Vi som temper

Neste syklus skal jeg begynne å tempe vaginalt jeg også. Har syntes det hørtes så tungvindt ut, men det er vel en vanesak det også:) Får ha våtservietter ved senga og tørke av med:p

Neste syklus skal jeg begynne å tempe vaginalt jeg også. Har syntes det hørtes så tungvindt ut, men det er vel en vanesak det også:) Får ha våtservietter ved senga og tørke av med:p
Nå når jeg har prøvd d så er d ikke mye styr.

06B597A5-6614-42F5-BE9F-7F024B69B8F3.jpeg

Der kom eit lite søkk som er forventa ut fra andre mnd.

Kanskje deg endelig det har skjedd noe her? Spennende de neste dagene.
Kan temp falle så mye uten eggløsning også?

Vedlegg

• 20190902_070223.jpg
    20190902_070223.jpg
    70,3 KB · Visninger: 89
En svært stabilt temp i dpo land. Testet en super svak strek i dag, men får se de neste dagen om den blir sterkere.

Vedlegg

• 20190902_140514.jpg
    20190902_140514.jpg
    61,7 KB · Visninger: 108
Jeg er 2 DPO, og siden jeg sover med munnen åpen, vurderer jeg å bytte til å endre vaginalt. Begynte å måle i dag tidlig. Kan jeg eventuelt justere dagens måling litt opp eller ned så den kan telle med i målingene denne PP-en?

Og pleier dere å varme termometeret først under armen for eksempel? Eller tar dere det bare rett inn?

Sikkert mange dumme spørsmål, jeg er nybegynner, haha.

Jeg er 2 DPO, og siden jeg sover med munnen åpen, vurderer jeg å bytte til å endre vaginalt. Begynte å måle i dag tidlig. Kan jeg eventuelt justere dagens måling litt opp eller ned så den kan telle med i målingene denne PP-en?

Og pleier dere å varme termometeret først under armen for eksempel? Eller tar dere det bare rett inn?

Sikkert mange dumme spørsmål, jeg er nybegynner, haha.
Jeg byttet nå for noen dager siden, men endret ikke de for dagene før. Vil tro det uansett vil være vanskelig å se noe mønster denne pp, uansett hvor du måler. Er mer stabilt vaginalt, sånn jeg oppfatter det:)

Krysser fingrene for at jeg har hatt eggløsning nå :)

Vedlegg

• Screenshot_20190903-065459_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20190903-065459_FF Mobile.jpg
    60,3 KB · Visninger: 76
Back
Topp