Vi som temper

Veldig ustabil temp i TR...
 

Vedlegg

  • 51C78BE5-97A3-4508-AE21-E5FDBE0E275E.png
    51C78BE5-97A3-4508-AE21-E5FDBE0E275E.png
    64,3 KB · Visninger: 61
Spennende å se hvordan puls og temp henger sammen!
(Rød = TR, grønn = el, oransje = puls, blå = temp)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200127-192015_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20200127-192015_FF Mobile.jpg
    27,6 KB · Visninger: 47
Oi! Januargrafen har byttet fra å ligge rett oppå desembergrafen til å ligge rett oppå novembergrafen! Håper ikke det har noe å si, for november var en dårlig måned, uten el-slim, og ellers veldig uklare tegn rundt el :pompus:
Screenshot_20200129-081200_FF Mobile.jpg
 
Hei:) jeg skal begynne å tempe! Bestilte meg temp med dobbel desimal i dag! Men for å være ærlig trenger jeg litt hjelp :) håper noen kan hjelpe meg å forstå. Jeg vet rett å slett ikke hvordan det gjøres og hvordan man vet når man har el og om egget faktisk slipper :) bruker dere en app og legger inn? Når skal man tempe? Og hvor? Altså munn armhulen? Er det noen som kan forklare meg litt?

etter snart et år med prøving og en sa nå i desember begynner jeg å bli utolmodig :facepalm: å hadde tenkt til å prøve dette isteden for eller sammen med el tester :) på forhånd tusen takk :)
 
Hei:) jeg skal begynne å tempe! Bestilte meg temp med dobbel desimal i dag! Men for å være ærlig trenger jeg litt hjelp :) håper noen kan hjelpe meg å forstå. Jeg vet rett å slett ikke hvordan det gjøres og hvordan man vet når man har el og om egget faktisk slipper :) bruker dere en app og legger inn? Når skal man tempe? Og hvor? Altså munn armhulen? Er det noen som kan forklare meg litt?

etter snart et år med prøving og en sa nå i desember begynner jeg å bli utolmodig :facepalm: å hadde tenkt til å prøve dette isteden for eller sammen med el tester :) på forhånd tusen takk :)
Hei!
Jeg temper på 3. måned og synes hele greia er grådig interessant!

Først vil jeg anbefale deg å laste ned appen Fertility Friend. Den ser visuelt ut som et dataprogram ala 1998, men funker fjell til å få oversikt!
Inni appen finnes det kurs du kan lese deg igjennom for å forstå temping bedre. De er på engelsk. Ellers kan du også lese i denne tråden her

Jeg måler tempen vaginalt. Da er jeg best sikret mot feilmålinger.

Jeg har også tatt eggløsningstester, og følger med på livmorhals og hvilepuls. Kommer ikke til å kjøpe nye eggløsningstester etter jeg har brukt opp de jeg har. Det var greit for å få oversikten, men håpet er jo at jeg skal bli så godt kjent med kroppen gjennom dette at jeg slipper å bruke masse penger på testing :happy:

Masse lykke til med tempingen!
 
Hei!
Jeg temper på 3. måned og synes hele greia er grådig interessant!

Først vil jeg anbefale deg å laste ned appen Fertility Friend. Den ser visuelt ut som et dataprogram ala 1998, men funker fjell til å få oversikt!
Inni appen finnes det kurs du kan lese deg igjennom for å forstå temping bedre. De er på engelsk. Ellers kan du også lese i denne tråden her

Jeg måler tempen vaginalt. Da er jeg best sikret mot feilmålinger.

Jeg har også tatt eggløsningstester, og følger med på livmorhals og hvilepuls. Kommer ikke til å kjøpe nye eggløsningstester etter jeg har brukt opp de jeg har. Det var greit for å få oversikten, men håpet er jo at jeg skal bli så godt kjent med kroppen gjennom dette at jeg slipper å bruke masse penger på testing :happy:

Masse lykke til med tempingen!
Tusen hjertelig takk for forklaring:) da skal jeg absolutt følge med her også skal jeg prøve meg litt frem å se :)
 
Hei:) jeg skal begynne å tempe! Bestilte meg temp med dobbel desimal i dag! Men for å være ærlig trenger jeg litt hjelp :) håper noen kan hjelpe meg å forstå. Jeg vet rett å slett ikke hvordan det gjøres og hvordan man vet når man har el og om egget faktisk slipper :) bruker dere en app og legger inn? Når skal man tempe? Og hvor? Altså munn armhulen? Er det noen som kan forklare meg litt?

etter snart et år med prøving og en sa nå i desember begynner jeg å bli utolmodig :facepalm: å hadde tenkt til å prøve dette isteden for eller sammen med el tester :) på forhånd tusen takk :)

Er bare på min første syklus, så er fremdeles i utforskerfasen :) temper oralt, men tenker å gjøre det vaginalt neste syklus. Mindre feilmargin da, vil jeg tro.

Jeg bruker intet mindre enn 4 apper :D er helt galskap, for det holder nok med 1. Mest fornøyd med fertility friend og Flo, faktisk.
Var veldig spennende å tempe. Ble helt i ekstase da appene fant eggløsning ;) ble rett imponert! Fantastisk måte å bli bedre kjent med kroppen på håper jeg!
 
Oioi! Blir jo litt spennende likevel her :D
Tempen sank i går, så var sikker på at mensen kom til opprinnelig IKM 30.01 i følge womanlog. Men i dag steg den plutselig MYE! :nailbiting: FF mener IKM er mandag 03.02 :yuck:
 

Vedlegg

  • 673D7A17-84A9-4B30-9E5D-2CB414006ACD.jpeg
    673D7A17-84A9-4B30-9E5D-2CB414006ACD.jpeg
    68,8 KB · Visninger: 69
Tok en 25 mlu i morges, kom en skygge på den, men vet ikke om det var farge eller om den var grå.. Så ble ikke klok på den.. så får teste om noen dager igjen om ikke tanta dukker opp.

Ser jo lovende ut kurven din så langt i alle fall :)
 
Det er så kjedelig å vente og vente! Aner ikke om jeg har hatt EL enda... Fikk ingen positive EL tester fra cd 14-23. EL var forventet mellom cd 18 og 23. Det plager meg at jeg ikke fikk tempet på cd 24 pga nattevakt, men får se om ff finner el likevel om den har vært
 

Vedlegg

  • BD7E3284-B003-4A1D-8C58-5A805B342DCB.png
    BD7E3284-B003-4A1D-8C58-5A805B342DCB.png
    90,4 KB · Visninger: 58
Det er så kjedelig å vente og vente! Aner ikke om jeg har hatt EL enda... Fikk ingen positive EL tester fra cd 14-23. EL var forventet mellom cd 18 og 23. Det plager meg at jeg ikke fikk tempet på cd 24 pga nattevakt, men får se om ff finner el likevel om den har vært
Huff, skjønner at det er kjedelig å vente så lenge!
Ser ikke ut som du har hatt el enda utifra tempen. Tror ikke manglende temping pga nattevakt skal ha så mye å si. Tempen ligger jo på samme nivå etterpå :happy:
 
Det er så kjedelig å vente og vente! Aner ikke om jeg har hatt EL enda... Fikk ingen positive EL tester fra cd 14-23. EL var forventet mellom cd 18 og 23. Det plager meg at jeg ikke fikk tempet på cd 24 pga nattevakt, men får se om ff finner el likevel om den har vært
Eller, vent. Hvordan pleier stigningen din å se ut? Har du tidligere sykluser å sammenligne med?
Kunne jo nesten trodd at det var noe rundt cd 21? Hvis den fortsetter å stige.

Bildet har veldig lav oppløsning her, så klarer ikke å se om el-testen du la inn er positiv eller negativ :pompus:

Blir uansett spennende å følge med på utviklingen de neste dagene:happy:
 
Eller, vent. Hvordan pleier stigningen din å se ut? Har du tidligere sykluser å sammenligne med?
Kunne jo nesten trodd at det var noe rundt cd 21? Hvis den fortsetter å stige.

Bildet har veldig lav oppløsning her, så klarer ikke å se om el-testen du la inn er positiv eller negativ :pompus:

Blir uansett spennende å følge med på utviklingen de neste dagene:happy:

Har kun lagt inn negative el-tester. Her ser du de to forrige syklusene... I den med høyest stigning ble jeg gravid. Når jeg var på toalettet nå hadde jeg en del slim, som var litt strekkbart og som hadde spor av blod... El-slimet mitt har vært mye mer strekkbart enn dette. Har også litt murringer nå i kveld. Skjønner ingenting:arghh: Må vel bare fortsette og vente på mer stigning før jeg får noe svar:banghead:
 

Vedlegg

  • F5B24538-39D1-49BB-8B0D-A0684733D6D6.png
    F5B24538-39D1-49BB-8B0D-A0684733D6D6.png
    108 KB · Visninger: 52
  • BC100891-8A78-42B7-8884-4C1D1C18A353.png
    BC100891-8A78-42B7-8884-4C1D1C18A353.png
    102,9 KB · Visninger: 57
Eller, vent. Hvordan pleier stigningen din å se ut? Har du tidligere sykluser å sammenligne med?
Kunne jo nesten trodd at det var noe rundt cd 21? Hvis den fortsetter å stige.

Bildet har veldig lav oppløsning her, så klarer ikke å se om el-testen du la inn er positiv eller negativ :pompus:

Blir uansett spennende å følge med på utviklingen de neste dagene:happy:

Ser ut til at du kan ha rett! Natural cycles begynte å tenke seg om nå etter midnatt. Håper:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • B7FB5C05-94E0-4FD6-89D1-9DC247F94347.png
    B7FB5C05-94E0-4FD6-89D1-9DC247F94347.png
    103,6 KB · Visninger: 47
Tempen stiger fortsatt :nailbiting: 10 dpo og IKM om 2 dager.
 

Vedlegg

  • 518E0AD9-C996-40B6-84B1-8B3C8DA56223.jpeg
    518E0AD9-C996-40B6-84B1-8B3C8DA56223.jpeg
    73 KB · Visninger: 57
Back
Topp