Vi som temper

Tempen gikk litt ned i dag, men bare 7 dpo så er jo ikke engang sikkert at egget har festet seg. Synes grafen er skremmende lik februar, og det var jo ingen gravid chart. Men, Tempen er bittelitt høyere da. :happy: tar det som det kommer. Time på Volvat snart, håper jeg må avbestille den :oops:
Screenshot_20190426_074940.jpg
Screenshot_20190426_075402.jpg

Tempen gikk litt ned i dag, men bare 7 dpo så er jo ikke engang sikkert at egget har festet seg. Synes grafen er skremmende lik februar, og det var jo ingen gravid chart. Men, Tempen er bittelitt høyere da. :happy: tar det som det kommer. Time på Volvat snart, håper jeg må avbestille den :oops:Vis vedlegget 296093 Vis vedlegget 296094
Da får ein håpe du slipper timen. Men ein gravid kurve kan jo vere heilt på tryne og. Kan være lik men litt høyere, kven veit ????

Tempen gikk litt ned i dag, men bare 7 dpo så er jo ikke engang sikkert at egget har festet seg. Synes grafen er skremmende lik februar, og det var jo ingen gravid chart. Men, Tempen er bittelitt høyere da. :happy: tar det som det kommer. Time på Volvat snart, håper jeg må avbestille den :oops:Vis vedlegget 296093 Vis vedlegget 296094

Mine gravidgrafen har alle nedgang i temp til 9/10 dpo før den stiger litt eller holder seg konstant. Det er østrogen økningen eller progesteronnedgangen før kroppen får hCG og øke progesterontilførselen tror jeg :)

Litt sløv med temping i påsken. Men ut i fra forrige periode, så ser det ganske likt ut med lav temp i dag og eggløsning i morgen. Tar eggløsningstest om en stund ☺️

Vedlegg

• 6FE95B0F-9751-42FE-B6CF-C3CB2E01D66F.jpeg
    6FE95B0F-9751-42FE-B6CF-C3CB2E01D66F.jpeg
    44,7 KB · Visninger: 68
03BD191F-A0A5-4E1A-BA49-0712DA038F02.jpeg
Ser ikke ut som jeg har hatt EL.. tviler på at jeg får det. Føler at jeg burde kutte ut testing og temping for å redusere stress. Ikke at jeg stresser egentlig..

Mine gravidgrafen har alle nedgang i temp til 9/10 dpo før den stiger litt eller holder seg konstant. Det er østrogen økningen eller progesteronnedgangen før kroppen får hCG og øke progesterontilførselen tror jeg :)
Åja. Okei. Aldri hatt en gravid graf så jeg kan liksom ikke se noe mønster. Og alle grafene mine er jo nesten forskjellig, så ser liksom ikke noe mønster i ikke gravid grafer heller :hilarious:

Åja. Okei. Aldri hatt en gravid graf så jeg kan liksom ikke se noe mønster. Og alle grafene mine er jo nesten forskjellig, så ser liksom ikke noe mønster i ikke gravid grafer heller :hilarious:

Jeg ser ikke om det er gravidgraf før 10 dpo har jeg funnet ut, sånn ca, men etter 10 dpo er alle mine 3 gravidgrafer forskjellig! Men de avviker fra mønsteret til ikke gravidgrafene, så de har det til felles :)

Jeg ser ikke om det er gravidgraf før 10 dpo har jeg funnet ut, sånn ca, men etter 10 dpo er alle mine 3 gravidgrafer forskjellig! Men de avviker fra mønsteret til ikke gravidgrafene, så de har det til felles :)
Okei Da må jeg vente hele 10 dager til da :hilarious: altså dpo dagene kan gjøre en sprø :hilarious:

Den første tempen jeg tok i dag ble 36,45. Tok på nytt med en gang og fikk 36,77. Hva bør jeg da skrive inn i FF? :eek:

Hva tror dere? 3 eller 4 dpo i dag?

De dagene jeg ikke har lagt inn opk er fordi jeg var tom for tester, men fant en ekstra som var veldig sterk

Screenshot_20190427_080943.jpg

Altså når man våkner en halvtime før klokka ringer for å gå på to, reiser seg opp, går på do legger seg og sove igjen, våkner av klokka og så tempe? Blir tempen feil da? Siden jeg har vært oppe og ut a sengen en halvtime før? :hungry: jeg var så trøtt såjeg koblet ikke hva som skjedde :hilarious:
Screenshot_20190427_091316.jpg

Altså når man våkner en halvtime før klokka ringer for å gå på to, reiser seg opp, går på do legger seg og sove igjen, våkner av klokka og så tempe? Blir tempen feil da? Siden jeg har vært oppe og ut a sengen en halvtime før? :hungry: jeg var så trøtt såjeg koblet ikke hva som skjedde :hilarious: Vis vedlegget 296208
Den er feil da ja, med en gang du reiser deg og begynner å røre på deg så vil den basaletempetaturen stige. Men du får satse på rett temp i morgen. Du er jo uansett forbi el.

Kanskje festedipp 8DPO? :happy119

Back
Topp