Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen sjans for at eggløsning ikke har skjedd enda med tanke på denne grafen? Burde jeg fortsatt teste? Vet ikke hvor mye senaborten kan påvirke enda? Snart ni uker siden nå. Har fått negative tester hver dag siden den var positiv, har bare ikke ført det opp i appen.
Ser ut som at el har vært!
Blæhh Da har jeg ikke troa på denne pp altså!
Dere har jo fått lagt inn aksjer på riktig tid?
Trenger bare en
Denne ser kjempebra ut!
Min gravidtemp denne gangen ble ikke høyere enn det som er normalt for meg før 17dpo. Såg ut som en hvilken som helst mnd før det så veldig forskjellig!Her er min idag. 3 dager over normal lutealfase. Vært uten tester i påsken, men er liksom ikke helt vill på den testinga, så det har egentlig vært helt greit. Har kjøpt tester fra RFSU idag, men kjenner at jeg ikke har heeeelt troa likevel. Synes tempen er så lav i forhold til andre gravidkurver og i tillegg har jeg spottet litt brunt på morgenen i 3 dager... Tiden vil vise
Detta ser bra ut
Denne ser kjempebra ut!
Ser veldig bra ut!
Detta ser bra ut
JeppEr det flere enn meg som hver dag sjekker statistikk på charts like mine? Jubler når prosenten som har vært gravid med lignende charter går opp
Åååå så godt og sjå at den holder seg høy Jeg og vil ha slik kurveGravid tempen så langt.