Hurra og gratulerer så mye! Når får du termin da? masse lykke til videre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin blir ca 26juniHurra og gratulerer så mye! Når får du termin da? masse lykke til videre
Hvordan går det hos deg? startet testing?Håper virkelig det
Hvordan går det hos deg? startet testing?
Termin blir ca 26juni
Ååh, søren!Negativ test i går på 10 dpo og tempdropp idag. Ser ut til at dette går mot tr
Men jeg fikk negativ helt til 12dpo og ultrasvak positiv og tempdropp! Så ikke mist all håp helt enda!Negativ test i går på 10 dpo og tempdropp idag. Ser ut til at dette går mot tr
Men jeg fikk negativ helt til 12dpo og ultrasvak positiv og tempdropp! Så ikke mist all håp helt enda!
Kan jeg spørre dere som temper om noe?
Jeg får LH økning og EL smerter samme dag. Men ettersom jeg ikke temper vet jeg jo ikke når selve eggløsningen skjer, men innbiller meg at den skjer idet EL smertene stopper.
Mitt spørsmål er: Dere som får EL smerter, når går tempen deres opp og bekrefter eggløsningen?
hvordan gikk det? :/Skal fortsette å teste til tr kommer iallefall
TRhvordan gikk det? :/
Så kjipt! Lykke til neste pp
Jeg tok test 10,12 og 14 dpo. Alle var negative. 15 dpo kom tr, men tempen sank først idagHvordan gikk deg med deg? Tatt graviditetstest?
vet nesten ikke om jeg tør å begynne igjen. Jeg ble gravid den PP jeg ikke tempet og bestemte meg for å slappe av litt. Noe annet at det endte opp i MA, men tror jeg satser på å lytte etter kroppen og "fylle opp" regelmessig Får se hvor lenge jeg klarer å motstå..Er det noen tempere igjen her?
Jeg er snart i DPO-land. Spent på hvordan tempen utvikler seg da.