lusemus 71
Forumet er livet
Her går det mot heksa tida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn ser min temp-kurve ut også før eggløsning. Men så fort jeg har hatt EL stabiliserer den seg. Men forrige måned hadde jeg det sånn hele måneden, og da mest sannsynlig ikke EL.For et opplegg. Jeg håper virkelig det snart skjer et temp-skifte her.
Jeg har skikkelig murring og stikking i lysken og i dag stakk det skikkelig i livmora. Merkelige greier. Hva kan det være?
Enten hadde jeg eggløsning på torsdag, eller så er det i dag, hvis jeg i hele tatt har noe.
Sånn ser min temp-kurve ut også før eggløsning. Men så fort jeg har hatt EL stabiliserer den seg. Men forrige måned hadde jeg det sånn hele måneden, og da mest sannsynlig ikke EL.
Noko dritt .Sparer meg for å g.teste noe mer, her er det ingen tvil hvilken vei det går
Krysser for at du får ein normal syklusCD 9 i dag. Fremdeles lav på monitoren jeg har kjøpt. Håper og krysser fingrene for at jeg får en mer normal syklus denne ganger. Orker ikke 49 dager til.
Jeg ville tatt en g test. Noen har blødninger selv om de er gravide. Trodde tempen skulle falle før eller under mens.Hei.
Jeg har tempet hele sist pp og nå er jeg på ny pp. Jeg hadde mensen i 4 dager og er på cd 9 nå. (Har 5 ukers syklus).
Men temperaruren min har ikke sunket siden etter sist eggløsning. Den er fortsatt høy selv om jeg har hatt mensen. Noen som vet hvorfor det er slik?
Jdet trodde jeg også. Har enda lagret temp målingene mine fra sist runde da jeg ble gravid for 3 år siden, men da falt temperaturen.Jeg ville tatt en g test. Noen har blødninger selv om de er gravide. Trodde tempen skulle falle før eller under mens.
Min har hvertfall dalt. Men ikke til like lave nivåer som i begynnelsen av sist pp.