el-test da? Pleier du å kjenne noen symptomer?

Jeg følger også deg nå ;).

El- testen nærmer seg positiv i dag. Når den blir sterkere bruker jeg teste både morgen og kveld. Så i kveld blir det en test til.

Fikk lagt inn aksjer i går og satser på å få gjort det i dag og i morgen også hvis mannen er med på det.

Måtte droppe tempinga. Får ikke til å tempe til samme tid.

Skal se om jeg får til å laste opp bilde på våre el- tester.

Jeg kjenner ikke alltid el, det kommer egentlig an på om jeg kjenner etter. Har el- smerter noen ganger, minner om lette menssmerter hos meg. Kommer ikke hver gang.

Du da?

Men i dag endret Fertility Friend dato før el og dermed også ikm.
Blir veldig usikker på når jeg egentlig hadde el. Litt vanskelig chart denne mnd, siden jeg har våknet for tidlig noen dager (og onsdager og fredager discarder jeg tempen fordi jeg står opp tre timer tidligere enn vanlig, og da får jeg alltid veldig lav temp).

Det er jo litt ulempe med chart ja. Så den kan ikke fastsette helt sikker eggløsning hvis man ikke har el test?huff så dumt :( foreløpig har ser min chart ut :( 6 dagen med blinkende smiley :/ negativ strimmel. Kanskje jeg ikke har eggløsning denne mnd :(

Vedlegg

• image.png
    image.png
    406,9 KB · Visninger: 110
Det er jo litt ulempe med chart ja. Så den kan ikke fastsette helt sikker eggløsning hvis man ikke har el test?huff så dumt :( foreløpig har ser min chart ut :( 6 dagen med blinkende smiley :/ negativ strimmel. Kanskje jeg ikke har eggløsning denne mnd :(
Jeg har også noen mnd trodd at jeg ikke har hatt el, men så har jeg bare hatt el senere enn "vanlig" (skjønner nå at jeg bare har ustabil syklus). Så noen mnd har el kommer CD14, og andre mnd CD 22.. Ikke gi opp håpet :)

Jeg følger også deg nå ;).

El- testen nærmer seg positiv i dag. Når den blir sterkere bruker jeg teste både morgen og kveld. Så i kveld blir det en test til.

Fikk lagt inn aksjer i går og satser på å få gjort det i dag og i morgen også hvis mannen er med på det.

Måtte droppe tempinga. Får ikke til å tempe til samme tid.

Skal se om jeg får til å laste opp bilde på våre el- tester.

Jeg kjenner ikke alltid el, det kommer egentlig an på om jeg kjenner etter. Har el- smerter noen ganger, minner om lette menssmerter hos meg. Kommer ikke hver gang.

Du da?

Følger deg også søte gledeståre <3
Jeg fikk nesten positiv el test den 30/9 men så har den bare blitt svakere (klør meg i hodet):arghh:
Cb dobbelindikator blinder i 6 dager nå :( jeg har uregelmessige sykluser men sist mnd hadde jeg en 27 dager syklus og da tar jeg i utgangspunkt at jeg egentlig skal få eggløsning nå men ingenting har skjedd:/ har kjent eggløsningsmerter 2 tidlige sykluser men har ikke kjent noe denne syklus:confused:

Kanskje jeg ikke har eggløsning denne mnd. Min tempchart ser slik ut:

Vedlegg

• image.png
    image.png
    406,9 KB · Visninger: 117
Følger deg også søte gledeståre <3
Jeg fikk nesten positiv el test den 30/9 men så har den bare blitt svakere (klør meg i hodet):arghh:
Cb dobbelindikator blinder i 6 dager nå :( jeg har uregelmessige sykluser men sist mnd hadde jeg en 27 dager syklus og da tar jeg i utgangspunkt at jeg egentlig skal få eggløsning nå men ingenting har skjedd:/ har kjent eggløsningsmerter 2 tidlige sykluser men har ikke kjent noe denne syklus:confused:

Kanskje jeg ikke har eggløsning denne mnd. Min tempchart ser slik ut:

Kan se ut som EL var på søndag, siden du har en dip og en kraftig økning! Fortsetter tempen å stige så får du krysset 3DPO :)

Jeg har også noen mnd trodd at jeg ikke har hatt el, men så har jeg bare hatt el senere enn "vanlig" (skjønner nå at jeg bare har ustabil syklus). Så noen mnd har el kommer CD14, og andre mnd CD 22.. Ikke gi opp håpet :)

Blir smågal sv ustabil syklus!
Foreløpig holder tempen din høy så det er kjempe bra :) heie på deg :D

Back
Topp