Vi som temper

Da har jeg tatt min første måling i skjeden! Opp ca en halv grad :)
Blir det feil jeg resten av målingene?må jeg justere de andre temperaturene?
Jeg ville bare fortsatt framover og ikke endra de tidligere. Du får se stigning/fall tydelig innen den neste uka uansett. For tar ikke lang tid før du ser tråden.. De du tok før blir jo litt ugyldig nå, men samtidig ser du at målingene blir bedre og mer pålitelige:D

Jeg blir gal. Slik er grafen min. Men negative g tester. Ingen tr. :wtf::mad::smiley-angry002:smiley-angry019:smiley-angry016:wtf:angryfire

Vedlegg

• E4155BBE-2D28-492B-A88F-C9C18FD59111.png
    E4155BBE-2D28-492B-A88F-C9C18FD59111.png
    81,6 KB · Visninger: 107
Fått kryss i dag jeg også:)
Ifølge kalenderen er jeg 3 DPO, men det står ikke i grafen enda da..

Vedlegg

• 2F485D65-3F91-4593-9478-28AB45E2836B.jpeg
    2F485D65-3F91-4593-9478-28AB45E2836B.jpeg
    60,9 KB · Visninger: 72
Jeg blir gal. Slik er grafen min. Men negative g tester. Ingen tr. :wtf::mad::smiley-angry002:smiley-angry019:smiley-angry016:wtf:angryfire
Byttet du fra å tempe i munnen til å tempe vaginalt midt i syklusen? Det kan se ut som du hadde el f eks 6 dpo eller 8 dpo, og ikke da du tror sist syklus endre ff min el tre ganger, og det viste seg da tr kom at det var den siste som var riktig. Veldig frustrerende!

Skriver på telefonen, så ser at alle smilyer forsvinner når jeg poster!

Last edited:
Byttet du fra å tempe i munnen til å tempe vaginalt midt i syklusen? Det kan se ut som du hadde el f eks 6 dpo eller 8 dpo, og ikke da du tror sist syklus endre ff min el tre ganger, og det viste seg da tr kom at det var den siste som var riktig. Veldig frustrerende!

Nei byttet 11 dager før jeg fikk beskjed av appen at jeg hadde el. Hm. Så hvis jeg egentlig har hatt el 7-8 dpo så vil jeg nå egentlig være 10 dpo i dag. Blir koko jeg. :banghead::wtf:

Men da byttet ff det hos deg? Den har jo ikke gjort det hos meg. Derfor jeg er så forvirret. Ville ikke den gitt tegn på el senere da? Ff har vært helt bestemt på at det er da el har vært. Og det er den andre appen min og.

Men da byttet ff det hos deg? Den har jo ikke gjort det hos meg. Derfor jeg er så forvirret. Ville ikke den gitt tegn på el senere da? Ff har vært helt bestemt på at det er da el har vært. Og det er den andre appen min og.

Jeg tempet vaginalt hele syklusen, men grafen min hadde tre sånne hopp som din har, og jeg var sikker på at jeg hadde el den første gangen tempen hoppet. Det var det som stemte best mtp el-slim og andre tegn på el, men da mensen kom 12 dager etter midterste gangen tempen hoppet, så skjønte jeg at egget kan ikke ha sluppet før da (siden jeg har 12 dagers lutealfase).
Så jeg tenkte på den grafen med en gang jeg såg grafen din, kanskje ff tar feil og at el egentlig var en av de to siste gangene din temp har hoppet opp et hakk. Hva skjer Dersom du legger inn el slim på det siste hoppet? Endrer den tidspunkt for el? Det jeg mener er at ff er bare en app, det er kroppen vår som har siste ordet uansett hva appen sier, og det er kanskje ikke alltid at appen sier riktig?
Tiden vil vise og dersom tr dukker opp om noen dager kan du jo telle deg bakover for å se hvilket tidspunkt som passer i forhold til lutealfasen din. Evt at du får positiv test selvfølgelig. Håper jo selvsagt på det siste :-D

Last edited:
Altså fikk jeg først opp el CD 18, deretter CD 20, og så på CD 22, men så endret ff tidspunkt til CD 20 igjen. Og det er nok den som stemmer i og med at jeg har lutealfase på 12 dager. Men alle tre tidspunktene kunne vært riktig, hvis du skjønner. For alle tre har markert hopp etter seg. Og jeg var bombesikker på at det var CD 18 som var riktig, helt til tr kom to dager for sent og jeg skjønte at jeg hadde tatt feil.
Den syklusen jeg ble gravid i 2012 derimot, måtte jeg overstyre ff, som bommet totalt på el-tidspunkt. Den gange var det jeg som hadde rett, i forhold til termin :)

Vedlegg

• 58741C15-681C-4B37-8854-B333C61C8EB1.jpeg
    58741C15-681C-4B37-8854-B333C61C8EB1.jpeg
    65,7 KB · Visninger: 80
Jeg tempet vaginalt hele syklusen, men grafen min hadde tre sånne hopp som din har, og jeg var sikker på at jeg hadde el den første gangen tempen hoppet. Det var det som stemte best mtp el-slim og andre tegn på el, men da mensen kom 12 dager etter midterste gangen tempen hoppet, så skjønte jeg at egget kan ikke ha sluppet før da (siden jeg har 12 dagers lutealfase).
Så jeg tenkte på den grafen med en gang jeg såg grafen din, kanskje ff tar feil og at el egentlig var en av de to siste gangene din temp har hoppet opp et hakk. Hva skjer Dersom du legger inn el slim på det siste hoppet? Endrer den tidspunkt for el? Det jeg mener er at ff er bare en app, det er kroppen vår som har siste ordet uansett hva appen sier, og det er kanskje ikke alltid at appen sier riktig?
Tiden vil vise og dersom tr dukker opp om noen dager kan du jo telle deg bakover for å se hvilket tidspunkt som passer i forhold til lutealfasen din. Evt at du får positiv test selvfølgelig. Håper jo selvsagt på det siste :-D
Prøvde å endre på el slim men endret ikke noe. Jaja. Er tiden som vil vise.

Prøvde å endre på el slim men endret ikke noe. Jaja. Er tiden som vil vise.

Uff ja, bare å smøre seg med tålmodighet, men det er grååådig vanskelig :oops: Lykke til iallefall, jeg håper du hadde senere el og får positiv test!

Back
Topp