Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen litt ned i dag etter hopper i går. Holder seg fremdeles godt over coverline. Dette er så spennende!!
Ingenting er som litt spenning i hverdagen
Syns det er nervepirrende jeg..
@Panda2013 @Mammaentil1
Temping skulle liksom gi oss mer roen og spare penger i og med at man ikke skal bli fristet til unødig testing. Men her sitter jeg altså og biter negler i spenning over chartene til to vilt fremmede damer
Jeg har make sure sitt termometer synes det fungerer greit. Fin pris ogsåÆsj, basaltermometeret virker ikke! Fra eBay, og batteriet virker morkent.. kunne kanskje byttet det, men muligens best å kjøpe nytt av bedre kvalitet.
Hvor anbefaler dere å kjøpe termometer? Noen fysiske apotek som har det, evt hvilken nettside sender fortest?
Kan noen forklare meg hva de ulike markeringene av tempen i FF begyr? Hvorfor kommer det opp trekanter på noen av punktene? Og hvorfor står de ulik vei?
Aaa, det gir mening med at de for det meste kommer i helgene!fordi du har tatt tempen enten tidligere eller senere enn normalt
Justerer dere tempen om dere temper tidligere/senere?
Egget slapp et sted mellom cd13 og cd14, så er enten 9 eller 10 dpo i dag. I dag sank tempen med ca. 0,32 grader. Kan det være en festedipp eller melder tr sin ankomst? Tr er forventet om 4-5 dager. Får vel se i morgen uansett om tempen stiger eller ei
Legger ved kurven fra denne perioden og fra de andre (da er ikke tempen så lav i forhold).
Noen med erfaring? Vil så gjerne at det skal være en festedipp
Takk for svar Ja, nei, jeg vet det egentlig ser dårlig ut nåmen man håper vel alltids at det kan gå an..Jeg krysser fingrene og håper på dine vegne at det er en festedipp. Men skal jeg være realistisk så tenker jeg at 10 dpo var litt seint, og at det ligner veldig på kurven min før jeg begynner å spotte (så kommer gjerne TR to dager etter). Den er heller ikke så veldig ulik mønstret ditt fra lilla kurve.
Men jeg krysser fingrene for at den øker i morgen!
Der kom det nye termometeret i posten! Valget falt på Babyplan sitt med lys i displayet, tenkte det var verd litt ekstra kroner for å slippe å slå på lyset for å se Da blir det skikkelige målinger fra i morgen, helt på tampen da.. CD 11 i dag, EL forventet ca CD 14-16.
Lurt å få noen skikkelige målinger flere dager før EL, er det ikke?