nerinna
Betatt av forumet
Hoppet i høyet opp til flere ganger krysser fingrene!Håper du har hoppet i høyet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoppet i høyet opp til flere ganger krysser fingrene!Håper du har hoppet i høyet
Da blir det klaffHoppet i høyet opp til flere ganger krysser fingrene!
Var heldig med den! Mannen kom hjem fra jobbreise i går nemligDa blir det klaff
Hurra blir 2 streker daVar heldig med den! Mannen kom hjem fra jobbreise i går nemlig
Hva gjør dere når dere har sovet en time lenger enn vanlig? Bare setter inn tempen og klokkeslett? Eller Endrer ikke på noe? Vekkeklokka var ikke skrudd på
Skal jeg stole på tempinga, eller eltestene? De blir aldri positive.
Jeg er litt forkjølet, men ikke feber. Har lagt inn tempen i dag med "illness", men tatt den med. Ser nå at om jeg får en normal avlesning i morra får jeg at jeg hadde eggløsning på torsdag. What to do?
Vis vedlegget 307563
Bærtur!
Jeg måler til samme tid hver dag, og eneste som "plager" er at jeg til tider ikke sover så tungt..
Du kan vel stille 0,05 for en halvtime frem/tilbake, eller sette unn temp og endre kl.slett. Ingen fasit
Jupp.. Gjør det... Men allikevel er den helt kokoHer var det litt svingninger, ja. Så kjedelig. Måler du vaginalt? Det gir med ganske jevn temp. iallfall