Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen her som har hatt skikkelig Rocky Mountains og positiv eltest, men temp over hele charten?
Slik som denne, fikk knallpositiv El test cd 18
Vis vedlegget 307888
Gjør alt etter boka.. Så forstår liksom ikke helt hvorfor tempen er så rar..håper jeg har hatt El og bare kan legge vekk tempingen for 9mnd!Har ingen erfaring dessverre men temper du på samme tid hver dag? Hørt at det også blir mer nøyaktig temp om man måler vaginalt.. vet jo ikke om du gjør det? Kanskje verdt å teste i såfall!
I hvilke apper kan man legge inn temperatur og få fin oversikt over grafen? Ser mange bruker Fertility friend, men jeg syns fremstillingen er så stygg (overfladisk, I know ), så jeg lurte på om det finnes gode alternativer.
Men i H! Hva skjer her? Har ikke egget sluppet nå heller?
Det kan vel ha sluppet, om temp holder seg der oppe over noen dager.. tror det.. temp er jo fremdeles høyere en tidligere!
Håper det prøvde med noen temper i morra osv, men skjer ikke noe før jeg tar vekk dagens temp bøir sprø! Får se om det kommer en positiv test eller TR om ca 12 dager
Hadde du positiv test på fredag også ?Tror i såfall at vi har hatt el samme dag.. min gikk litt ned i dag og. Så fikk ingen strek opp for el. (Våknet en time senere en jeg bruker også)! Håper den går opp igjen imorgen
Åh ok jeg hadde en liten dupp i går, men har hatt det 2 dpo før også ser jeg. Så ble nok fredag som var EL herNei, tester ikke etter el. Men følger med på tempen, og har som regel el dag 14 (mellom 13-15) men utifrå tempen nå ser det ut som el var på fredag!
Kanskje en spire som fester seg feber er temp over 38.Oi, hva skjer her
Tror ikke jeg har feber altså
Kanskje en spire som fester seg feber er temp over 38.