Vi som temper

Jeg måler oralt:) Til akkurat samme tid hver dag. Kanskje jeg må prøve å måle vaginalt neste pp, om jeg ikke har blitt gravid da:shy:
Vaginalt er alfa omega! Gjorde oralt før, men veldig svingende temperatur. Vaginalt gir meg mye mer stabil temp :)
 
Er 8dpo. Igår var tempen 37.6.. det var den også for når jeg var 6dpo. Vet ikke helt jeg hva det betyr. Jeg pleier egt å til vanlig ligge mellom 35 og 36. Håper på en spire da, etter 2 sa og 1 ma. Så håper tempen holder seg oppe. For det er det som er positivt er det ikke?? Hvis tempen holder seg oppe og ikke synker??
 
Er 8dpo. Igår var tempen 37.6.. det var den også for når jeg var 6dpo. Vet ikke helt jeg hva det betyr. Jeg pleier egt å til vanlig ligge mellom 35 og 36. Håper på en spire da, etter 2 sa og 1 ma. Så håper tempen holder seg oppe. For det er det som er positivt er det ikke?? Hvis tempen holder seg oppe og ikke synker??
Det er positivt ja:happy: Hvis den synker betyr det som regel at tr kommer. Krysser fingrene for at det er en liten spire❤️
 
Jeg er helt sikker på at Fertility friend tar feil av el her. «17» dpo, negative tester og ikke tr enda.:sorry: Natural cycles mener jeg er 9 dpo. Hva tror dere ut fra grafen?
 

Vedlegg

  • C1C4820B-EE8F-42E1-851D-3A0201BEE2A3.png
    C1C4820B-EE8F-42E1-851D-3A0201BEE2A3.png
    99,5 KB · Visninger: 83
Denne syklusen har jeg bestemt meg for å teste ut temping. Er på CD2, og får nok ikke termometeret i posten før over helga. Er det for sent da?? Vil jo rekke det til EL?

Blir uansett spennende å teste ut :)
 
Denne syklusen har jeg bestemt meg for å teste ut temping. Er på CD2, og får nok ikke termometeret i posten før over helga. Er det for sent da?? Vil jo rekke det til EL?

Blir uansett spennende å teste ut :)

Neida. Mange temper ikke når de har mensen, og finner helt fint mønster i charten likevel :happy:
 
Er det noen som temper og følger med på hvilepuls (Fitbit, e.l)? Hvordan oppfører pulsen seg før/på/etter eggløsning?
Er gøy om pulsen stiger litt før selve el og tempstigningen, så man får enda en heads up for når aksjene skal inn! :happy:
Screenshot_20200107-205819_FF Mobile.jpg
 
Godt å høre!
Tenker å prøve i morgen (CD 6). Blir spennende :happy: tar man el-test i tillegg? Er det vanlig?
Vet ikke helt hva som er vanlig. Jeg gjør begge deler fordi vi nettopp har begynt å prøve og for å kartlegge syklusen. Har gått på p-sprøyte i mange år, så var ikke sikker på om jeg hadde eggløsning en gang.
Men litt av poenget med temping er jo at du skal finne el utifra den, så jeg trenger kanskje ikke tester når jeg har blitt litt bedre kjent. Fordelen med tester er at de blir positive før el, mens tempen ikke stiger før det er for sent. Men til nå ser det ut til at mine tester blir positiv så sent at det nesten ikke er hjelp i likevel :dead:
 
Hvordan kan man få frem coverline i appen? jeg har ikke tempa jevnt, men litt innimellom tidligere å lagt alt inn i appen, men jeg har ikke coverline på noen av chartene mine. Er dette en av finessene man får når man betaler? Mulig jeg bare en dum som ikke finner den også men... :smiley-ashamed005
 
Hvordan kan man få frem coverline i appen? jeg har ikke tempa jevnt, men litt innimellom tidligere å lagt alt inn i appen, men jeg har ikke coverline på noen av chartene mine. Er dette en av finessene man får når man betaler? Mulig jeg bare en dum som ikke finner den også men... :smiley-ashamed005

Man skal få cover line i gratisversjonen også. Men jeg tror den skal komme av seg selv så lenge den finner eggløsning.
Kan du legge ut eksempel på en chart?

https://www.fertilityfriend.com/comparison.html
 

Vedlegg

  • 19F32AE7-7B02-4DBB-BB9C-47514E95996D.jpeg
    19F32AE7-7B02-4DBB-BB9C-47514E95996D.jpeg
    40,8 KB · Visninger: 56
  • 21BD5ECA-F17C-4A96-8C9A-B93F00BD5738.jpeg
    21BD5ECA-F17C-4A96-8C9A-B93F00BD5738.jpeg
    47,6 KB · Visninger: 56
Helt sikkert derfor - det var ikke så lett å se mønster der :)

nei, det skjønner jeg :p har begynt tidligere nå da, men syklusen min virker helt merkelig foreløpig. Hadde en SA 29 desember, å tempen min er veldig rar. Nå har jeg til og med tempa siden SAen starta.
 

Vedlegg

  • 576BB8C5-E46C-4244-8CF5-040FF9850EB6.jpeg
    576BB8C5-E46C-4244-8CF5-040FF9850EB6.jpeg
    43,4 KB · Visninger: 53
nei, det skjønner jeg :p har begynt tidligere nå da, men syklusen min virker helt merkelig foreløpig. Hadde en SA 29 desember, å tempen min er veldig rar. Nå har jeg til og med tempa siden SAen starta.

Så trist å høre om SAen din!
Hormonene er sikkert ikke helt der de skal enda, men da er det jo enda bedre grunn til å tempe. Nå gjetter jeg altså bare, siden jeg aldri har opplevd det selv, men vil kanskje tro de stabiliserer seg mer når kroppen kommer i rute igjen?
 
Så trist å høre om SAen din!
Hormonene er sikkert ikke helt der de skal enda, men da er det jo enda bedre grunn til å tempe. Nå gjetter jeg altså bare, siden jeg aldri har opplevd det selv, men vil kanskje tro de stabiliserer seg mer når kroppen kommer i rute igjen?

garantert! Har bare ikke opplevd dette tidligere, å jeg har mista en del ganger :)
 
Back
Topp