Vi som temper

Heisann,
Jeg vil gjerne henge meg på her :greet025

Har drevet med «temping» tidligere (da vi skulle ha første), men det begynner å bli mange år siden.
Har nå bestillt meg nytt termometer med 2 desimaler, så satser på å komme i gang med temping i neste syklus. Denne syklusen vet jeg at EL har vært, så lite vits å begynne nå.

Heisann,
Jeg vil gjerne henge meg på her :greet025

Har drevet med «temping» tidligere (da vi skulle ha første), men det begynner å bli mange år siden.
Har nå bestillt meg nytt termometer med 2 desimaler, så satser på å komme i gang med temping i neste syklus. Denne syklusen vet jeg at EL har vært, så lite vits å begynne nå.
:welcome

CD27 11DPO, det ble ikke det stupet som jeg så for meg i dag.

Screenshot_20190425-053010.jpg Screenshot_20190425-053112~2.png

Jeg tempet i halvsøvne i dag når lillegutt vekte meg. Ca 4/5 tiden tror jeg .Da fikk jeg 36.45. mens når jeg tempet 15 min senere enn det jeg pleier i 6/7 tiden fikk jeg 36.7.

Jeg trodde el var i går så ventet på temphopp. Kan jeg regne med første måling var en feil??? Synes det er så rart at de var så forskjellig

Jeg tempet i halvsøvne i dag når lillegutt vekte meg. Ca 4/5 tiden tror jeg .Da fikk jeg 36.45. mens når jeg tempet 15 min senere enn det jeg pleier i 6/7 tiden fikk jeg 36.7.

Jeg trodde el var i går så ventet på temphopp. Kan jeg regne med første måling var en feil??? Synes det er så rart at de var så forskjellig
Ja tempen er slik og den rette Temp er den du tar til fast tid.

Første syklus jeg temper så har ingen sykluser å sammenligne med, håper tempen holder seg høy og at det er en spire der! :happy:

Vedlegg

• 4A61C8EA-2708-4B15-886A-A4A5F8CB1350.jpeg
    4A61C8EA-2708-4B15-886A-A4A5F8CB1350.jpeg
    78,8 KB · Visninger: 91
Jeg fikk endelig tr idag. Har hatt svaaaaake streker i to dager, men samtidig litt halvveis mensen, så egentlig greit at det bare kom for fullt idag. Skjønte at det nok ikke hadde klaffet 100%! Så da er jeg igang igjen på syklusdag 1, og sikkert 40 dager til neste El! Tjoho:dance018

Back
Topp