lusemus 71
Forumet er livet
Tenk om 2 streker noVis vedlegget 306270 11 dpo og temphopp.. snodig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk om 2 streker noVis vedlegget 306270 11 dpo og temphopp.. snodig
Positiv i morgon daVis vedlegget 306272
Det ble den siste temperaturen, siden den var nærmest den tiden jeg pleier å tempe! Men fikk negativ test idag og spotter enda, 10dpo.
Krysse krysserMin temp i dag 7 dpo
Helt normaltEr det vanlig at temp stiger og stiger når man er gravid? noen som vet?
Spørs om det blir 2 streker daVis vedlegget 306365
Mye høyere temp denne pp enn før, og den er foreløpig trifasisk ikke tatt test siden 9 dpo morgen, og da var den 100% hvit. Tør ikke teste igjen så lever i håpet
Hva tror dere om denne? Er min første pp med temping og vet ikke om jeg skal se på dette som positive tegn?
Ikke syk. Men er på dag 41 i syklusen. Kjenner at jeg er litt motløs nå. Kan jo ikle gå bra dette.Ser absolutt ut som gravidgraf hvis du ikke er blitt syk!
Synest jeg skimter noeVis vedlegget 306379 Tempen holder seg jo sånn sett litt stabil, men spotter enda og har egentlig ikke håp... Får heller se når tanta kommer...
Vis vedlegget 306380
Føler ikke denne heller var så mye å skryte av.. Men kaasa skje langt inni der er det en strek? Andre?
Ikke syk. Men er på dag 41 i syklusen. Kjenner at jeg er litt motløs nå. Kan jo ikle gå bra dette.
Ble TR på meg.. Så dessverre var det tapt men jeg suns også jeg kunne skimteSynest jeg skimter noe
Tok en test nå. Negativ. Så uansett hva grafen viser så er det noe rart som skjer med kroppen min. 3 dager til ikm. Får teste da.Hvorfor? Skal du ikke teste?
Nå har det sluppet. 12 til 36 timer etter positiv el test.Vis vedlegget 306730 Hmm.. har egget sluppet?