Vi som temper

Tempen litt ned i dag etter hopper i går. Holder seg fremdeles godt over coverline. Dette er så spennende!!
Ingenting er som litt spenning i hverdagen :p
 
@Panda2013 @Mammaentil1
Temping skulle liksom gi oss mer roen og spare penger i og med at man ikke skal bli fristet til unødig testing. Men her sitter jeg altså og biter negler i spenning over chartene til to vilt fremmede damer :dance018:hilarious:
 
Syns det er nervepirrende jeg.. :hilarious:

Ja, det óg! :wideyed:
Det er jo så fascinerende i tillegg. Blir bare mer og mer skummelt for hver dag som går. Nesten som å leve litt på kanten dette ;)

@Panda2013 @Mammaentil1
Temping skulle liksom gi oss mer roen og spare penger i og med at man ikke skal bli fristet til unødig testing. Men her sitter jeg altså og biter negler i spenning over chartene til to vilt fremmede damer :dance018:hilarious:

Ikke sant! Det er så fantastisk :woot:
Tar meg seg i å heie intenst på dere damer!
 
Temperaturen steg fra 37 på tirsdag til 37,10 på onsdag og 37,20 på torsdag. Samme temperatur i dag som i går. Forvirringen her er at EL testene med CB monitoren slo ut på maksimal tirsdag og onsdag. Monitoren viste høy i går og lav i dag. Ifølge monitoren hadde jeg da EL i går/i dag, men forstår jeg tempingen riktig så var EL på tirsdag? :confused005
 
Æsj, basaltermometeret virker ikke! Fra eBay, og batteriet virker morkent.. kunne kanskje byttet det, men muligens best å kjøpe nytt av bedre kvalitet.

Hvor anbefaler dere å kjøpe termometer? Noen fysiske apotek som har det, evt hvilken nettside sender fortest?:)
 
Æsj, basaltermometeret virker ikke! Fra eBay, og batteriet virker morkent.. kunne kanskje byttet det, men muligens best å kjøpe nytt av bedre kvalitet.

Hvor anbefaler dere å kjøpe termometer? Noen fysiske apotek som har det, evt hvilken nettside sender fortest?:)
Jeg har make sure sitt termometer :) synes det fungerer greit. Fin pris også :)
 
Kan noen forklare meg hva de ulike markeringene av tempen i FF begyr? Hvorfor kommer det opp trekanter på noen av punktene? Og hvorfor står de ulik vei?
 

Vedlegg

  • 7D94EF47-8D72-43B5-873C-8C61DD11D66D.jpeg
    7D94EF47-8D72-43B5-873C-8C61DD11D66D.jpeg
    58,4 KB · Visninger: 54
Kan noen forklare meg hva de ulike markeringene av tempen i FF begyr? Hvorfor kommer det opp trekanter på noen av punktene? Og hvorfor står de ulik vei?

fordi du har tatt tempen enten tidligere eller senere enn normalt :)
 
Justerer dere tempen om dere temper tidligere/senere?
 
Noen som har opplevd at eggløsningen kommer 3 dager etter siste positive el-test? Jeg trodde eggløsning var dagen før, men temperaturene etter var for lav ift de seks foregående temperaturene.
Screenshot_20200301-135452.png
 
Hva tror dere om disse?

Den med kryss er fra i går, før jeg gikk inn og justerte temperaturene ut fra tidspunktet de er tatt. Målingen fra i går satte jeg også ned fra 36,9 til 36,6. Den høyeste fikk jeg med en gang jeg våknet. Syntes dette var så høyt at jeg målte igjen etter å ha vært oppe på do en tur, da var den endel lavere. Det skal sies at jeg alltid våkner veldig varm.

Etter jeg gjorde dette og justerte for tidspunkt målingene er tatt forsvant krysset, men tempmålingen i dag tyder jo så absolutt på at EL har vært. Når tror dere det var? Siste dag med skikkelig EL-slim var torsdag. Veldig mye mindre etter dette.
 

Vedlegg

  • A4013720-BADD-452D-8EF3-143EA715475D.jpeg
    A4013720-BADD-452D-8EF3-143EA715475D.jpeg
    59 KB · Visninger: 52
Egget slapp et sted mellom cd13 og cd14, så er enten 9 eller 10 dpo i dag. I dag sank tempen med ca. 0,32 grader. Kan det være en festedipp eller melder tr sin ankomst? Tr er forventet om 4-5 dager. Får vel se i morgen uansett om tempen stiger eller ei:nailbiting:

Legger ved kurven fra denne perioden og fra de andre (da er ikke tempen så lav i forhold).

Noen med erfaring? Vil så gjerne at det skal være en festedipp:shy::smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 997D4E56-863F-4D47-85F3-C74670465801.jpeg
    997D4E56-863F-4D47-85F3-C74670465801.jpeg
    66,6 KB · Visninger: 50
  • F534893A-34FB-488D-9EBC-BC8A7F7A5DC7.jpeg
    F534893A-34FB-488D-9EBC-BC8A7F7A5DC7.jpeg
    50 KB · Visninger: 53
Egget slapp et sted mellom cd13 og cd14, så er enten 9 eller 10 dpo i dag. I dag sank tempen med ca. 0,32 grader. Kan det være en festedipp eller melder tr sin ankomst? Tr er forventet om 4-5 dager. Får vel se i morgen uansett om tempen stiger eller ei:nailbiting:

Legger ved kurven fra denne perioden og fra de andre (da er ikke tempen så lav i forhold).

Noen med erfaring? Vil så gjerne at det skal være en festedipp:shy::smiley-angelic001

Jeg krysser fingrene og håper på dine vegne at det er en festedipp. Men skal jeg være realistisk så tenker jeg at 10 dpo var litt seint, og at det ligner veldig på kurven min før jeg begynner å spotte (så kommer gjerne TR to dager etter). Den er heller ikke så veldig ulik mønstret ditt fra lilla kurve.
Men jeg krysser fingrene for at den øker i morgen! :smiley-angelic001
 
Jeg krysser fingrene og håper på dine vegne at det er en festedipp. Men skal jeg være realistisk så tenker jeg at 10 dpo var litt seint, og at det ligner veldig på kurven min før jeg begynner å spotte (så kommer gjerne TR to dager etter). Den er heller ikke så veldig ulik mønstret ditt fra lilla kurve.
Men jeg krysser fingrene for at den øker i morgen! :smiley-angelic001
Takk for svar:) Ja, nei, jeg vet det egentlig ser dårlig ut nå:crybaby2men man håper vel alltids at det kan gå an.. :smiley-angelic001
 
Der kom det nye termometeret i posten! Valget falt på Babyplan sitt med lys i displayet, tenkte det var verd litt ekstra kroner for å slippe å slå på lyset for å se:) Da blir det skikkelige målinger fra i morgen, helt på tampen da.. CD 11 i dag, EL forventet ca CD 14-16.
Lurt å få noen skikkelige målinger flere dager før EL, er det ikke?
 
Der kom det nye termometeret i posten! Valget falt på Babyplan sitt med lys i displayet, tenkte det var verd litt ekstra kroner for å slippe å slå på lyset for å se:) Da blir det skikkelige målinger fra i morgen, helt på tampen da.. CD 11 i dag, EL forventet ca CD 14-16.
Lurt å få noen skikkelige målinger flere dager før EL, er det ikke?

Jeg synes i allefall det er veldig greit å ha noe «å sammenligne» med :) temper stort sett hver dag hele syklusen. Synes det er så sykt fascinerende :smug: Men er selvsagt ikke noe krise om jeg glemmer det de uviktige dagene før EL
 
Back
Topp