Vi som temper

Kurven ser forsåvidt lovende ut frem til i dag da, og så blir det veldig spennende å se hvordan den fortsetter i morgen, om dippen fortsetter å ligge nede eller om den hopper opp igjen.

Ja, den er jo fortsatt langt over coverline da.. så blir veldig spennende å se... Men forbereder meg på pp8..

Jeg hadde tenkt å tempe denne perioden, men det ser ikke ut som det går. Sover ikke 4timer samenhengende i løpet av natten, så målingene blir så høye:/

Vil FF sette kryss ved cd14 da? Den tempen kommer jo over coverline.. :confused004
Den vil nok sette krysset på CD13 vil jeg tro. Men du må jo se på de to temperaturene, krysset er jo bare et hjelpemiddel for å tolke. Det virker ganske åpenbart at EL har skjedd en eller annen gang mellom de to målingene, og det er jo egentlig alt du trenger å vite:happy:

Den vil nok sette krysset på CD13 vil jeg tro. Men du må jo se på de to temperaturene, krysset er jo bare et hjelpemiddel for å tolke. Det virker ganske åpenbart at EL har skjedd en eller annen gang mellom de to målingene, og det er jo egentlig alt du trenger å vite:happy:
Takk:happy: Ja, blir spennende å se om den setter kryss i morgen, da:joyful: Så sant, så lenge egget har sluppet så er jeg fornøyd:dance008

Startet med temping i dag. Våkna 2-3 timer før temping og sov litt dårlig frem til alarmen ringte, men regner med det kommer seg etterhvert. Det skjedde nok fordi jeg var så innstilt på at jeg måtte sove sammenhengende før temping, og redd for å glemme å tempe :hilarious:

Sånn holdt jeg og på til å begynne med. Jo mer jeg stresset med søvnen, jo mer utrolig sov jeg. Naturligvis.
For meg hjalp det å slutte å bry meg (som er lettere sagt enn gjort). Men husk at du ofte finner et mønster selv om tempen er usikker noen dager.

Det viste seg og at temperaturkurven min følger stort sett samme mønster hver syklus. Det hjalp meg også å slappe av. Nå kan jeg bare sammenligne med tidligere temperaturer for å se om jeg bør stole på målingen eller ikke.

Og i denne syklusen klusset kroppen veldig med spotting før TR, så jeg visste ikke hvilken dag jeg skulle regne ny syklus fra. Men ut fra temperaturene kunne jeg til slutt se at jeg var på CD 10, og ikke 9. Så nå hjelper tempen meg å slappe av :happy:

Legger ved kurve der er ser hvordan temperaturene ligger på omtrent samme nivå som månedene før. Har justert starten av nåværende syklus. Blå kurve er rar, der gikk jeg på høydose ibux i perioden rundt el. Tror det spilte inn. I rosa kurve tok jeg wild yam etter el. Det hjalp ikke på lengden av lutealfasen, men jeg fikk ikke dippen midt i :pompus:
Screenshot_20200226-151112_FF Mobile.jpg

Tenker å begynne å tempe fra i morgen tidlig. Har målt i munnen før, men nå skal jeg prøve vaginalt. I morgen er jeg på CD 4, bruker menskopp så har ikke følt for å måle de 3 første dagene i syklusen iallfall:p Har fortsatt menskoppen, men blør veldig lite nå, så skal prøve å få det til:)

Tja.. ha
Haha, jeg har ikke våknet helt ser jeg :p Grafen ser veldig lovende ut! Har du noen symptomer?

Tja, har kvalme som blir kastet over meg innimellom, og så tenker jeg at jeg sikkert innbiller meg det, men samtidig kommer det i situasjoner jeg driver med andre ting og ikke tenker på det... Så litt vanskelig å si.. Men man blir jo litt forvirret av den grafen og så tester negativt... :hilarious::hilarious::hilarious:

Tja.. ha

Tja, har kvalme som blir kastet over meg innimellom, og så tenker jeg at jeg sikkert innbiller meg det, men samtidig kommer det i situasjoner jeg driver med andre ting og ikke tenker på det... Så litt vanskelig å si.. Men man blir jo litt forvirret av den grafen og så tester negativt... :hilarious::hilarious::hilarious:
Uff, kjedelig dette med venting.. Spørs om du ikke skal koste på deg en tidligtest (hilsen testetøs) :P

Uff, kjedelig dette med venting.. Spørs om du ikke skal koste på deg en tidligtest (hilsen testetøs) :p

Tja.. vi får se. Vil liksom ikke kaste bort penger på ny test hvis TR klmmer i morgen liksom :hilarious: har igjen en av de med dårlig fargestoff.. får vel å den i morgen, hvis den er negativ, så får jeg vurdere om det skal tas ny test... Er 14 dpo i morgen, så burde jo egentlig få et tydelig svar.. og tempen steg jo igjen i ag, og er langt over coverline også.

Tja.. vi får se. Vil liksom ikke kaste bort penger på ny test hvis TR klmmer i morgen liksom :hilarious: har igjen en av de med dårlig fargestoff.. får vel å den i morgen, hvis den er negativ, så får jeg vurdere om det skal tas ny test... Er 14 dpo i morgen, så burde jo egentlig få et tydelig svar.. og tempen steg jo igjen i ag, og er langt over coverline også.
Jeg tok en test fra normal (som har ekstremt dårlig fargestoff) 13dpo. Jeg trodde jeg hadde fått mens, men dette var vel en slags rar blødning i graviditet. Denne dagen var testen blenda! Jeg utelukket graviditet helt til jeg spottet en uke etter dette og fikk positiv, men ikke knallpositiv test. Disse testene er bare irriterende og virker som de kun fungerer når det iallerede har gått litt tid.
Mistet et par uker etter dette, dessverre.

Jeg tok en test fra normal (som har ekstremt dårlig fargestoff) 13dpo. Jeg trodde jeg hadde fått mens, men dette var vel en slags rar blødning i graviditet. Denne dagen var testen blenda! Jeg utelukket graviditet helt til jeg spottet en uke etter dette og fikk positiv, men ikke knallpositiv test. Disse testene er bare irriterende og virker som de kun fungerer når det iallerede har gått litt tid.
Mistet et par uker etter dette, dessverre.

Dette er ikke normal tester, men har også hørt at de er fryktelig dårlige.. Jeg forbereder meg på pp8, så går jeg heller bare bli glad om jeg jeg slipper det =) hatt et par kjemiske på den tiden også.

Back
Topp