Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå når jeg har prøvd d så er d ikke mye styr.Neste syklus skal jeg begynne å tempe vaginalt jeg også. Har syntes det hørtes så tungvindt ut, men det er vel en vanesak det også Får ha våtservietter ved senga og tørke av med
Så bra! Men jeg venter til neste syklus da, så slipper jeg at grafen min blir så rar denne PP, hohiNå når jeg har prøvd d så er d ikke mye styr.
Kroppen er rar så det stemmer sikkert.Kanskje deg endelig det har skjedd noe her? Spennende de neste dagene.
Kan temp falle så mye uten eggløsning også?
Går jo rett veg daVis vedlegget 307115
6dpo og ikke noen symptomer
Kan hende det er baby kurveEn svært stabilt temp i dpo land. Testet en super svak strek i dag, men får se de neste dagen om den blir sterkere.
Jeg byttet nå for noen dager siden, men endret ikke de for dagene før. Vil tro det uansett vil være vanskelig å se noe mønster denne pp, uansett hvor du måler. Er mer stabilt vaginalt, sånn jeg oppfatter detJeg er 2 DPO, og siden jeg sover med munnen åpen, vurderer jeg å bytte til å endre vaginalt. Begynte å måle i dag tidlig. Kan jeg eventuelt justere dagens måling litt opp eller ned så den kan telle med i målingene denne PP-en?
Og pleier dere å varme termometeret først under armen for eksempel? Eller tar dere det bare rett inn?
Sikkert mange dumme spørsmål, jeg er nybegynner, haha.
Går rette veg ser jegVis vedlegget 307174
Hei hvor det går