Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm denne var litt tricky kan se ut som 24? Syns det er merkelig om ikke for sen steg jo ikke ordentlig før 25 så kan være da også! Vansklig å si men ville stolt på grafen å håpe det var 22! Kan jo hende ikke egget slapp med en gang å tok litt lenger tid? Ikke vet jegHer er grafen min! Endelig fått el, men stusser litt over at de tror det er 22 og ikke 24? Hva tror dere? Håper på 22 da det var over to døgn siden sengekosen hvis el var 24!
Den tror nok 22 pga at du har ført opp det som siste dag med EL-slim Men mulig det har skjedd senere likevelHer er grafen min! Endelig fått el, men stusser litt over at de tror det er 22 og ikke 24? Hva tror dere? Håper på 22 da det var over to døgn siden sengekosen hvis el var 24!
Dette med el slim? Jeg får ikke el slim dagen med eggløsning! Jeg får det det før og stopper to dager før el skjønner ikke det greiene derDen tror nok 22 pga at du har ført opp det som siste dag med EL-slim Men mulig det har skjedd senere likevel
Interessant teori! Men selv når jeg legger til el-Slim 24. forblir el den sammeDen tror nok 22 pga at du har ført opp det som siste dag med EL-slim Men mulig det har skjedd senere likevel
Merkelig...Interessant teori! Men selv når jeg legger til el-Slim 24. forblir el den samme
Ser ikke den ganske så lovende ut?Vis vedlegget 319317 Hei Hva tenker dere om kurven min?
Dette er første PP jeg temper, så har liten erfaring. Blir så usikker når coverline bare er stiplet, og at temperaturene ligger så lavt etter antatt ELSer ikke den ganske så lovende ut?
Er ny på det selv, men har forstått det slik at det ikke nødvendigvis er snakk om så mye tempøkning...?Dette er første PP jeg temper, så har liten erfaring. Blir så usikker når coverline bare er stiplet, og at temperaturene ligger så lavt etter antatt EL
Har sett på andres kurver, og det virker som det er veldig individuelt. Jeg får bare smøre meg med tålmodighetEr ny på det selv, men har forstått det slik at det ikke nødvendigvis er snakk om så mye tempøkning...?
Det er veldig tidlig for at det trenger å bety noe som helst! KAN jo også være en festedippNy på temping så dette er første syklus jeg gjør det! Men tempen synker jo allerede! Bare 7 SPO skjønner ingen ting jeg
Jeg temper vaginalt. Varmer ikke termometeret nei.. det har jeg ikke tenkt på engang. Får relativt stabile temperaturer uansett, så tror ikke det er nødvendig her.Hvor temper dere? Varmer deler termometeret før dere temper om dere sover på et kaldt rom?
Samme her, vaginalt, varmer ikkeHvor temper dere? Varmer deler termometeret før dere temper om dere sover på et kaldt rom?
Temper vaginalt, eneste som gir stabile målinger her. Oralt fungerte ikke for meg problemet mitt er at jeg har begynt å våkne 1 - 1 1/2 time før jeg skal våkne ( sikkert fordi jeg stresser så mye med tempingen) som gjør at jeg ligger å vrir meg i den tiden og redd det klusser til med tempenHvor temper dere? Varmer deler termometeret før dere temper om dere sover på et kaldt rom?