Vi som temper

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Blue_, 4 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Peonen Elsker forumet Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Ennå en natt med litt våken tid, men det går da oppover. Kanskje jeg endelig har hatt eggløsning? :))

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  2. Evamor Glad i forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Se på tempen min. De siste dagene har temp vært akkurat det samme som det var sist mnd på de dagene. Er ikke det spesielt?

Vedlagte filer:

3. Dutterina Elsker forumet Marsboerne 20 18 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡

Noen her som har hatt skikkelig Rocky Mountains og positiv eltest, men temp over hele charten?
    Slik som denne, fikk knallpositiv El test cd 18

AD64899F-3248-40FD-B73F-73B121550106.jpeg

4. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Har ingen erfaring dessverre :oops: men temper du på samme tid hver dag? Hørt at det også blir mer nøyaktig temp om man måler vaginalt.. :wideyed: vet jo ikke om du gjør det? Kanskje verdt å teste i såfall!

5. Dutterina Elsker forumet Marsboerne 20 18 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡

Gjør alt etter boka.. Så forstår liksom ikke helt hvorfor tempen er så rar..håper jeg har hatt El og bare kan legge vekk tempingen for 9mnd!❤️

• Liker Liker x 1
  6. Starfish Gift med forumet Vi som prøver :) ♡Junigull 2016♡

CD 1 i gang her, som ventet. Så da tar jeg meg fri fra temping en drøy uke (pluss pluss) pleier å ha en god stund før EL.

7. FrøkenMG Glad i forumet Vi som prøver :) Assistert-jentene

I hvilke apper kan man legge inn temperatur og få fin oversikt over grafen? Ser mange bruker Fertility friend, men jeg syns fremstillingen er så stygg (overfladisk, I know :p), så jeg lurte på om det finnes gode alternativer.

8. Starfish Gift med forumet Vi som prøver :) ♡Junigull 2016♡

Natural cycles? Flo?

Synes FF har en topp gratis-versjon, så bruker den. Enig i ar den ikke er så fin, men ser jo litt seriøs ut da? ;)

9. Peonen Elsker forumet Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Men i H! Hva skjer her? Har ikke egget sluppet nå heller?

Vedlagte filer:

10. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Det kan vel ha sluppet, om temp holder seg der oppe over noen dager.. tror det.. temp er jo fremdeles høyere en tidligere! :happy:

11. Peonen Elsker forumet Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Håper det :p prøvde med noen temper i morra osv, men skjer ikke noe før jeg tar vekk dagens temp :p bøir sprø! Får se om det kommer en positiv test eller TR om ca 12 dager:p

• Optimistisk Optimistisk x 1
  12. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Tror i såfall at vi har hatt el samme dag.. min gikk litt ned i dag og. Så fikk ingen strek opp for el. (Våknet en time senere en jeg bruker også)! Håper den går opp igjen imorgen :p

Vedlagte filer:

13. Peonen Elsker forumet Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Hadde du positiv test på fredag også ? :)

14. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Nei, tester ikke etter el. Men følger med på tempen, og har som regel el dag 14 (mellom 13-15) men utifrå tempen nå ser det ut som el var på fredag!

15. _streken_ Forelsket i forumet Assistert-jentene

Hvordan gikk det, fortsatt ingen TR, håper jeg?..

16. Peonen Elsker forumet Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Åh ok :) jeg hadde en liten dupp i går, men har hatt det 2 dpo før også ser jeg. Så ble nok fredag som var EL her :)

• Liker Liker x 1
  17. Evamor Glad i forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

I dag fikk jeg Max på monitoren. Blir spennende å se om tempen bekrefter el denne syklusen. Har hatt en mer stabil kurve denne gangen.

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  18. Peonen Elsker forumet Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Oi, hva skjer her :p
    Tror ikke jeg har feber altså:p

Vedlagte filer:

• Optimistisk Optimistisk x 3
  19. Babydrøm2 Flørter med forumet

Kanskje en spire som fester seg ;) feber er temp over 38.

20. Peonen Elsker forumet Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Lov å håpe:) hadde ikke sånn sist når jeg ble gravid tror jeg.. Edit: jo det hadde jeg. Fra 5 dpo til 6 Dpo:)
    Men tempet i munnen da, og nå gjør jeg det vaginalt. Føler det er mer stabilt :) hadde en dip sist, så håper det kommer i morra eller no :) hehe..

Del denne siden