Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei dere tempere. Noen som vet om FF må ha et visst antall dager med temping FØR tempøkning for å fastslå EL? Jeg ramlet av tempinga og har type to uker uten da syklusen bare tullet og jeg ikke fant EL (ga bare opp). Har nå tempet igjen i 3 dager med høyere temp enn før jeg ga opp.
Vil FF reagere på dette, eller vil den bare vente til neste syklus igjen?
Altså, mine sykluser er bare tullete. Siden jeg sluttet på pillen har jeg hatt sykluser på 30, 36, 34, 34 og 42 dager, og denne er jeg foreløpig på dag 49 uten tegn til TR.Hvilken dag er du i syklusen, og når får du vanligvis el?
Herlighet, så frustrerende for deg!Altså, mine sykluser er bare tullete. Siden jeg sluttet på pillen har jeg hatt sykluser på 30, 36, 34, 34 og 42 dager, og denne er jeg foreløpig på dag 49 uten tegn til TR.
Forrige syklus mente gynekologen jeg ville få EL på dag 18 ut fra eggets størrelse, men det må nesten ha skjedd senere siden syklusen ble så mye lenger enn forventet. Denne syklusen mente jeg selv å kjenne symptomer rundt dag 18-20, og fikk de vanlige DPO/PMS symptomene etter dette, men etter det har det bare ikke skjedd noen ting. Ingen vondter, ingen positive tester, ingen TR.... så neimen om jeg vet
Glemte å svare direkte på svaret dittHerlighet, så frustrerende for deg!
Kan du legge ut bilde av grafen? Hvor stor er temperaturforskjellen?
Hvor vanlig er det å ha trifasisk kurve og ikke være gravid? Er det større sannsynlighet for å være gravid når man har en slik kurve?
Minst tre høye temperaturer. Noen ganger kan det være vanskelig å finne el om det ikke er veldig tydelig økning. Denne syklusen fant ikke ff el før 6 dpo hos megEr det sånn at man må ha tre høye temperaturer for å fastslå el i ff og da vet man for sikkert at egget er sluppet? Er ny på dette Spent på når den sier jeg har el men har hatt to høyere nå! Så blir spent på morgendagen
Okei! Men da vet den for sikkert at el har vært og at egget er sluppet? Er bare spent om jeg faktisk har eggløsning i det hele tatt. Er jo ikke sikkert man har det når man begynner å bli så gammalMinst tre høye temperaturer. Noen ganger kan det være vanskelig å finne el om det ikke er veldig tydelig økning. Denne syklusen fant ikke ff el før 6 dpo hos meg
Så lenge du får et tydlig rødt kryss og ikke stiplete linjer, så vet man sikkert at el har værtOkei! Men da vet den for sikkert at el har vært og at egget er sluppet? Er bare spent om jeg faktisk har eggløsning i det hele tatt. Er jo ikke sikkert man har det når man begynner å bli så gammal
Takk for svar som sagt helt ny på dette å er veldig spent. Jeg kjøpte el tester fra normal denne gangen å de ble jo aldri sterke i det hele tatt! Dårligste testene everSå lenge du får et tydlig rødt kryss og ikke stiplete linjer, så vet man sikkert at el har vært
Kan være el har vært nå ja, du får bare vente og se Når jeg begynte å teste til akkurat samme tid hver dag, så ble kurvene mine mye mer stabileTakk for svar som sagt helt ny på dette å er veldig spent. Jeg kjøpte el tester fra normal denne gangen å de ble jo aldri sterke i det hele tatt! Dårligste testene ever
Så vi får se de neste dagene om jeg faktisk har kjent riktige symptomer på el og har hatt det når jeg skal ha! Er ille dårlig på å teste til samme tid vær dag. Så slingringsmonn på 1 t ca hos meg men tar den før jeg står opp så skal være ca rett. Vi får se. Sånn ser min ut nå
Skal prøve å tempe samme tid nese pp om det ikke klaffer nå har nok litt å si når man gjør detKan være el har vært nå ja, du får bare vente og se Når jeg begynte å teste til akkurat samme tid hver dag, så ble kurvene mine mye mer stabile
Legger ved eksempel. Den første er fra oktober og den andre er fra nå. Tror forresten at ff tok feil av el nå og at el var på cd 26 eller 27. Så det kan også skje!
Jeg tester hver morgen rundt 06:30, men noen ganger våkner jeg 05:30 og da tester jeg med en gang. Hvis ikke ligger jeg å vrir meg i 1 time og da stiger tempen littSkal prøve å tempe samme tid nese pp om det ikke klaffer nå har nok litt å si når man gjør det
Hvis du våkner litt før tempe-tidspunktet, så må du tempe da isteden da Sies vel at man bør ha sovet 3 timer sammenhengende og tempen stiger raskt etter man våknerSkal prøve å tempe samme tid nese pp om det ikke klaffer nå har nok litt å si når man gjør det
Nyttig å vite tusen takkJeg tester hver morgen rundt 06:30, men noen ganger våkner jeg 05:30 og da tester jeg med en gang. Hvis ikke ligger jeg å vrir meg i 1 time og da stiger tempen litt