Vi som temper

Temper vaginalt, eneste som gir stabile målinger her. Oralt fungerte ikke for meg :) problemet mitt er at jeg har begynt å våkne 1 - 1 1/2 time før jeg skal våkne ( sikkert fordi jeg stresser så mye med tempingen) som gjør at jeg ligger å vrir meg i den tiden og redd det klusser til med tempen :shifty:
Dette gjorde jeg også i en periode. Det som funket for meg var å lære meg å drite litt i det, og ikke lete etter mønster hver dag. Og tenke at om jeg fikk en dag uten måling, så fikk det bare bli sånn, og så kom det kanskje opp et mønster likevel. Jeg vet at det er MYE lettere sagt enn gjort, men verdt et forsøk :happy:
Med en gang jeg klarte å gi slipp fikk jeg også til å sove.
 
Jeg tenktemå prøve ut temping denne måneden. Husker jeg prøvde da vi prøvde på førstemann, men klarte ikke å få rutine på detom morgenen. Bedre lykke denne gangen!

Hvilken app bruker dere?
 
Jeg tenktemå prøve ut temping denne måneden. Husker jeg prøvde da vi prøvde på førstemann, men klarte ikke å få rutine på detom morgenen. Bedre lykke denne gangen!

Hvilken app bruker dere?

Jeg bruker mest Fertility friend :) er så fornøyd med den at jeg faktisk kjøpte 90 dagers medlemsskap der tidligere i dag ;) kan registrere veldig mye forskjellig der inne synes jeg.
Registrerer også tempen i andre apper, men bruker ikke de like "slavisk". Synes både PreMom og Flo er helt greie. Det er også veldig greit å få litt sammenligning fra flere apper.
 
20200223_180900.jpg


Det ser jo kanskje lovende ut det her da... Blir spennende å teste om noen dager nå... hvordan ser deres kurve ut nå?
 
Da er jeg i gang med temping igjen etter en lang tempepause. Blir artig å se om letrozol har noe innvirkning på temperaturen.
 

Vedlegg

  • D34F926F-7345-4D96-8037-19243F3F6C7B.jpeg
    D34F926F-7345-4D96-8037-19243F3F6C7B.jpeg
    53,5 KB · Visninger: 63
Så innmari ryddig og din kurve du hadde, da :D
Min er jo helt rotete i forhold ;)
skriver under på den, min svinger også ganske godt! Spent på å se nå når jeg har passert CD16. Etter dette gikk den iallefall helt bananas forrige PP:hilarious:
 

Vedlegg

  • 6D075D4F-BB13-437E-A54D-27AD173286FE.jpeg
    6D075D4F-BB13-437E-A54D-27AD173286FE.jpeg
    57,7 KB · Visninger: 71
Så innmari ryddig og din kurve du hadde, da :D
Min er jo helt rotete i forhold ;)

Ja, den er ganske regelmessig denne syklusen, var 36,8 i dag, så forholder eg godt over coverline fortsatt på 10 dpo... Så nå håper jeg jo et skal være en spire snsrt. Testet blenda i dag, kanskje skygge, men er jo fortsatt noen dager til ikm da.. Så håper veldig mtp det er pp7 nå :angelic::hilarious:
 
Hvordan blir det med temping når du tar progesterontilskudd? Vil tempen holde seg høy så lenge du tilfører kroppen progesteron og dermed være en «falsk trygghet»? o_O
 
Temphopp 5 dpo (tror EL var en dag etter FF meneR) Håper det er et positivt tegn :D
Forøvrig ligger tempen mye høyere nå enn forrige pp. Kan ha noe med vaginal/oral temping, kanskje?
 

Vedlegg

  • 18320F43-8FA0-44DC-8BDE-3AC337FA7435.jpeg
    18320F43-8FA0-44DC-8BDE-3AC337FA7435.jpeg
    70,4 KB · Visninger: 62
Temphopp 5 dpo (tror EL var en dag etter FF meneR) Håper det er et positivt tegn :D
Forøvrig ligger tempen mye høyere nå enn forrige pp. Kan ha noe med vaginal/oral temping, kanskje?
Oi, spennende da! Aner ikke om det har noe å si for hvor høyt den ligger. Blir gøy å følge med videre nå i DPO-dagene
 
Temphopp 5 dpo (tror EL var en dag etter FF meneR) Håper det er et positivt tegn :D
Forøvrig ligger tempen mye høyere nå enn forrige pp. Kan ha noe med vaginal/oral temping, kanskje?
Vi får krysse fingrene for at el var den dagen du tror! :)
Tempen ser helt normal ut for vaginal måling. Man får ofte lavere temperaturer på oral måling :bookworm:
 
Oi, spennende da! Aner ikke om det har noe å si for hvor høyt den ligger. Blir gøy å følge med videre nå i DPO-dagene

Hadde dagene bare gått litt raskere ;)

Vi får krysse fingrene for at el var den dagen du tror! :)
Tempen ser helt normal ut for vaginal måling. Man får ofte lavere temperaturer på oral måling :bookworm:

Tror jeg har rett. Jeg hadde veldig til eggløsningssmerter dag 19. Gikk rundt å venta på at mannen skulle komme hjem etter 4 uker :smug: det var veldig merkbare smerter i venstre side. Pluss at EL-testen var positiv den dagen også. Så håper jeg har rett slik at vi rakk det!

Det er kanskje logisk at tempen ligger litt høyere vaginalt, ja :angelic:
 
20200226_080642.jpg


Sånn er kurven min ut 12 dpo. Men ingen positiv test i dag.. mister litt motet kjenner jeg... Kanskje skygge på en jeg tok, men vanskelig å si... hva tenker dere?
 
Startet med temping i dag. Våkna 2-3 timer før temping og sov litt dårlig frem til alarmen ringte, men regner med det kommer seg etterhvert. Det skjedde nok fordi jeg var så innstilt på at jeg måtte sove sammenhengende før temping, og redd for å glemme å tempe :hilarious:
 
Jeg hadde en veldig sterk positiv eltest cd13 og premom registrerte den som peak. Tidligere sykluser har egget sluppet cd14 og tempen har steget over coverline cd15. Men denne gangen steg tempen veldig cd14! Kan det være at egget slapp natt til cd14?:confused004
 

Vedlegg

  • 0F70CC5F-644A-48B8-B226-262326DE06F4.jpeg
    0F70CC5F-644A-48B8-B226-262326DE06F4.jpeg
    58,7 KB · Visninger: 69
Jeg hadde en veldig sterk positiv eltest cd13 og premom registrerte den som peak. Tidligere sykluser har egget sluppet cd14 og tempen har steget over coverline cd15. Men denne gangen steg tempen veldig cd14! Kan det være at egget slapp natt til cd14?:confused004
Ser ut som at i løpet av CD13/natt til 14 kan stemme ja!
 
Back
Topp