Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!Hei jeg skal begynne å tempe! Bestilte meg temp med dobbel desimal i dag! Men for å være ærlig trenger jeg litt hjelp håper noen kan hjelpe meg å forstå. Jeg vet rett å slett ikke hvordan det gjøres og hvordan man vet når man har el og om egget faktisk slipper bruker dere en app og legger inn? Når skal man tempe? Og hvor? Altså munn armhulen? Er det noen som kan forklare meg litt?
etter snart et år med prøving og en sa nå i desember begynner jeg å bli utolmodig å hadde tenkt til å prøve dette isteden for eller sammen med el tester på forhånd tusen takk
Tusen hjertelig takk for forklaring da skal jeg absolutt følge med her også skal jeg prøve meg litt frem å seHei!
Jeg temper på 3. måned og synes hele greia er grådig interessant!
Først vil jeg anbefale deg å laste ned appen Fertility Friend. Den ser visuelt ut som et dataprogram ala 1998, men funker fjell til å få oversikt!
Inni appen finnes det kurs du kan lese deg igjennom for å forstå temping bedre. De er på engelsk. Ellers kan du også lese i denne tråden her
Jeg måler tempen vaginalt. Da er jeg best sikret mot feilmålinger.
Jeg har også tatt eggløsningstester, og følger med på livmorhals og hvilepuls. Kommer ikke til å kjøpe nye eggløsningstester etter jeg har brukt opp de jeg har. Det var greit for å få oversikten, men håpet er jo at jeg skal bli så godt kjent med kroppen gjennom dette at jeg slipper å bruke masse penger på testing
Masse lykke til med tempingen!
Hei jeg skal begynne å tempe! Bestilte meg temp med dobbel desimal i dag! Men for å være ærlig trenger jeg litt hjelp håper noen kan hjelpe meg å forstå. Jeg vet rett å slett ikke hvordan det gjøres og hvordan man vet når man har el og om egget faktisk slipper bruker dere en app og legger inn? Når skal man tempe? Og hvor? Altså munn armhulen? Er det noen som kan forklare meg litt?
etter snart et år med prøving og en sa nå i desember begynner jeg å bli utolmodig å hadde tenkt til å prøve dette isteden for eller sammen med el tester på forhånd tusen takk
Spennende! Har du testa?
Tok en 25 mlu i morges, kom en skygge på den, men vet ikke om det var farge eller om den var grå.. Så ble ikke klok på den.. så får teste om noen dager igjen om ikke tanta dukker opp.
Ser jo lovende ut kurven din så langt i alle fall
Huff, skjønner at det er kjedelig å vente så lenge!Det er så kjedelig å vente og vente! Aner ikke om jeg har hatt EL enda... Fikk ingen positive EL tester fra cd 14-23. EL var forventet mellom cd 18 og 23. Det plager meg at jeg ikke fikk tempet på cd 24 pga nattevakt, men får se om ff finner el likevel om den har vært
Eller, vent. Hvordan pleier stigningen din å se ut? Har du tidligere sykluser å sammenligne med?Det er så kjedelig å vente og vente! Aner ikke om jeg har hatt EL enda... Fikk ingen positive EL tester fra cd 14-23. EL var forventet mellom cd 18 og 23. Det plager meg at jeg ikke fikk tempet på cd 24 pga nattevakt, men får se om ff finner el likevel om den har vært
Eller, vent. Hvordan pleier stigningen din å se ut? Har du tidligere sykluser å sammenligne med?
Kunne jo nesten trodd at det var noe rundt cd 21? Hvis den fortsetter å stige.
Bildet har veldig lav oppløsning her, så klarer ikke å se om el-testen du la inn er positiv eller negativ
Blir uansett spennende å følge med på utviklingen de neste dagene
Eller, vent. Hvordan pleier stigningen din å se ut? Har du tidligere sykluser å sammenligne med?
Kunne jo nesten trodd at det var noe rundt cd 21? Hvis den fortsetter å stige.
Bildet har veldig lav oppløsning her, så klarer ikke å se om el-testen du la inn er positiv eller negativ
Blir uansett spennende å følge med på utviklingen de neste dagene