lusemus 71
Forumet er livet
Ingen fasit kva som er rett teste dag. Har fått svake streker fra 7 dpo. Kroppen er rarEr bare 6 dpo og for tidlig å teste enda. Men tempen har steget ytterligere, så får håpe det holder seg slik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen fasit kva som er rett teste dag. Har fått svake streker fra 7 dpo. Kroppen er rarEr bare 6 dpo og for tidlig å teste enda. Men tempen har steget ytterligere, så får håpe det holder seg slik
GratulererGravidgraf
TakkGratulerer
Er du sikker på at du har hatt eggløsning? Din temp er veldig lav, lavere enn min bruker å være før el. Hvordan temper du?Hjelp!
Jeg har prøvd før, men er lite svar å få. Så prøver igjen. Jeg tok ut spiral 9. August og 10 august fikk jeg positiv clearblue eggløsningstest. Så blødde jeg noen dager etterpå, som jeg tenker er bortfallsbløsning.
Ser ut som kroppen er helt ute å kjøre.
23. August spottet jeg litt, men ikke mer. Dette er jo 12 dager etter eggløsning da, og tenker at kanskje det kan være kroppens forsøk på mensen? Hadde ikke menstruasjon på spiral, men hadde eggløsning sa gynekolog.
Kan jeg merke den spottingen som menstruasjon tror dere.
Er du sikker på at du har hatt eggløsning? Din temp er veldig lav, lavere enn min bruker å være før el. Hvordan temper du?
Anbefaler deg å bytte til vaginalt! Min temp graf ble utrolig mye jevnere, og det går så greit bare å ta måleren et par cm inn og tørke/vaske av med våtserviett eller såpe etterpå. Og så vet du at resultatet ikke blir påvirket av å ha gjespet, sovet med åpen munn eller feil plassering.I munnen, under tunga med lukket munn feil?
Men se på denne fra 2017, samme greia. Bare sluttet på p-piller, ikke spiral.
Anbefaler deg å bytte til vaginalt! Min temp graf ble utrolig mye jevnere, og det går så greit bare å ta måleren et par cm inn og tørke/vaske av med våtserviett eller såpe etterpå. Og så vet du at resultatet ikke blir påvirket av å ha gjespet, sovet med åpen munn eller feil plassering.
Jeg tror du vil ha mye lettere for å finne el da
Har fått tempet ganske konsekvent denne PP, som er min tredje Var på reise uten termometeret en helg, men ellers vært flink
Har hatt positive EL tester siden CD12 på kvelden, og de har holdt seg ca like positive helt til i morrest, CD14. Glow mener den jeg tok nå er litt svakere enn de forrige, jeg håper det
Grafen viser jo at tempen økte med 0.01 grad siden i går morrest, så satser på at jeg er 1DPO i dag, men det kan hende det er eggløsningsdagen også! Legger inn aksjer i kveld også tenker jeg
Edit: autokorrekt
Ikm i dag. Ikke tegn til tr men tempen er sunket 0.1 grad. Er det nok til å mistenke at tr kommer eller pleier det å komme tydeligere dipp før rundt ikm?
Glemte å ta en g test i dag.
Hurra!!!Hva synes ekspertene om denne da? Kan vel driste meg til å kalle den en gravid-graf
Vis vedlegget 306763
Hurra!!!
Eg og vil ha ein slik kurve ogGravidgraf
Sånn ser den ut i dag.Den synker som regel under coverline igjen ved mens Jeg kan enten ha høy temp helt til mens kommer, hvor den samtidig som blødning synker drastisk, eller at den synker gradvis noen dager før. Hvis du er godt over coverline enda kan det være godt tegn
Anbefaler deg å bytte til vaginalt! Min temp graf ble utrolig mye jevnere, og det går så greit bare å ta måleren et par cm inn og tørke/vaske av med våtserviett eller såpe etterpå. Og så vet du at resultatet ikke blir påvirket av å ha gjespet, sovet med åpen munn eller feil plassering.
Jeg tror du vil ha mye lettere for å finne el da