Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri hatt så mye opp og ned etter EL før, men det holder seg jo over coverline da.
Litt usikker på tre av tempene da, den i forigårs var da rommet var kjempekaldt og jeg frøs da jeg våkna, i går klarte jeg å trykke feil å termometeret og ble derfor litt tid før je fikk tempa (20-30sek før jeg kom i gang) og den i dag ble tatt 2 timer før vanlig fordi jeg plutselig våkna kl 04.30.
Vis vedlegget 308889
Aldri hatt så lav temp som nå. Tok en EL test, men fortsatt negativ. Må ta en test igjen i kveld..
Vis vedlegget 308960
Ikke gravid. I gang med ny syklusHvordan gikk det her?
Jeg har begynt å tempe nå, bruker Natural cycles. Sluttet på p-piller i starten av august og har ikke fått mensen etter det.
Dere som er god på å tyde grafer, ser det ut som jeg har hatt eggløsning her?
Den øverste grafen er fra denne syklusen, mens den under er fra jeg ble gravid for 3 år siden. Jeg selv mener den er veldig lik. Andre som synes det?
Er 9 dpo nå og venter i spenning i disse dager.
Vet ikke om jeg er pessimistisk eller optimistisk denne pp. Var kald i går natt så d kan vel ha spilt inn. Eller kan det være en feste dipp?
Noen som vet hvordan man får opp at det står «1 DPO, 2 DPO, osv.» i kurven? Min graf sier ikke noe om hvilken DPO-dag det er etter krysset.
Vis vedlegget 309504
Nope. Tr kom 14 dpo. Har hatt to pp nå der alt har stemt fra vår side og ikke tegn til graviditet. Så nå reiser mannen ut offshore mens el er så jeg har ikke orket å begynne å tempe igjen. Venter til han drar så får jeg bekreftet el.Hvordan gikk det? Kunne se ut som en festedipp