Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan eggløsning vært nå eller kan det komme en dupp til?
Ok, da får jeg vente videreTror ikke du har hatt EL, de siste to målingene er jo ikke høyere enn tidligere i syklusen?
Nærmer segSånn ser min tempkurve ut... ikke fått opp coverline enda, men fikk positiv eller hvertfall nesten positive EL test i dag.. Vis vedlegget 307374
Vis vedlegget 307373
Må jo komme 2 streker no. Flott kurveVis vedlegget 307415 10 DPO. Ingen spesiell følelse og ingen tydelige symptomer. Hadde noen rundt 6-7dpo, men de er forsvunnet nå. Aldri hatt så stabil temp heller!
Hva med dagens test?Vis vedlegget 307428
Er ikkje rett Temp må opp i 36,80 og over for at det skal være babykurv. Var den tempen sist gravid. Er begynt og miste håpet.
Vis vedlegget 307428
Er ikkje rett Temp må opp i 36,80 og over for at det skal være babykurv. Var den tempen sist gravid. Er begynt og miste håpet.
Har ikkje testa er redd det går feil veg som vanligHva med dagens test?
Barre og håpe men håpet er ikkje så høyt oppeHadde selv ikke så høy temp da jeg var 9 dpo når jeg ble gravid (36,65) og fikk ikke over 36,8 før etter 14 dpo. Krysser fingrene for deg!
Ville også trodd du hadde EL rundt den øverste testenSvakere EL test igjen i dag tidlig. Bilde viser den jeg syns ser positiv ut(?) øverst og ny i går kveld i midten og dagens nederst. Vis vedlegget 307454
Håper du har hoppet i høyetSvakere EL test igjen i dag tidlig. Bilde viser den jeg syns ser positiv ut(?) øverst og ny i går kveld i midten og dagens nederst. Vis vedlegget 307454